PrijavaPrijava

Chrono24 pomoć i često postavljana pitanja

Najbolje je da koristite naše slobodno pretraživanje teksta, da biste brzo pronašli odgovore na svoja pitanja. Alternativno također možete s nama kontaktirati direktno.

Traženje na Chrono24

Kako ću tražiti neki sat na Chrono24?
Na Chrono24 lako ćete pronaći svoj željeni sat putem alatne trake za pretraživanje. Stranica s rezultatima pretraživanja nudi usto višestruke mogućnosti filtriranja.

Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje nudi najjednostavniji i najbrži put. Traženi pojam se tijekom upisa automatski dodaje i nadopunjuje.

Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanja nudi razne opcije filtriranja. Filtrirati možete satove, primjerice, prema proizvođaču, modelu, referenci ili raspoloživosti. Popis rezultata pretraživanja možete usto sortirati prema važnosti, cijeni ili datumu objavljivanja.

Ako kliknete na Spremiti ovu pretragu, možete zadati nalog za pretraživanje kojim biste putem e-pošte dobivali informacije o novim ponudama. Filtar koji odaberete sprema se automatski.
Kako ću filtrirati rezultate pretraživanja prema određenim ponudama?
Nakon što ste pomoću alatne trake za pretraživanje potražili neki proizvod, možete pomoću filtara pokraj popisa rezultata dodatno ograničiti rezultat pretraživanja. Filtrirajte satove, primjerice, prema proizvođaču, modelu, stanju ili materijalu. Jednim klikom na više pojavljuju se dodatne opcije filtriranja. Istovremeno možete odabrati više vrijednosti jednog filtra. Da biste deaktivirali neki filtar, jednostavno uklonite odgovarajuću kvačicu.

Putem izbornog polja na desnom gornjem rubu popisa prilagođavate sortiranje rezultata. Birajte između cijene, datuma objavljivanja i važnosti. Standardno sortiranje možete promijeniti u Postavkama u svom myChrono24 području.

Kupnja satova

Želim kupiti određeni sat. Što trebam napraviti?
Postoji nekoliko mogućnosti kupnje sata putem Chrono24 portala:

1. Usluga Chrono24 Trusted Checkout
Zahvaljujući usluzi Trusted Checkout sat možete naručiti od trgovca po izboru i platiti ga sigurno putem Chrono24 portala. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran tako dugo dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim vam je uvijek na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Trusted Checkout ponude u rezultatima pretrage prepoznajete po zelenom Trusted Checkout simbolu.

Da biste kupili sat putem usluge Trusted Checkout, na stranici s ponudom kliknite na zeleni gumb Pošalji upit za kupnju i navedite svoju adresu za dostavu. Potom vam trgovac šalje individualnu ponudu s uključenim troškovima dostave. Prihvatite ponudu kako biste naručili artikl.

2. Trenutačna kupnja
„Trenutačna kupnja“ omogućuje narudžbu sata bez prethodnog stupanja u kontakt s trgovcem. Odgovarajuće su ponude označene napomenom „Moguća je trenutačna kupnja“.

Za kupnju artikla na stranici s ponudom kliknite na zeleni gumb Trenutačna kupnja. Navedite svoju adresu za dostavu i naručite artikl. Nakon toga svoj novac uplaćujete na povjerenički račun. Novac ćemo proslijediti trgovcu tek kada dobijete sat.

3. Stupanje u izravan kontakt s prodavateljem
Ako usluge Trusted Checkout i „Trenutačna kupnja“ nisu moguće, obratite se prodavatelju sata putem kontaktnog obrasca (gumb: Obratite se prodavatelju) ili telefonski prodavatelju sata.
Tko mi je ugovorni partner prilikom kupnje nekog sata?
Vaš ugovorni partner u svakom je slučaju dotični trgovac ili privatni prodavatelj. Obratite pozornost na to da Chrono24 zapravo ne sudjeluje u postupku kupoprodaje, trgovina se odvija između kupca i prodavatelja. Ako kupujete sat kod trgovca, obratite pozornost na odgovarajuće Opće uvjete poslovanja trgovca. Prilikom kupnje sata putem usluga Trusted Checkout ili „Trenutačna kupnja“ prikazat će vam se uvjeti prodaje tijekom postupka kupnje.
Kako se mogu obratiti prodavatelju sata?
U slučaju ponuda dostupnih putem Chrono24 usluga Trusted Checkout ili „Trenutačna kupnja“, artikl možete naručiti putem zelenog gumba Pošalji upit za kupnju odn. Trenutačna kupnja. Pomoću opcijePitanja o ovom satu prodavatelju možete postavljati općenita pitanja o satu.

Kod svih drugih ponuda u kontakt s prodavateljem stupate putem gumba Obratite se prodavatelju.

Prodavatelj će dobiti vašu poruku e-poštom. Ne raspolažemo informacijama o tome kada on čita ili odgovara na poruke. Alternativno možete s njim stupiti u kontakt telefonski. Telefonski broj pronaći ćete na stranici s ponudom pod rubrikom Prodavatelj.
Kako ću sastaviti prodajnu cijenu nekog sata?
Prodajna cijena nekog sata sastoji se od raznih komponenata. Najvažnija je ponuđena cijena samog sata. Usto su mogući i dodatni troškovi pakiranja, osiguranja, slanja ili PDV-a i carine. Ovisno o tome, naručujete li svoj sat kod nekog trgovca u inozemstvu ili tuzemstvu, treba pribrojiti različite dodatne troškove. Obratite se trgovcu za točne informacije.
Ponuda potječe iz inozemstva. Na što moram obratiti pozornost prilikom kupnje i koje naknade postoje?
Cijena je u oglasu prikazana tako kako ju je naveo prodavatelj. Na to mogu još doći dodatni troškovi kao carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

Za točnu cijenu i pripadajuće troškove kontaktirajte ponuđača sata. On vam isto tako može reći trebaju li se obaviti carinske formalnosti kod špeditera. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji molimo da se obratite svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske zajednice kupnja satova ne podliježe carini. Prilikom uvoza iz treće zemlje u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava neznatna carina i uvozni porez na promet. Za točne informacije kontaktirajte svoju carinsku službu.
Koji načini plaćanja su na raspolaganju?
Svaki trgovac sam odlučuje koje načine plaćanja nudi. Direktno kontaktirajte ponuđača da biste dogovorili detalje plaćanja. Ponekad ponuđač nudi moguće načine plaćanja u opisnom tekstu. Kao način plaćanja kod poslovnih trgovaca satovima najraširenije je plaćanje unaprijed doznakom prema predračunu jer za razliku od plaćanja kreditnom karticom i PayPalom prodavatelji i kupci imaju najmanje dodatnih naknada. U tom slučaju sat se šalje nakon što uplata stigne na račun trgovca. Imajte na umu da ovo može trajati nekoliko dana. Alternativno postoji način plaćanja putem PayPala, kreditne kartice, osobnog susreta na nekom sigurnom mjestu uz plaćanje u gotovini ili korištenjem povjerljivog platnog servisa.

Mnogi trgovci nude svoje satove putem Chrono24 Trusted Checkout. Pomoću Trusted Checkout cjelokupna narudžba odvija se preko Chrono24 – od upita prodavatelju pa preko plaćanja sve do organiziranja mogućeg povrata robe. Tim Chrono24 vam je pritom u svako doba na raspolaganju kao sugovornik i brine se za besprijekorno odvijanje narudžbe.
Što kaže Trusted Seller pečat o trgovcu?
Identitet i ozbiljnost svakog trgovca na Chrono24 opsežno se ispituju. Trusted Seller pečat preporučuje isključivo trgovce koji se prema iskustvu Chrono24 i korisnika posebno odlikuju pouzdanošću i povjerljivošću.

Trusted Seller komercijalni je trgovac satovima i obvezuje se na pridržavanje određenih uvjeta.Oni sadrže, između ostalog, to da

  • su objavljeni podaci na platformi i prema Chrono24 o njegovom subjektu i njegovom poduzeću istiniti
  • on trguje isključivo originalnom robom iz povjerljivih izvora
  • on navodi stvarno stanje svoje robe te riječima i slikom ukazuje na eventualno postojeće nedostatke
  • će putem Chrono24 odgovoriti na upite kupaca zaprimljene e-poštom u pravilu u roku od 5 radnih dana.

Prednost se daje poštenom odvijanju posla. Ako bi došlo do nesuglasica, trgovac će zajedno s kupcem potražiti rješenje koje će biti zadovoljavajuće za obje strane. Povreda jedne ili više navedenih odredbi može dovesti do privremenog ili trajnog gubitka Trusted Seller pečata ili – kod težih povreda – članstva na Chrono24.
Kako će prodavatelj vidjeti moju adresu e-pošte?
Radi zaštite podataka sakrivamo adrese e-pošte prilikom komunikacije putem našeg sustava između kupca i prodavatelja. Kada kontaktirate prodavatelja, vaša privatna adresa e-pošte neće se prikazati već će automatski ostati anonimna.

Kada postignete dogovor s prodavateljem, on vas može zatražiti podatke za kontakt. Putem e-pošte dobit ćete pritom poveznicu s obrascem na našoj stranici putem kojeg možete poslati svoje kontaktne podatke prodavatelju.

Ovdje je prikazan primjer anonimne adrese e-pošte:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
Zašto su adrese e-pošte mnogih prodavatelja anonimne, a od ostalih nisu?
Za prodavatelje u određenim zemljama uveli smo anoniman sustav komunikacije. Sada su adrese e-pošte u ovim slučajevima prikazane samo u šifriranom obliku. Uskoro ćemo proširiti naš sustav komunikacija na sve zemlje.

Privatna prodaja satova na Chrono24

Kako da izradim oglas svoj sat?
Pomoću našeg obrascaizradite oglas za svoj sat u svega par koraka:
  1. Opišite detaljno svoj sat. Što je točniji opis, potencijalni kupci lakše će naći Vaš oglas.
  2. Oglasu dodajte do 4 slike sata iz različitih kuteva. Pripremite svoj fotoaparat. Tijekom izrade Vašeg oglasa zatražit će se da svoj sat fotografirate s 2 vremena koje smo mi odredili i te fotografije učitate kao dokaz da posjedujete sat. Te slike bit će također prikazane u Vašem oglasu.
  3. Unesite svoje osobne podatke.
  4. U posljednjem koraku trebali biste još jednom provjeriti svoje podatke i platiti naknadu za oglas.
Koliko košta oglas i koji su načini plaćanja?
Za privatno oglašavanje satova naplaćujemo naknadu u visini od 2,85% cijene navedene u oglasu, ali najmanje 5,00 EUR. Plaćate najviše 299,00 EUR po oglasu – neovisno o visini cijene. Ako se sat ne proda unutar 6 mjeseci, vratit ćemo vam cijeli iznos naknade. Naknadu za oglas možete platiti putem Paypala, kreditnom karticom ili doznakom. Stanje 10./2015.
Kako točno funkcionira jamstvo za povrat novca?
Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos cijene oglasa. Pretpostavke za to su da je vaš sat bio 6 mjeseci online na Chrono24, nije bio prodan i još se nalazi u vašem vlasništvu. Pritom morate nakon isteka 6 mjeseci u roku od 4 tjedna dokazati da još uvijek posjedujete svoj sat.
Kako ću promijeniti odnosno izbrisati svoje privatne oglase?
Vaši privatni oglasi obrađuju se u myChrono24 području „Moji oglasi“. Jednim klikom na odgovarajuću poveznicu možete mijenjati ili brisati svoje oglase. Ako biste željeli promijeniti cijenu, proizvođača ili model, obratite se na PrivateSeller@chrono24.com. Obratite pozornost na to da će vaš oglas biti trajno uklonjen iz naše arhive čim ga obrišete.
Koje metode plaćanja mogu ponuditi ako sam pronašao kupca?
Možete, primjerice, ponuditi sljedeće metode plaćanja: putem bankovne doznake, usluge PayPal ili nekog pouzdanog servisa. Nažalost opciju Trusted Checkout zasad nudimo samo profesionalnim prodavateljima. Vrlo važno: pošaljite artikl tek kad dobijete novac i kad je on trajno pohranjen na vašem računu.

Ako se dogovorite s kupcem za plaćanje putem PayPala, kupac treba adresu e-pošte vašeg PayPal računa, da bi vam poslao platni zahtjev. Za to morate zatražiti podatke za kontakt s kupcem preko obrasca. Poveznicu za spomenuti obrazac naći ćete u svakoj e-pošti koju vam kupac pošalje putem našeg sustava.

Naravno, kupcu možete sat uručiti i osobno. Preporučujemo vam da odaberete sigurno ili nadzirano mjesto, primjerice, kod draguljara.
Zašto se meni kao prodavatelju ne prikazuje adresa e-pošte zainteresirane osobe?
Radi zaštite podataka sakrivamo adrese e-pošte prilikom komunikacije putem našeg sustava između kupca i prodavatelja. Pritom se adrese e-pošte automatski prikazuju kao anonimne. Tako vas štitimo od osoba koje žele zlouporabiti našu platformu za aktivnosti kao što su krađa identiteta ili druge prijevare.

Kada ste postigli dogovor s prodavateljem, možete zatražiti podatke za kontakt putem obrasca, npr. saznati adresu dostave ili poslati zahtjev za plaćanje putem usluge PayPal. Poveznicu za spomenuti obrazac naći ćete u svakoj e-pošti koju vam pošalje zainteresirana osoba putem našeg sustava.

Ovdje je prikazan primjer anonimne adrese e-pošte:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

myChrono24

Zašto se moram registrirati na myChrono24?

Ekskluzivne ponude
Steknite pristup ponudama koje su vidljive samo za myChrono24. Imate ekskluzivni pristup privatnim ponudama u prvim danima nakon objave.

Brže do cilja
myChrono24 smanjuje posao registriranim korisnicima. Ne morate upisivati potvrdne znakove i naše automatsko popunjavanje olakšava potragu za vašim željenim satom.

Uvijek ažurno
S predloženim pretraživanjem više nećete propustiti zanimljivu ponudu. Spremite svoju pretragu i informirajte se čim se pojavi nova ponuda.

Zadržite pregled
Sa svojim osobnim podsjetnikom uvijek ćete imati pregled nad svojim atraktivnim ponudama.

Jednostavno upravljanje ponudama
U myChrono24-području upravljat ćete svojim ponudama centralno i pregledno.

Lako ponovo pronalaženje zanimljivih ponuda
Pomoću myChrono24 kronografije automatski se zapisuju vaše posljednje pregledane ponude. Na taj ćete način brzo pronaći za vas zanimljive ponude.

Kako ću promijeniti odnosno izbrisati svoje privatne oglase?
Svoje privatne oglase obradit ćete u myChrono24-području Moji oglasi. Jednim klikom na odgovarajuću poveznicu možete mijenjati ili brisati svoje oglase. Ako biste željeli promijeniti cijenu, proizvođača ili model, obratite se na PrivateSeller@chrono24.com. Obratite pozornost na to da će vaš oglas biti trajno uklonjen iz naše arhive čim ga obrišete.
Kako ću obraditi svoje osobne podatke?
Prijavite se sa svojom adresom e-pošte (korisničko ime) i lozinkom u myChrono24-područje. Pod Moji podaci možete obraditi i spremiti svoje osobne podatke, kao što su, ime, adresu, telefonski broj ili svoju lozinku. U području Postavke možete prilagoditi podatke u portalu i e-pošti te odabrati željeni jezik na kojem želite primati e-poštu od Chrono24. Ovdje se također možete pretplatiti ili otkazati naše novosti.

Komercijalna prodaja satova

Kako ću se registrirati kao komercijalni trgovac?
Registrirajte se u nekoliko koraka kao komercijalni trgovac na Chrono24:
  1. Upišite osobne podatke
  2. Navedite podatke o plaćanju (kreditna kartica ili za Njemačku SEPA doznaka)
  3. Pošaljite ovjerene dokumente
Nakon već možete postaviti prve ponude. Prije nego što će se vaše ponude objaviti, Chrono24 ipak mora odobriti vaš račun trgovca. Obratite pozornost na to da će odobrenje uslijediti tek nakon provjere vaših podataka i dokumentacije. Za to trebamo kopije sljedećih dokumenata putem koje možete poslati putem internetom, e-poštom, faksom ili poštom:
  • izvod iz trgovačkog registra ili registracija gospodarske djelatnosti
  • Dokaz adrese u obliku telefonskog računa, obračuna struje i sl.
Koristite besplatno probno razdoblje u trajanju od 30 dana da biste dobro testirali Chrono24.
Koji modeli cijena postoje za gospodarske trgovce?
Chrono24 nudi razne pakete za razne potrebe. Paketi se razlikuju, između ostalog, u broju sadržanih ponuda i slika po ponudi. Dodatno na modele cijena utječe smještaj u popisu rezultata pretraživanja i TOP ponude na početnoj stranici Chrono24. Možete plaćati mjesečno ili unaprijed za godinu dana. Sve detalje pronaći ćete ovdje.
Kako mogu rezervirati Premium paket i koje on prednosti nudi?
Nudimo Premium paket isključivo trgovcima koji su prijavljeni na Chrono24 barem godinu dana. Osim toga trgovac mora biti pouzdani trgovac. Pretpostavke za stjecanje statusa pouzdanog trgovca i pečata pronaći ćete ovdje.

Premium paket nudi neke prednosti. On povećava preglednost vaših ponuda na početnoj stranici i popisima rezultata pretraživanja i možete objaviti više slika. Dodatno se sve vaše ponude označavaju simbolom Pouzdani trgovac. Vaše Top ponude označene su u popisu rezultata s TOP na slici. Na stranici s ponudama zainteresiranima se u području „Ovi satovi mogli bi vas također zanimati“ prikazuju isključivo vaše vlastite ponude satova. Osim toga profitirat ćete od ponuda bez reklama konkurencije jer se uz vaše ponude ne pojavljuju reklame ostalih trgovaca.
Kako ću objaviti svoje ponude?
Svoje satove možete sami objaviti ili možete uvesti podatke sa svoje stranice.

U trgovačkom području samo postavljate svoje ponude. Zato ispunite obrazac Nova ponuda. Naš upitnik vodit će vas brzo do potpunog opisa vašeg sata. Uz svaku ponudu možete, ovisno o rezerviranom paketu, objaviti 6 do 16 slika.

Uvoz podataka s vaše web stranice moguć je za više od 25 ponuda i PRO izlistavanja. Ovdje se podaci uvoze potpuno automatski s vaše web stranice i aktualiziraju dnevno.
Zašto se meni kao prodavatelju ne prikazuje adresa e-pošte zainteresirane osobe?
Radi zaštite podataka sakrivamo adrese e-pošte prilikom komunikacije putem našeg sustava između kupca i prodavatelja. Pritom se adrese e-pošte automatski prikazuju kao anonimne. Tako vas štitimo od osoba koje žele zlouporabiti našu platformu za aktivnosti kao što su krađa identiteta ili druge prijevare.

Kada ste postigli dogovor s prodavateljem, možete zatražiti podatke za kontakt putem obrasca, npr. saznati adresu dostave ili poslati zahtjev za plaćanje putem usluge PayPal. Poveznicu za spomenuti obrazac naći ćete u svakoj e-pošti koju vam pošalje zainteresirana osoba putem našeg sustava.

Ovdje je prikazan primjer anonimne adrese e-pošte:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

Brza prodaja

Što je brza prodaja?
Brza prodaja je besplatna usluga za privatne prodavatelje putem koje možete prodati svoj sat odabranom krugu trgovaca za samo 6 dana. Prodaja sata funkcionira prema „metodi zatvorene ponude“. Pritom trgovci imaju 5 dana vremena da vam daju ponudu za sat i za ti vrijeme ne vide ponude drugih trgovaca.
Kako da prodam sat putem usluge brze prodaje?
  1. Izradite upit za svoj sat pomoću naše aplikacije za iPhone.
  2. Kad ga Chrono24 odobri, trgovci koji sudjeluju imaju 5 dana vremena da daju ponude za vaš sat.
  3. Kad istekne rok za ponude, u razdoblju od 3 dana možete odlučiti hoćete li prihvatiti neku ponudu.
  4. Kad se odlučite za ponudu, pokazat ćemo vam podatke za kontakt trgovca za čiju ste se ponudu odlučili.
  5. Tada se individualno zaključuje kupoprodajni ugovor između vas i trgovca.
Što ako mi se niti jedna ponuda ne sviđa?
Ne morate prihvatiti niti jednu ponudu. Ako želite nastaviti prodavati svoj sat, možete to učiniti putem usluge Privatni oglas na Chrono24 te na taj način ponuditi svoj sat kupcima diljem svijeta.
Koliko košta ta usluga?
Usluga je potpuno besplatna za privatne prodavatelje.
Koji je siguran način za slanje mog sata?
Chrono24 trenutno ne surađuje niti s jednim dostavljačem. Poznati dostavljači aktivni diljem svijeta su, na primjer, FedEx, UPS ili GLS. Informirajte se izravno kod dostavljača o uvjetima slanja. Pritom obratite pozornost na to da sat prilikom slanja osigurate na cijelu njegovu vrijednost.

Još jedan savjet: Trgovci na Chrono24 često su vrlo dobro upoznati sa sigurnim načinom slanja satova. Slobodno se posavjetujte s kupcem!
Što se događa kad se odlučim za neku ponudu?
Kad se odlučite za ponudu, poslat ćemo vam podatke pomoću kojih možete kontaktirati trgovca. Istovremeno će trgovac dobiti vaše podatke za kontakt. Tada se individualno zaključuje kupoprodajni ugovor između vas i trgovca. Ako ne postignete nagodbu, možete ponovno staviti svoj sat na prodaju.
Nisam dobio niti jednu ponudu, što trebam učiniti?
Ako ne dobijete niti jednu ponudu, možete izraditi Privatni oglas na Chrono24 te na taj način ponuditi svoj sat kupcima diljem svijeta.
Kako funkcionira plaćanje i slanje?
Plaćanje i slanje dogovarate izravno s trgovcem. Većina trgovaca daje prednost plaćanju tek nakon primitka sata. Uslugu brze prodaje koriste isključivo trgovci koji već godinama uspješno prodaju satove putem portala Chrono24.
Vaša pretraga nema rezultata