Imate li pitanja?

Rado ćemo vam pomoći.

Kako biste naručili sat, na stranici s oglasom kliknite na zeleni gumb „Kupiti“. Ako to još nije bio slučaj, od vas će se tražiti da se prijavite, odn. da kreirate korisnički račun. Zatim navedite svoju adresu za dostavu. Pod „Pregled troškova“ možete vidjeti ukupnu cijenu vaše narudžbe, uklj. i troškove slanja. Imajte na umu da su uz ukupnu cijenu mogući i porezi na uvoz.

Napomena: Prije nego što naručujete iz inozemstva, obavezno se informirajte u nadležnoj carinskoj službi o uvoznim propisima koji vrijede u vašoj zemlji.

Imate sljedeće mogućnosti plaćanja svog novog sata:

  • Plaćanje putem besplatne usluge povjerenika

    Svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Pritom možete platiti kreditnom karticom (VISA ili Mastercard karticom) ili doznakom. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.

    Nakon što unesete svoju adresu dostave, pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje. Zatim kliknite na „Naručivanje uz obvezu plaćanja“ kako biste završili svoju narudžbu.

    Dodatne informacije o plaćanju putem usluge povjerenika u okviru Zaštite kupca pronaći ćete ovdje: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm .

  • Izravno plaćanje kupoprodajne cijene prodavatelju

    Pritom se odričete besplatne usluge povjerenika portala Chrono24. Kupovnu cijenu doznačujete izravno trgovcu. Više nije moguće plaćanje kreditnom karticom.

    Nakon što unesete svoju adresu dostave, pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje. Zatim kliknite na „Naručivanje uz obvezu plaćanja“ kako biste završili svoju narudžbu. Čim prodavatelj obradi vašu narudžbu, poslat ćemo vam informacije o uplati putem e-pošte. Nakon što uplatite novac, prodavatelj šalje artikl.

  • Narudžba od privatnog prodavatelja

    Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji način za plaćanje sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama.

    Dodatne informacije možete pronaći ovdje: Kupnja sata od privatnih prodavatelja

Čim prodavatelj obradi vašu narudžbu, poslat ćemo vam informacije o uplati putem e-pošte. Nakon što uplatite novac, prodavatelj šalje artikl.

Na portalu Chrono24 lako ćete pronaći svoj željeni sat putem alatne trake za pretraživanje. Stranica s rezultatima pretraživanja usto nudi višestruke mogućnosti filtriranja.

Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje najjednostavniji je način za pronalazak sata jer već tijekom unosa automatski primate prijedloge za svoje pretraživanje.

Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanjima nudi razne mogućnosti filtriranja: možete filtrirati, na primjer, po marki, modelu, referentnom broju ili raspoloživosti. Također, rezultate pretraživanja možete sortirati po cijeni, datumu postavljanja, važnosti i popularnosti.

Kliknite Spremi ovu pretragu kako biste stvorili zahtjev za pretraživanje ili kako biste putem e-pošte primali informacije o novim oglasima.
Nakon što ste pomoću alatne trake za pretraživanje potražili određeni artikl, pomoću filtara pokraj popisa rezultata možete dodatno ograničiti rezultat pretraživanja. Filtrirajte satove, na primjer, po marki, modelu, stanju ili materijalu. Kada kliknete više, prikazat će vam se dodatne opcije filtriranja. U svakoj kategoriji filtara možete odabrati više opcija istovremeno. Da biste ponovno deaktivirali neki filtar, jednostavno uklonite odgovarajuću kvačicu.

Putem izbornog polja na desnom gornjem rubu popisa prilagođavate sortiranje rezultata: birajte između cijene, datuma postavljanja, važnosti i popularnosti. Standardno sortiranje možete promijeniti u Postavkama u svojem myChrono24 području.
Da. Tako vam u slučaju pitanja možemo pomoći na najbolji mogući način te vas izvješćivati o trenutačnom stanju vaše narudžbe.
Cijena je u oglasu prikazana onako kako ju je naveo prodavatelj. Stoga mogu nastati dodatni troškovi kao što su carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.

Brojni prodavatelji prihvaćaju predložene cijene. Kako biste prodavatelju predložili cijenu, na stranici s oglasom kliknite na gumb „Predložiti cijenu“. Zatim predložite svoju cijenu i navedite svoju adresu isporuke. Pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje i kliknite na „Poslati prijedlog cijene“. Prodavatelj provjerava vašu predloženu cijenu i javlja vam se.

Ako prodavatelj načelno ne prihvaća prijedlog cijene, ta funkcija vam nije raspoloživa.
Prodajna cijena određenog sata sastoji se od raznih komponenti. S jedne je strane važna cijena samog sata. S druge strane mogu nastati dodatni troškovi za pakiranje, osiguranje, slanje ili PDV i porez na promet za uvoz. Ovisno o tome naručujete li svoj sat kod nekog prodavatelja u tuzemstvu ili inozemstvu, potrebno je pribrojiti dodatne troškove s različitim iznosima. Za točne se informacije obratite prodavatelju.
Cijena je u oglasu prikazana onako kako ju je naveo prodavatelj. Stoga mogu nastati dodatni troškovi kao što su carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.

Plaćanje putem besplatne usluge povjerenika

Možete plaćati kreditnom karticom (VISA ili Mastercard) ili doznakom. Informacije o plaćanju primit ćete u nastavku svoje narudžbe. Nažalost, trenutačno nije moguće plaćanje uslugom PayPal. Dodatne informacije o plaćanju putem usluge povjerenika u okviru Zaštite kupca primit ćete ovdje: https://www.chrono24.com.hr/about-us.htm Izravno plaćanje kupoprodajne cijene prodavatelju Ako želite kupovnu cijenu izravno uplatiti prodavatelju, možete to napraviti putem doznake. Više nije moguće plaćanje kreditnom karticom. Narudžba od privatnog prodavatelja Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji način za plaćanje sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Dodatne informacije možete pronaći ovdje: {0}Kupnja sata od privatnih prodavatelja{1} Napomena: Prije nego što naručujete iz inozemstva, obavezno se informirajte u nadležnoj carinskoj službi o uvoznim propisima koji vrijede u vašoj zemlji.
Mi vam preporučujemo sigurno plaćanje putem povjereničkog računa portala Chrono24. Tijekom plaćanja kreditnom karticom ili uslugom PayPal imajte na umu sljedeće:

I vi sami možete doprinijeti većem stupnju sigurnosti tako što tijekom internetske kupnje kreditnom karticom uvažite određena sigurnosna pravila. Provjerite koristite li se šifriranom vezom. To možete prepoznati po oznaci https i simbolu lokota u retku s adresom svojeg preglednika. Redovito provjeravajte izvode svoje kreditne kartice. Brojne kartične kuće imaju pravila nulte stope odgovornosti uz izuzetak nemara. To znači da kupac ne snosi odgovornost u slučaju zloupotrebe. U slučaju neautoriziranih plaćanja putem kreditne kartice obratite se što prije svojoj kartičnoj kući. U vezi s dodatnim detaljima i uvjetima za kupnju putem usluge PayPal obratite se izravno društvu PayPal. Također, imajte na umu da se u okviru plaćanja „Prijatelji i obitelj” nećete moći koristiti uslugom zaštite kupaca usluge PayPal te da vam nećemo moći pružiti podršku u tomu slučaju.
U načelu vam preporučujemo provedbu kupnje putem sigurne usluge povjerenika portala Chrono24. Ako to nije moguće, možete se pouzdati u vjerodostojnost naših profesionalnih trgovaca. Naime, identitet i ozbiljnost svakog trgovca opsežno se provjeravaju tijekom registracije, između ostalog, na temelju obrtnice ili izvatka iz sudskog registra te referencija drugih prodavača. Dakle, ako profesionalni trgovac nudi plaćanje unaprijed putem doznake, to zaista jest pouzdano.

Za razliku od toga, tijekom kupnje od privatnog prodavatelja plaćanje unaprijed nije sigurna metoda. Ako privatni prodavatelj ustraje na tom načinu plaćanja, a vi zbilja želite kupiti sat, u vašem je interesu da provjerite pouzdanost prodavatelja i ponude. Na primjer, možete od njega zatražiti referencije ili ga zamoliti da vam pošalje dodatne fotografije sata ili osobnih dokumenata. Moguća alternativa plaćanju unaprijed jest upotreba vanjske usluge povjerenika. Ako načelno sumnjate u vjerodostojnost trgovca, radije odustanite od kupnje.

Brojni prodavatelji nude provedbu kupnje putem usluge povjerenika portala Chrono24. Pri tome svoj novac uplaćujete na naš povjerenički račun, gdje ostaje sigurno pohranjen sve dok sat ne budete držali u svojim rukama i uvjerili se u njegovu kvalitetu. Naš tim za podršku u svakom vam trenutku stoji na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Dodatne informacije o usluzi povjerenika portala Chrono24 pronaći ćete ovdje:

Pri kupnji uza Zaštitu kupca uvijek imate 14-dnevno zakonsko pravo na odustajanje. Ako iznos uplaćujete izravno prodavatelju, informirajte se unaprijed o njegovim uvjetima povrata.

Prilikom kupnje od privatne osobe ne vrijedi zakonsko pravo na povrat. Međutim, u roku od 7 dana nakon što primite sat možete uložiti žalbu portalu Chrono24.
U slučaju opoziva neposredne troškove povrata snosite vi. Imajte na umu da troškovi slanja s obzirom na zaštitu osiguranjem mogu iznositi do 250 eura.
Ako ste plaćanje proveli putem naše usluge povjerenika te želite iskoristiti pravo na opoziv, stupite u kontakt s našim timom za podršku unutar 14 dana telefonski putem broja +49 721 96693-920 ili putem e-pošte . Dokumentirat ćemo i potvrditi vam pravovremeno zaprimanje vašeg opoziva, pokrenuti sve daljnje korake te vas informirati na prikladan način.

Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.

Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.

Usluga Trusted Checkout je najsigurniji put do vašeg omiljenog sata. Svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Tek se tada vaš novac uplaćuje prodavatelju. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.

Saznajte više o usluzi Trusted Checkout: https://www.chrono24.com.hr/about-us.htm
Usluga zaštite kupca portala Chrono24 u načelu je besplatna za vas. Samo se tijekom plaćanja karticom American Express (Amex) putem usluge povjerenika naplaćuje dodatna naknada jer nam za taj način plaćanja nastaju visoki troškovi. Visina pojedinačnog iznosa pravovremeno će vam se prikazati tijekom procesa kupnje pri odabiru dostupnih načina plaćanja.
U okviru kupnje uz zaštitu kupca primjenjuju se zakonski regulirane odredbe u vezi s jamstvom. Proširenje prava na jamstvo ni jamstvenih zahtjeva ne postoji.
Oglase za koje je dostupna Zaštita kupca prepoznat ćete po zelenom simbolu zaštite kupca na dotičnoj stranici s oglasima.
Ako želite kupiti od privatnog prodavatelja, usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji je način za plaćanje vašeg sata. Pritom novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim za podršku uvijek vam je na raspolaganju ako se nešto ne odvije kao što je dogovoreno.

U slučaju da privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na portalu Chrono24, savjetujemo vam da se osobno susretnete na sigurnom mjestu. Izravna realizacija kupnje u poslovnim prostorima etabliranog trgovca satovima koji odmah može provjeriti sat u tomu je pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem usluge PayPal ili upotreba usluge vanjskog povjerenika.
Identitet i ozbiljnost svakog trgovca ispituje se opsežno u okviru registracije na portal Chrono24. To obuhvaća, između ostaloga, informacije poput obrtnice i reference drugih trgovaca. Ocjena uvijek sadržava i povratne informacije klijenata.
Identitet i vjerodostojnost svakog trgovca na portalu Chrono24 opsežno se provjeravaju. Pečat Trusted Seller daje se isključivo onim trgovcima koji se na temelju iskustava portala Chrono24 te korisnika ističu posebnom pouzdanošću i vjerodostojnošću.

Trusted Seller jest profesionalni trgovac satovima koji se obvezuje na pridržavanje određenih uvjeta. Oni obuhvaćaju, između ostalog, to da

  • su podatci objavljeni na platformi i proslijeđeni tvrtki Chrono24 o njegovu subjektu i njegovu poduzeću istiniti
  • on trguje isključivo originalnom robom iz vjerodostojnih izvora
  • on navodi stvarno stanje svoje robe te riječima i slikama ukazuje na eventualno postojeće nedostatke
  • će putem portala Chrono24 odgovoriti na upite kupaca zaprimljene e-poštom u pravilu u roku od 5 radnih dana.

Prednost se uvijek daje poštenom odvijanju poslovanja. Ako bi došlo do nesuglasica, trgovac će zajedno s kupcem potražiti rješenje koje će biti zadovoljavajuće za obje strane. Povreda jedne navedene odredbe ili više njih može dovesti do privremenog ili trajnog gubitka pečata Trusted Seller ili – kod težih povreda – članstva na portalu Chrono24.
Trgovci satovima imaju mogućnost preporučivanja drugih trgovaca na portalu Chrono24. Pritom mogu dati najviše 10 preporuka. No samo trgovci koji su ujedno Trusted Seller mogu preporučivati druge trgovce i sami primati preporuke.
Jamstvena obveza dodatna je, dobrovoljna usluga trgovca ili proizvođača kojom se osigurava obvezna naknada za odštetu. Odobrenje jamstva u pravilu se odnosi na funkcionalnost određenih dijelova ili cjelokupnog sata tijekom unaprijed određena razdoblja.

Internetski trgovci također djelomično pružaju jamstva za određene usluge. Stoga se unaprijed informirajte o tome koja jamstva trgovac pokriva te tijekom kojeg razdoblja ona vrijede. Nakon kupnje obratite pozornost na to jesu li na jamstvenoj kartici navedeni datum i pečat, odnosno potpis, te odgovaraju li podatci na računu onima na jamstvenoj kartici. U protivnom može doći do toga da se jamstvena kartica ne prihvati.
Na portalu Chrono24 u cijelosti se primjenjuje odredba da trgovci ne smiju nuditi replike i krivotvorine. Svaki je trgovac obvezan prije prodaje provjeriti autentičnost sata i navesti odstupanja od izvornog stanja isporuke u opisu. Dodatne informacije možete pronaći u našim odredbama o jamstvu autentičnosti.
Na portalu Chrono24 u potpunosti se primjenjuje odredba da trgovci ne smiju nuditi krivotvorene satove. Provjeravamo profesionalne trgovce i već cijeli niz godina uspješno nudimo njihove luksuzne satove na portalu Chrono24. Pečat Trusted Seller dodatni je pokazatelj da je određeni trgovac vjerodostojan. Ako se dokaže da određeni trgovac nudi replike, njegov ćemo račun prvo blokirati.

Kako biste bili sigurni, već biste se prije kupnje svojeg željenog sata trebali informirati o njegovoj stvarnoj tržišnoj vrijednosti. Satovi marki Rolex, Breitling i drugih luksuznih marki u pravilu se ne nude za svega nekoliko stotina eura. Načelno vrijedi sljedeće: ako određena ponuda zvuči predobro, a da bi bila istinita, ili ako imate sumnje u vezi s autentičnošću određenog sata, ne biste se trebali odlučiti za kupnju. Umjesto toga nam prijavite svoje sumnje putem poveznice „Prijava oglasa” izravno u oglasu.

Obratite pozornost na to da se u autentične satove poznatih marki katkad tijekom popravka ugrađuju zamjenski dijelovi koji ne odgovaraju u potpunosti originalnim dijelovima koji su izvorno bili ugrađeni u dotični model. Posebno za starinske satove katkad vlada nestašica zamjenskih dijelova. U tomu je slučaju trgovac obvezan skrenuti pozornost na zamjenu dijelova.
Sumnjivi artikl možete prijaviti izravno u oglasu. Poveznicu Prijava oglasa pronaći ćete u svakom oglasu. Opišite svoje sumnje što preciznije. U nastavku ćemo provjeriti vašu prijavu te ćemo, bude li potrebno, poduzeti odgovarajuće mjere.
Jamstvena obveza dodatna je, dobrovoljna usluga trgovca ili proizvođača kojom se osigurava obvezna naknada za odštetu. Odobrenje jamstva u pravilu se odnosi na funkcionalnost određenih dijelova ili cjelokupnog sata tijekom unaprijed određena razdoblja.

Internetski trgovci također djelomično pružaju jamstva za određene usluge. Stoga se unaprijed informirajte o tome koja jamstva trgovac pokriva te tijekom kojeg razdoblja ona vrijede. Nakon kupnje obratite pozornost na to jesu li na jamstvenoj kartici navedeni datum i pečat, odnosno potpis, te odgovaraju li podatci na računu onima na jamstvenoj kartici. U protivnom može doći do toga da se jamstvena kartica ne prihvati.

Zahvaljujući zaštiti kupca portala Chrono24, i nakon svoje narudžbe ostajete u središtu: u rijetkim slučajevima kada nešto ne ide prema planu možete se pouzdati u našu podršku. Pritom vam pomažemo da zajedno s trgovcem pronađete zadovoljavajuće rješenje za vas. Obratite nam se najkasnije 14 dana nakon primitka isporuke (support@chrono24.com).

Dodatne podatke o zaštiti kupca pronaći ćete ovdje: Zaštita kupca portala Chrono24
Ako ste plaćanje proveli putem naše usluge povjerenika te želite iskoristiti pravo na opoziv, stupite u kontakt s našim timom za podršku unutar 14 dana telefonski putem broja +49 721 96693-920 ili putem e-pošte . Dokumentirat ćemo i potvrditi vam pravovremeno zaprimanje vašeg opoziva, pokrenuti sve daljnje korake te vas informirati na prikladan način.

Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.

Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
Jamstvena obveza dodatna je, dobrovoljna usluga trgovca ili proizvođača kojom se osigurava obvezna naknada za odštetu. Odobrenje jamstva u pravilu se odnosi na funkcionalnost određenih dijelova ili cjelokupnog sata tijekom unaprijed određena razdoblja.

Internetski trgovci također djelomično pružaju jamstva za određene usluge. Stoga se unaprijed informirajte o tome koja jamstva trgovac pokriva te tijekom kojeg razdoblja ona vrijede. Nakon kupnje obratite pozornost na to jesu li na jamstvenoj kartici navedeni datum i pečat, odnosno potpis, te odgovaraju li podatci na računu onima na jamstvenoj kartici. U protivnom može doći do toga da se jamstvena kartica ne prihvati.
Zaštita kupca portala Chrono24 obuhvaća različite sigurnosne usluge zahvaljujući kojima ćete biti sveobuhvatno zaštićeni od trenutka naručivanja sata do mogućeg povrata robe:

  • Plaćanje putem usluge povjerenika
  • Jamstvo autentičnosti
  • 14-dnevno zakonsko pravo na odustajanje
  • Stroge smjernice za trgovce
  • Osigurano slanje
  • Tim za kvalitetu i sigurnost


Dodatne informacije o zaštiti kupca portala Chrono24 pronaći ćete na web-mjestu https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Ako ste plaćanje proveli putem naše usluge povjerenika te želite iskoristiti pravo na opoziv, stupite u kontakt s našim timom za podršku unutar 14 dana telefonski putem broja +49 721 96693-920 ili putem e-pošte . Dokumentirat ćemo i potvrditi vam pravovremeno zaprimanje vašeg opoziva, pokrenuti sve daljnje korake te vas informirati na prikladan način.

Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.

Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
Usluga zaštite kupca portala Chrono24 u načelu je besplatna za vas. Samo se tijekom plaćanja karticom American Express (Amex) putem usluge povjerenika naplaćuje dodatna naknada jer nam za taj način plaćanja nastaju visoki troškovi. Visina pojedinačnog iznosa pravovremeno će vam se prikazati tijekom procesa kupnje pri odabiru dostupnih načina plaćanja.
U okviru kupnje uz zaštitu kupca primjenjuju se zakonski regulirane odredbe u vezi s jamstvom. Proširenje prava na jamstvo ni jamstvenih zahtjeva ne postoji.
Oglase za koje je dostupna Zaštita kupca prepoznat ćete po zelenom simbolu zaštite kupca na dotičnoj stranici s oglasima.
Ako želite kupiti od privatnog prodavatelja, usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji je način za plaćanje vašeg sata. Pritom novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim za podršku uvijek vam je na raspolaganju ako se nešto ne odvije kao što je dogovoreno.

U slučaju da privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na portalu Chrono24, savjetujemo vam da se osobno susretnete na sigurnom mjestu. Izravna realizacija kupnje u poslovnim prostorima etabliranog trgovca satovima koji odmah može provjeriti sat u tomu je pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem usluge PayPal ili upotreba usluge vanjskog povjerenika.
Pristojbe i poreze obračunavaju nadležne carinske uprave i oni dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u odredišnu zemlju. Nastale pristojbe i poreze većinom plaćate izravno dostavljačkoj službi tijekom isporuke.
Cijena je u oglasu prikazana onako kako ju je naveo prodavatelj. Stoga mogu nastati dodatni troškovi kao što su carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.
Ako uvozite artikl u svoju zemlju, moguće su naplate carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Njih obračunavaju nadležne carinske uprave i oni dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u odredišnu zemlju. Za točne se informacije obratite svojoj nadležnoj carinskoj upravi.
Na sva pitanja o svojstvima, dostupnosti, stanju i opsegu isporuke artikla prodavatelj će vam rado odgovoriti. Kako biste prodavatelju postavili pitanje, na stranici s oglasom kliknite na gumb „Obratite se prodavatelju“.
Na portalu Chrono24 lako ćete pronaći svoj željeni sat putem alatne trake za pretraživanje. Stranica s rezultatima pretraživanja usto nudi višestruke mogućnosti filtriranja.

Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje najjednostavniji je način za pronalazak sata jer već tijekom unosa automatski primate prijedloge za svoje pretraživanje.

Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanjima nudi razne mogućnosti filtriranja: možete filtrirati, na primjer, po marki, modelu, referentnom broju ili raspoloživosti. Također, rezultate pretraživanja možete sortirati po cijeni, datumu postavljanja, važnosti i popularnosti.

Kliknite Spremi ovu pretragu kako biste stvorili zahtjev za pretraživanje ili kako biste putem e-pošte primali informacije o novim oglasima.
Identitet i vjerodostojnost svakog trgovca detaljno se provjeravaju u okviru registracije na portal Chrono24. To obuhvaća, između ostaloga, obrtnicu i reference drugih trgovaca. Ocjena također sadržava povratne informacije klijenata.
Ako prodavatelj ne odgovori unutar kratkog razdoblja, razlozi tomu mogu biti razni. Chrono24 je međunarodna internetska platforma s prodavateljima iz različitih država. Tijekom nacionalnih blagdana i praznika te tijekom razdoblja godišnjih odmora brojni trgovci ne rade. I kod povećane potražnje može doći do toga da se na upite odgovori s određenim kašnjenjem. Obratite pozornost na to da se prodavateljima javite na jednom od jezika navedenih pokraj obrasca za kontakt i dajte im vremena da odgovore na vaše poruke.
Opise najvažnijih stručnih izraza pronaći ćete u našem Leksikonu satova.

Kako biste pronašli satove na portalu Chrono24, najbolje je da koristite funkciju pretrage. Nakon što pretražite portal, imate na raspolaganju brojne filtre poput „Model“, „Godina“ ili „Cijena“ kako biste dalje ograničili svoje rezultate pretrage.

Pretragu možete i spremiti i mi ćemo vas informirati o tome čim bude novih pogodaka za pretragu.
U svojem myChrono24 području pod Spremljene pretrage pronaći ćete pregled svojih spremljenih pretraga. Ovdje možete vidjeti aktualne rezultate pretraživanja za svoje pojedinačne pretrage, brisati pretrage te aktivirati, odnosno deaktivirati obavijesti za pretrage. Kada kliknete Obradi, možete promijeniti nazive pojedinih pretraga.
U rubrici „Podsjetnik” na vašem računu na portalu Chrono24 pronaći ćete sve spremljene oglase kako biste im mogli brzo pristupiti. Klikom na srce u gornjem desnom dijelu oglasa spremit ćete ga u svoj osobni podsjetnik. Ponovnim klikom na srce oglas se uklanja iz vašeg podsjetnika. Ako neki od oglasa u međuvremenu postane nedostupan, više ga nećete moći pozvati.
Ako želite kupiti od privatnog prodavatelja, usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji je način za plaćanje vašeg sata. Pritom novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim za podršku uvijek vam je na raspolaganju ako se nešto ne odvije kao što je dogovoreno.

U slučaju da privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na portalu Chrono24, savjetujemo vam da se osobno susretnete na sigurnom mjestu. Izravna realizacija kupnje u poslovnim prostorima etabliranog trgovca satovima koji odmah može provjeriti sat u tomu je pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem usluge PayPal ili upotreba usluge vanjskog povjerenika.
Ako ste plaćanje proveli putem naše usluge povjerenika te želite iskoristiti pravo na opoziv, stupite u kontakt s našim timom za podršku unutar 14 dana telefonski putem broja +49 721 96693-920 ili putem e-pošte . Dokumentirat ćemo i potvrditi vam pravovremeno zaprimanje vašeg opoziva, pokrenuti sve daljnje korake te vas informirati na prikladan način.

Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.

Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
U slučaju opoziva neposredne troškove povrata snosite vi. Imajte na umu da troškovi slanja s obzirom na zaštitu osiguranjem mogu iznositi do 250 eura.

Ako želite navesti drugu adresu dostave, pošaljite nam potpunu novu adresu putem donjeg gumba „Obratite se portalu Chrono24“. Mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.

Imajte na umu da prilikom plaćanja kreditnom karticom u roku od nekoliko minuta dobivate povratnu informaciju sustava. Ako ne primite obavijest o uplati ili ako dobijete poruku o pogrešci, razlozi mogu biti sljedeći:

1. Provjerite jeste li registrirali svoju kreditnu karticu za takozvani proces 3D Secure (VerifiedByVisa / Mastercard Secure Code). Preporučujemo da se radi toga obratite svojoj banci.

2. Neke kreditne kartice, međutim, imaju ograničenje koje vam kartična kuća u svakom trenutku može povećati.

Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.

Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.

Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.

Dostupnost i vrijeme isporuke navedeni su na stranici s ponudom. Imajte na umu da ta razdoblja vrijede od pristizanja uplate. Na sva pitanja o slanju artikla prodavatelj će vam rado odgovoriti. Kako biste prodavatelju postavili pitanje, na stranici s oglasom kliknite na gumb „Obratite se prodavatelju“.
Artikli su u pravilu dostupni odmah ili u kratkom roku. Točne podatke pronaći ćete na dotičnoj stranici s oglasom.
Načelno trgovac odlučuje o tome kojom dostavljačkom službom želi poslati artikl. U potvrdi o slanju vidjet ćete o kojoj se dostavljačkoj službi radi.
Dobit ćete obavijest čim prodavatelj pošalje artikl te ćemo vam putem e-pošte poslati ID broj za praćenje – ako on postoji.
Ako s trgovcem niste sklopili drukčiji ugovor, u okviru kupnje putem zaštite kupca portala Chrono24 svaki će se sat poslati osiguran na punu vrijednost – čak i iz inozemstva. Pri kupnji od privatne osobe morali biste izravno s prodavateljem dogovoriti pojedinosti slanja.
Artikl se tijekom slanja osigurava na punu vrijednost.
Ako ste plaćanje proveli putem naše usluge povjerenika te želite iskoristiti pravo na opoziv, stupite u kontakt s našim timom za podršku unutar 14 dana telefonski putem broja +49 721 96693-920 ili putem e-pošte . Dokumentirat ćemo i potvrditi vam pravovremeno zaprimanje vašeg opoziva, pokrenuti sve daljnje korake te vas informirati na prikladan način.

Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.

Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
Ako ste plaćanje proveli putem naše usluge povjerenika te želite iskoristiti pravo na opoziv, stupite u kontakt s našim timom za podršku unutar 14 dana telefonski putem broja +49 721 96693-920 ili putem e-pošte . Dokumentirat ćemo i potvrditi vam pravovremeno zaprimanje vašeg opoziva, pokrenuti sve daljnje korake te vas informirati na prikladan način.

Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.

Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.

Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.

Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.

Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.

Dostupnost i vrijeme isporuke navedeni su na stranici s ponudom. Imajte na umu da ta razdoblja vrijede od pristizanja uplate. Na sva pitanja o slanju artikla prodavatelj će vam rado odgovoriti. Kako biste prodavatelju postavili pitanje, na stranici s oglasom kliknite na gumb „Obratite se prodavatelju“.

Ako želite navesti drugu adresu dostave, pošaljite nam potpunu novu adresu putem donjeg gumba „Obratite se portalu Chrono24“. Mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.

Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.

Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.

Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.

Naše prodavatelje potičemo na to da na upite odgovore u roku od 5 radnih dana. Brojni prodavatelji dobivaju svakodnevno bezbroj upita što u nekim slučajevima može dovesti do kašnjenja. Možete još pokušati obratiti se prodavatelju telefonski. U većini slučajeva telefonski broj pronaći ćete na stranici s oglasom pod „Prodavatelj“.
Ako imate pitanja o artiklu možete se obratiti trgovcu putem podataka za kontakt koje je naveo. Na pitanja o narudžbi putem usluge Zaštita kupca naš tim za podršku rado će vam odgovoriti telefonski (+49 721 96693-920) ili e-poštom ().
Ako ste plaćanje proveli putem naše usluge povjerenika te želite iskoristiti pravo na opoziv, stupite u kontakt s našim timom za podršku unutar 14 dana telefonski putem broja +49 721 96693-920 ili putem e-pošte . Dokumentirat ćemo i potvrditi vam pravovremeno zaprimanje vašeg opoziva, pokrenuti sve daljnje korake te vas informirati na prikladan način.

Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.

Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.

Prilikom plaćanja putem usluge povjerenika

Nakon što kupac doznači kupovnu cijenu na povjerenički račun, novac ostaje na njemu siguran sve dok kupac ne potvrdi da je primio naručeni artikl. Isplatu odobravamo najkasnije 7 dana nakon što kupac potvrdi primanje artikla. Isplata se može i ranije odobriti ako to dopusti kupac. Obratite se izravno kupcu u slučaju da vam on izravno plaća kupovnu cijenu. Preporučujemo vam da se prodaja uvijek odvija uz plaćanje unaprijed.
Ako svoj oglas ne možete pronaći na portalu Chrono24, razlozi mogu biti sljedeći:
  1. I dalje nije provedena ručna provjera.
  2. Kako bismo zajamčili sigurnost svih Chrono24 korisnika, ručno provjeravamo nove oglase. Ta se provjera provodi radnim danima, ali ne i vikendima. Aktivacija u pravilu traje od 1 do 3 radna dana.
  3. Sigurnosne slike nisu ispravne. U tomu ste slučaju primili poruku e-pošte s molbom da ažurirate sigurnosne slike na svojem računu na portalu Chrono24.
  4. Vaš korisnički račun još nije aktiviran. Provjerite jeste li kliknuli poveznicu koju ste primili u aktivacijskoj poruci e-pošte i jeste li potvrdili svoj korisnički račun.
  5. U pojedinim zemljama potrebno je provjeriti identitet privatnog prodavatelja. Vaš identitet možda još nije provjeren. Imajte na umu da provjera valjanosti vaše osobne isprave može potrajati od 1 do 3 radna dana.
  6. Dodatno su nam potrebni vaši porezni podatci: ako ste porezni obveznik unutar EU-a, unesite svoj porezni identifikacijski broj.

Na portalu Chrono24 možete jednostavno utvrditi vrijednost svojeg sata – naravno, potpuno besplatno. Jednostavno odaberite svoj model i stanje, a mi ćemo usporediti vaš sat s 500 000 oglasa iz cijelog svijeta. Zatim ćete dobiti preporuku cijene koja će vam pomoći da postignete najbolju moguću prodajnu cijenu.
Na utvrđivanje vrijednosti

Chrono24 portal kao internetsko tržište povezuje ljubitelje satova iz cijelog svijeta. Pritom se trgovina odvija između kupca i prodavatelja. Stoga ne kupujemo, ne procjenjujemo ni ne provjeravamo robu. Preporučujemo vam da svoj sat prodate putem oglasa.
Referentni broj označava model, odnosno varijantu modela vašeg sata i može se sastojati od više brojki i slova. Kod pojedinih proizvođača referentni je broj ugraviran na dnu kućišta (nemojte to pomiješati s brojem kućišta), na stezaču narukvice, a rijetko i na brojčaniku. U svakom slučaju, referentni broj mora se nalaziti u dokumentima vašeg sata ili na računu. Ako ne nađete referentni broj, potražite naziv proizvođača s brojčanika na internetu te usporedite slike sa svojim satom. Ta kratka pretraga većinom vam dodatno pomaže.
Privatni prodavatelji mogu na portalu Chrono24 besplatno prodavati dodatnu opremu.

Kako biste izradili oglas, odaberite točku izbornika Prodaja sata i zatim Prodaja dodatne opreme.
Portal Chrono24 trenutačno ne surađuje ni s jednim otpremnikom. Informirajte se unaprijed o lokalnom otpremniku za vrijednosne transporte. Raspitajte se izravno kod otpremnika o uvjetima slanja. Pritom obratite pozornost na to da sat prilikom slanja osigurate na cijelu njegovu vrijednost i da ima ID broj za praćenje. Primatelj treba potpisom potvrditi primanje paketa. Prilikom povrata u inozemstvo paket je potrebno izričito označiti kao povratnu pošiljku kako carinska služba ne bi naplatila uvoznu carinu za paket.

Svoj oglas možete urediti bilo kada u svom području myChrono24 (trenutačno samo na internetskoj stranici portala Chrono24). Za to odaberite točku izbornika „Oglasi“ i zatim kliknite ispod oglasa na „Promjena oglasa“.

Ako želite urediti cijenu, proizvođača ili model, obratite nam se putem donjeg kontaktnog obrasca.
Kupac u pravilu plaća putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da kupac prodajnu cijenu nakon svoje narudžbe uplaćuje na siguran povjerenički račun. Zatim šaljete sat kupcu i isplaćuje vam se kupovna cijena čim kupac sigurno primi sat.

U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim vam slučajevima kupac izravno uplaćuje novac. Za to možete odabrati način plaćanja po svojem izboru, na primjer, bankovnu doznaku ili uslugu PayPal. Portal Chrono24 zatim kupcu prosljeđuje vaše podatke za plaćanje.

Dodatne informacije o usluzi povjerenika pronaći ćete ovdje.

Naravno, kupcu možete artikl uručiti i osobno. Preporučujemo vam da za to odaberete sigurno ili nadzirano mjesto, na primjer, draguljarnicu. I u tom slučaju možete odabrati uslugu povjerenika kao siguran način plaćanja. Obratite pozornost i na naše sigurnosne napomene.

Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos naknade za oglas. Preduvjeti za to su da je vaš sat 6 mjeseci bio online na portalu Chrono24, da nije bio prodan i da se još nalazi u vašem vlasništvu. Nakon isteka 6 mjeseci šaljemo vam kao dokaz 2 slike vašeg sata na kojima se mogu vidjeti vremena koja smo zadali. Obratite nam se u tom slučaju putem donjeg kontaktnog obrasca.

Imajte na umu da u skladu s našim Općim uvjetima poslovanja povrat nije moguć ako ste na drugačiji način prodali svoj sat.
Posjetiteljima našeg prodajnog mjesta za satove uvijek želimo ponuditi najbolju moguću kvalitetu. Kako bi oglasi na portalu Chrono24 u svakom trenutku bili aktualni, svaka 3 mjeseca e-poštom provjeravamo raspoloživost oglašavanih artikala. Ako ne potvrdite svoj oglas, on će nakon tjedan dana biti automatski izbrisan.

Da bi oglasi na portalu Chrono24 u svakom trenutku bili aktualni, redovito e-poštom provjeravamo raspoloživost artikala koje oglašavaju privatni prodavatelji. Ako ne potvrdite svoj oglas, on će nakon tjedan dana biti automatski izbrisan. Rado ćemo ponovno aktivirati vaš oglas. Obratite nam se u tom slučaju putem donjeg kontaktnog obrasca.

Svojim oglasima možete također jednostavno upravljati u području myChrono24. Tamo ćete odmah pronaći sve važne informacije.
Vaš će oglas najprije 3 mjeseca biti internetski dostupan na portalu Chrono24. Ako tijekom toga razdoblja ne prodate svoj sat, možete svoj oglas produljiti dodatna 3 mjeseca ili ga izbrisati. Pod određenim nam je okolnostima za produljenje potreban dokaz o tome da se sat i dalje nalazi u vašem vlasništvu.
Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos cijene oglasa. Pretpostavke za to su da je vaš sat bio 6 mjeseci online na Chrono24, nije bio prodan i još se nalazi u vašem vlasništvu. Pritom morate nakon isteka 6 mjeseci u roku od 4 tjedna dokazati da još uvijek posjedujete svoj sat.
Ako svoj oglas ne možete pronaći na portalu Chrono24, razlozi mogu biti sljedeći:
  1. Još nismo provjerili vaš oglas. Zbog sigurnosti svih Chrono24 korisnika ručno provjeravamo sve nove oglase – u pravilu provjera traje 1 do 2 radna dana.
  2. Sigurnosne slike nisu ispravne. Molimo vas da ih ažurirate u svom myChrono24 području.
  3. Ako ste platili putem doznake, oglas će se aktivirati tek kada primimo novac na naš račun. U slučaju inozemnih doznaka to može potrajati nekoliko dana.
  4. Vaš korisnički račun još nije aktiviran. Provjerite jeste li kliknuli na poveznicu koju ste primili u aktivacijskoj e-poruci i jeste li potvrdili svoj korisnički račun.
Vaš će oglas najprije 3 mjeseca biti internetski dostupan na portalu Chrono24. Ako tijekom toga razdoblja ne prodate svoj sat, možete svoj oglas produljiti dodatna 3 mjeseca ili ga izbrisati. Pod određenim nam je okolnostima za produljenje potreban dokaz o tome da se sat i dalje nalazi u vašem vlasništvu.
Vaš će oglas najprije 3 mjeseca biti internetski dostupan na portalu Chrono24. Ako tijekom toga razdoblja prodate svoj sat izvan platforme ili ga više ne želite prodati, svoj oglas možete u svakom trenutku izbrisati putem svojeg računa na portalu Chrono24.

Zahvaljujući pomoćniku za oglas, izrada oglasa je potpuno jednostavna na portalu Chrono24. Trebate samo referentni broj svog sata. Svoj model možete i ručno odabrati. Za to kliknite na „Dalje bez referentnog broja“. Dodatne informacije možete pronaći ovdje: Uspješna prodaja na portalu Chrono24

Kao privatni prodavatelj možete istovremeno objaviti do 10 oglasa. Privatnim prodavateljima nije dopuštena komercijalna prodaja artikala. Stoga zadržavamo pravo da ne objavimo oglase privatnih prodavatelja ako nam se čini da je riječ o komercijalnim prodavateljima.

Ako želite komercijalno prodavati satove na portalu Chrono24, možete se registrirati kao trgovac. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.
Za kolekcionare ne postoje nikakvi posebni uvjeti. U tomu slučaju svakako objavite zasebni oglas za svaki sat.
Privatni prodavatelji mogu na portalu Chrono24 besplatno prodavati dodatnu opremu.

Kako biste izradili oglas, odaberite točku izbornika Prodaja sata i zatim Prodaja dodatne opreme.
Prodajete sigurno putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da svoj sat šaljete tek nakon što vam kupac doznači kupovnu cijenu na povjerenički račun. Čim kupac sigurno primi sat, isplaćuje vam se kupovna cijena.

U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim vam slučajevima kupac izravno uplaćuje novac. U tu ga svrhu obavijestite o načinu plaćanja po vašem izboru, na primjer, putem bankovne doznake ili usluge PayPal.

Dodatne informacije o prodaji putem usluge povjerenika pronaći ćete ovdje.
Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos cijene oglasa. Pretpostavke za to su da je vaš sat bio 6 mjeseci online na Chrono24, nije bio prodan i još se nalazi u vašem vlasništvu. Pritom morate nakon isteka 6 mjeseci u roku od 4 tjedna dokazati da još uvijek posjedujete svoj sat.
Traženje ponude za vas je 100 % besplatno i neobvezujuće.
Na UPS-ovoj naljepnici za slanje možete pronaći broj za praćenje pošiljke s pomoću kojeg u svakom trenutku možete pratiti njezin trenutačni status. U slučaju individualnih pitanja slobodno nam se obratite e-poštom na .
Nećete, u cijelosti preuzimamo troškove slanja.
Za slanje sata stavljamo vam na raspolaganje prethodno ispunjenu UPS-ovu naljepnicu za slanje, koju ćete ispisati i zalijepiti na paket. U nastavku možete organizirati dolazak po svoju pošiljku u terminu koji vama odgovara ili je predati na lokaciji UPS Access Point u svojoj blizini. Preuzimanje je moguće unutar zadanog vremena u rasponu od najmanje 5 sati između 10 i 16 sati. Naravno, snosit ćemo dodatne troškove ako je težina paketa veća od težine navedene na dostavnici. Prije slanja sata zapakirajte sat tako da bude siguran za transport: najjednostavnije je da sat i dokumentaciju stavite u za to predviđene pretince u kutiji i zapakirate ih u odgovarajući paket. Ovdje ćete pronaći detaljne upute o slanju.
Ako pošiljku osobno preuzima dostavljačka služba UPS ili ako je predajete na lokaciji UPS Access Point, uključeno je osiguranje na punu vrijednost robe. Ova je usluga potpuno besplatna za vas. Ni u slučaju povrata nećete snositi nikakve troškove.
Originalna kutija i originalna dokumentacija povećavaju prodajnu cijenu. No sat možete prodati bilo kada i bez tih dodataka.
Da bismo utvrdili točnu vrijednost sata, potrebne su nam snimke vašeg sata. Što je više fotografija dostupno, to možemo točnije odrediti vrijednost.
Naša ponuda vrijedi 7 dana.
Ako predate svoj sat za prodaju uz proviziju, a već ste izradili privatni oglas na portalu Chrono24 za njega, deaktivirat ćemo vaš oglas.
Svoje satove možete samostalno objaviti ili ćemo mi umjesto vas uvesti podatke s vašeg web-mjesta. U području za trgovce samostalno izrađujete svoje oglase – u tu vam svrhu na raspolaganju stoje brojne korisne funkcije. Neovisno o odabranom paketu, u svojem oglasu možete dodatno objaviti 16 slika. Uvoz podataka s vašeg web-mjesta moguć je ako imate više od 50 oglasa. Pritom se podatci uvoze potpuno automatski s vašeg web-mjesta i svakodnevno aktualiziraju.
Pri uvozu podataka oglasi se s vašeg web-mjesta trgovca preuzimaju u potpunosti. Promjene na vašem web-mjestu stoga se nakon sljedećeg uvoza automatski prikazuju i na portalu Chrono24.

Pri ručnom unosu možete svoje oglase uređivati ili brisati u području za trgovce. U tu svrhu pod Moji oglasi odaberite mogućnost Promjena/brisanje oglasa. Unesite odgovarajuće promjene u obrazac i zatim spremite oglas.
Registrirajte se kao profesionalni trgovac u nekoliko koraka na portalu Chrono24:
  1. Unesite svoje osobne podatke
  2. Navedite podatke o plaćanju (kreditna kartica ili, diljem Europe, izravno SEPA terećenje)
  3. Učitajte svoje dokumente za provjeru autentičnosti
Već sada možete učitati prve oglase. Prije nego što se vaši oglasi objave, portal Chrono24 ipak mora odobriti vaš račun trgovca. Obratite pozornost na to da će odobrenje uslijediti tek nakon što provjerimo vaše podatke i dokumentaciju. Za to trebamo kopije sljedećih dokumenata putem koje možete učitati, poslati e-poštom, telefaksom ili poštom:
  • Izvadak iz trgovačkog registra ili prijava obrta
  • Dokaz o adresi u obliku telefonskog računa, obračuna struje i sl.
Iskoristite 30-dnevno besplatno razdoblje kako biste opsežno testirali portal Chrono24 i registrirajte se sada:

Radujemo se tvojem interesu!

Imaš li pitanja o društvu Chrono24 kao poslodavcu ili te zanima zapošljavanje u našem poduzeću?
Onda pogledaj našu stranicu s oglasima za radna mjesta. Ovdje možeš pronaći naše podatke za kontakt i trenutačne oglase za radna mjesta: https://about.chrono24.com/jobs/

Molimo da shvatite da upite za taj odabir ne možemo jednostavno pridružiti ponuđenim opcijama. Zato vrijeme reakcije može duže potrajati.

Kako bismo vam mogli brže pomoći, provjerite je li za vaš upit prikladnija neka druga mogućnost odabira.

Je li neko vaše pitanje ostalo neodgovoreno?

Obratite se našem timu za podršku.

Prilozi

Prihvaćaju se formati: .pdf, .png, .jpg, .gif i .tif. Maksimalna veličina datoteke: 32 MB.

Kako bismo vam mogli pomoći u vezi s vašim zahtjevom, obrađujemo vaše podatke za kontakt. Dodatne informacije možete pronaći u našoj Izjavi o zaštiti podataka.

Obvezno polje

Saznajte više

Pronađite odgovore na najčešća pitanja o portalu Chrono24.

Pogledajte Često postavljena pitanja

Upoznajte nas

Pogledajte iza kulisa i saznajte više o portalu Chrono24.

Saznajte više