Chrono24 pomoć i često postavljana pitanja

Najbolje je da koristite naše slobodno pretraživanje teksta kako biste brzo pronašli odgovore na svoja pitanja. Također alternativno možete s nama stupiti izravno u kontakt.

Na portalu Chrono24 lako ćete pronaći svoj željeni sat putem alatne trake za pretraživanje. Stranica s rezultatima pretraživanja usto nudi višestruke mogućnosti filtriranja.

Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje najjednostavniji je način za pronalazak sata jer već tijekom unosa automatski primate prijedloge za svoje pretraživanje.

Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanjima nudi razne mogućnosti filtriranja: možete filtrirati, na primjer, po marki, modelu, referentnom broju ili raspoloživosti. Također, rezultate pretraživanja možete sortirati po cijeni, datumu postavljanja, važnosti i popularnosti.

Kliknite Spremi ovu pretragu kako biste stvorili zahtjev za pretraživanje ili kako biste putem e-pošte primali informacije o novim oglasima.
Nakon što ste pomoću alatne trake za pretraživanje potražili određeni artikl, pomoću filtara pokraj popisa rezultata možete dodatno ograničiti rezultat pretraživanja. Filtrirajte satove, na primjer, po marki, modelu, stanju ili materijalu. Kada kliknete više, prikazat će vam se dodatne opcije filtriranja. U svakoj kategoriji filtara možete odabrati više opcija istovremeno. Da biste ponovno deaktivirali neki filtar, jednostavno uklonite odgovarajuću kvačicu.

Putem izbornog polja na desnom gornjem rubu popisa prilagođavate sortiranje rezultata: birajte između cijene, datuma postavljanja, važnosti i popularnosti. Standardno sortiranje možete promijeniti u Postavkama u svojem myChrono24 području.
Referentni broj luksuznog sata jednoznačno identificira model sata. Pojedini proizvođači satova (npr. Breitling) također definiraju točnu varijantu sata (npr. narukvica ručnog sata, vrsta kopče itd.).

Kupnja satova

Općenito

Postoje dva načina kupnje sata putem portala Chrono24:

Realizacija kupnje putem portala Chrono24:
Brojni oglasi nude izravnu kupnju satova putem portala Chrono24. U tu svrhu na stranici s oglasom kliknite zeleni gumb „Kupnja”. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju tijekom cjelokupnog procesa kupnje i osigurava besprijekornu kupnju.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Stupanje u izravan kontakt s prodavateljem:
Ako prodavatelj sata ne nudi realizaciju kupnje putem portala Chrono24, obratite mu se putem gumba: „Kontakt s prodavateljem” ili telefonski. Uvjete u vezi s plaćanjem i slanjem tada dogovarate izravno s prodavateljem.

Imajte na umu: ugovorni partner u svakom je slučaju prodavatelj.
Prodajna cijena određenog sata sastoji se od raznih komponenti. S jedne je strane važna cijena samog sata. S druge strane mogu nastati dodatni troškovi za pakiranje, osiguranje, slanje ili PDV i porez na promet za uvoz. Ovisno o tome naručujete li svoj sat kod nekog prodavatelja u tuzemstvu ili inozemstvu, potrebno je pribrojiti dodatne troškove s različitim iznosima. Za točne se informacije obratite prodavatelju.
Da. Tako vam u slučaju pitanja možemo pomoći na najbolji mogući način te vas izvješćivati o trenutačnom stanju vaše narudžbe.
Vaš ugovorni partner u svakom je slučaju dotični trgovac ili privatni prodavatelj. Ako se odlučite za realizaciju kupnje putem portala Chrono24, tijekom postupka kupnje prikazat će vam se uvjeti prodaje. Ako svoj sat kupujete izravno kod određenog trgovca, obratite pozornost na odgovarajuće Opće uvjete poslovanja toga trgovca.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Možete platiti kreditnom karticom (VISA, MasterCard ili American Express), uslugom Affirm (trenutačno samo u SAD-u) ili doznakom. Na stranici s oglasom prikazano je kako se određeni artikl može platiti.

Za provedbu plaćanja surađujemo sa servisom za plaćanje Mangopay. Mangopay je specijalizirani servis za plaćanje na internetskim prodajnim mjestima povezan s francuskom bankom Credit Mutuel Arkea.
Ako prodavatelj ne odgovori unutar kratkog razdoblja, razlozi tomu mogu biti razni. Chrono24 je međunarodna internetska platforma s prodavateljima iz različitih država. Tijekom nacionalnih blagdana i praznika te tijekom razdoblja godišnjih odmora brojni trgovci ne rade. I kod povećane potražnje može doći do toga da se na upite odgovori s određenim kašnjenjem. Obratite pozornost na to da se prodavateljima javite na jednom od jezika navedenih pokraj obrasca za kontakt i dajte im vremena da odgovore na vaše poruke.
Sumnjivi artikl možete prijaviti izravno u oglasu. Poveznicu Prijava oglasa pronaći ćete u svakom oglasu. Opišite svoje sumnje što preciznije. U nastavku ćemo provjeriti vašu prijavu te ćemo, bude li potrebno, poduzeti odgovarajuće mjere.
Na portalu Chrono24 u potpunosti se primjenjuje odredba da trgovci ne smiju nuditi krivotvorene satove. Provjeravamo profesionalne trgovce i već cijeli niz godina uspješno nudimo njihove luksuzne satove na portalu Chrono24. Pečat Trusted Seller dodatni je pokazatelj da je određeni trgovac vjerodostojan. Ako se dokaže da određeni trgovac nudi replike, njegov ćemo račun prvo blokirati.

Kako biste bili sigurni, već biste se prije kupnje svojeg željenog sata trebali informirati o njegovoj stvarnoj tržišnoj vrijednosti. Satovi marki Rolex, Breitling i drugih luksuznih marki u pravilu se ne nude za svega nekoliko stotina eura. Načelno vrijedi sljedeće: ako određena ponuda zvuči predobro, a da bi bila istinita, ili ako imate sumnje u vezi s autentičnošću određenog sata, ne biste se trebali odlučiti za kupnju. Umjesto toga nam prijavite svoje sumnje putem poveznice „Prijava oglasa” izravno u oglasu.

Obratite pozornost na to da se u autentične satove poznatih marki katkad tijekom popravka ugrađuju zamjenski dijelovi koji ne odgovaraju u potpunosti originalnim dijelovima koji su izvorno bili ugrađeni u dotični model. Posebno za starinske satove katkad vlada nestašica zamjenskih dijelova. U tomu je slučaju trgovac obvezan skrenuti pozornost na zamjenu dijelova.
Ako se prodaja provodi izravno putem portala Chrono24, željeni sat možete naručiti putem zelenog gumba „Kupnja”. Putem opcije „Obratiti se prodavatelju” imate mogućnost postavljanja pitanja u vezi s oglasom. Brojnim prodavateljima možete klikom gumba „Predložiti cijenu” također poslati prijedlog cijene.

Prodavatelj vašu poruku uvijek prima putem e-pošte. Pri tome ćemo vam prikazati prosječno vrijeme potrebno za odgovor. Nažalost, ne možemo vam navesti točne podatke o trenutku kada će poruka biti pročitana ili odgovorena.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 pronaći ćete ovdje:

Artikli su u pravilu dostupni odmah ili u kratkom roku. Točne podatke pronaći ćete na dotičnoj stranici s oglasom.

Slanje

U brojnim oglasima profesionalnih trgovaca već ćete pronaći podatke o vremenu isporuke i troškovima slanja. Privatni prodavatelji uvijek će vam poslati ponudu koja sadrži te informacije.
Načelno trgovac odlučuje o tome kojom dostavljačkom službom želi poslati artikl. U potvrdi o slanju vidjet ćete o kojoj se dostavljačkoj službi radi.
Dobit ćete obavijest čim prodavatelj pošalje artikl te ćemo vam putem e-pošte poslati ID broj za praćenje – ako on postoji.
Ako s trgovcem niste sklopili drukčiji ugovor, u okviru kupnje putem zaštite kupca portala Chrono24 svaki će se sat poslati osiguran na punu vrijednost – čak i iz inozemstva. Pri kupnji od privatne osobe morali biste izravno s prodavateljem dogovoriti pojedinosti slanja.
Artikl se tijekom slanja osigurava na punu vrijednost.

Kupnja od privatnih prodavatelja

Ako želite kupiti od privatnog prodavatelja, usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji je način za plaćanje vašeg sata. Pritom novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim za podršku uvijek vam je na raspolaganju ako se nešto ne odvije kao što je dogovoreno.

U slučaju da privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na portalu Chrono24, savjetujemo vam da se osobno susretnete na sigurnom mjestu. Izravna realizacija kupnje u poslovnim prostorima etabliranog trgovca satovima koji odmah može provjeriti sat u tomu je pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem usluge PayPal ili upotreba usluge vanjskog povjerenika.

Kupnja od profesionalnih trgovaca

Jamstvena obveza dodatna je, dobrovoljna usluga trgovca ili proizvođača kojom se osigurava obvezna naknada za odštetu. Odobrenje jamstva u pravilu se odnosi na funkcionalnost određenih dijelova ili cjelokupnog sata tijekom unaprijed određena razdoblja.

Internetski trgovci također djelomično pružaju jamstva za određene usluge. Stoga se unaprijed informirajte o tome koja jamstva trgovac pokriva te tijekom kojeg razdoblja ona vrijede. Nakon kupnje obratite pozornost na to jesu li na jamstvenoj kartici navedeni datum i pečat, odnosno potpis, te odgovaraju li podatci na računu onima na jamstvenoj kartici. U protivnom može doći do toga da se jamstvena kartica ne prihvati.
Identitet i vjerodostojnost svakog trgovca detaljno se provjeravaju u okviru registracije na portal Chrono24. To obuhvaća, između ostaloga, obrtnicu i reference drugih trgovaca. Ocjena također sadržava povratne informacije klijenata.
Trgovci satovima imaju mogućnost preporučivanja drugih trgovaca na portalu Chrono24. Pritom mogu dati najviše 10 preporuka. No samo trgovci koji su ujedno Trusted Seller mogu preporučivati druge trgovce i sami primati preporuke.

Kupnja satova iz inozemstva

Cijena je u oglasu prikazana onako kako ju je naveo prodavatelj. Stoga mogu nastati dodatni troškovi kao što su carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.
Ako uvozite artikl u svoju zemlju, moguće su naplate carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Njih obračunavaju nadležne carinske uprave i oni dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u odredišnu zemlju. Za točne se informacije obratite svojoj nadležnoj carinskoj upravi.
Pristojbe i poreze obračunavaju nadležne carinske uprave i oni dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u odredišnu zemlju. Nastale pristojbe i poreze većinom plaćate izravno dostavljačkoj službi tijekom isporuke.

Plaćanje

Za većinu je oglasa moguće plaćanje putem povjereničkog računa portala Chrono24. Pritom svoj novac na povjerenički račun uplaćujete kreditnom karticom ili doznakom i na njemu ostaje siguran tako dugo dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.

Dodatne informacije o plaćanju putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Ako svoju kupnju ne realizirate putem povjereničkog računa portala Chrono24, obratite se izravno prodavatelju kako biste dogovorili detalje plaćanja.
U načelu vam preporučujemo provedbu kupnje putem sigurne usluge povjerenika portala Chrono24. Ako to nije moguće, možete se pouzdati u vjerodostojnost naših profesionalnih trgovaca. Naime, identitet i ozbiljnost svakog trgovca opsežno se provjeravaju tijekom registracije, između ostalog, na temelju obrtnice ili izvatka iz sudskog registra te referencija drugih prodavača. Dakle, ako profesionalni trgovac nudi plaćanje unaprijed putem doznake, to zaista jest pouzdano.

Za razliku od toga, tijekom kupnje od privatnog prodavatelja plaćanje unaprijed nije sigurna metoda. Ako privatni prodavatelj ustraje na tom načinu plaćanja, a vi zbilja želite kupiti sat, u vašem je interesu da provjerite pouzdanost prodavatelja i ponude. Na primjer, možete od njega zatražiti referencije ili ga zamoliti da vam pošalje dodatne fotografije sata ili osobnih dokumenata. Moguća alternativa plaćanju unaprijed jest upotreba vanjske usluge povjerenika. Ako načelno sumnjate u vjerodostojnost trgovca, radije odustanite od kupnje.

Brojni prodavatelji nude provedbu kupnje putem usluge povjerenika portala Chrono24. Pri tome svoj novac uplaćujete na naš povjerenički račun, gdje ostaje sigurno pohranjen sve dok sat ne budete držali u svojim rukama i uvjerili se u njegovu kvalitetu. Naš tim za podršku u svakom vam trenutku stoji na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Dodatne informacije o usluzi povjerenika portala Chrono24 pronaći ćete ovdje:

Mi vam preporučujemo sigurno plaćanje putem povjereničkog računa portala Chrono24. Tijekom plaćanja kreditnom karticom ili uslugom PayPal imajte na umu sljedeće:

I vi sami možete doprinijeti većem stupnju sigurnosti tako što tijekom internetske kupnje kreditnom karticom uvažite određena sigurnosna pravila. Provjerite koristite li se šifriranom vezom. To možete prepoznati po oznaci https i simbolu lokota u retku s adresom svojeg preglednika. Redovito provjeravajte izvode svoje kreditne kartice. Brojne kartične kuće imaju pravila nulte stope odgovornosti uz izuzetak nemara. To znači da kupac ne snosi odgovornost u slučaju zloupotrebe. U slučaju neautoriziranih plaćanja putem kreditne kartice obratite se što prije svojoj kartičnoj kući. U vezi s dodatnim detaljima i uvjetima za kupnju putem usluge PayPal obratite se izravno društvu PayPal. Također, imajte na umu da se u okviru plaćanja „Prijatelji i obitelj” nećete moći koristiti uslugom zaštite kupaca usluge PayPal te da vam nećemo moći pružiti podršku u tomu slučaju.
Za većinu je oglasa moguće plaćanje putem povjereničkog računa portala Chrono24. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Dodatne informacije o plaćanju putem povjereničkog računa portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Ako plaćanje putem povjereničkog računa portala Chrono24 nije moguće, imajte na umu sljedeće:

U vašoj su zemlji vjerojatno dostupni drugi vjerodostojni pružatelji usluga povjerenika za realizaciju kupnje. Unaprijed saznajte točne informacije za odabir usluge povjerenika.

Upotrebu usluge povjerenika moraju odobriti kupac i prodavatelj. Ako se koristite uslugom povjerenika, zatražite informacije izravno od pružatelja usluge povjerenika. Nemojte se pouzdati u proslijeđene e-poruke prodavatelja.

Povrat

Prije kupnje svojeg sata trebali biste se informirati o tome koji su uvjeti za povrat određenog trgovca. Pojedini trgovci odobrit će povrat samo ako naljepnice i ambalaža sata nisu bili otvarani. Svoj biste sat, zbog vlastita interesa, trebali povratno slati samo uz osiguranje te biste se trebali pridržavati navedenog roka za povrat. Preporučujemo vam da se prije povratnog slanja obratite trgovcu kako biste razjasnili točan tijek postupka.
Ako ste plaćanje proveli putem naše usluge povjerenika te želite iskoristiti pravo na opoziv, stupite u kontakt s našim timom za podršku unutar 14 dana telefonski putem broja +49 721 96693-920 ili putem e-pošte . Dokumentirat ćemo i potvrditi vam pravovremeno zaprimanje vašeg opoziva, pokrenuti sve daljnje korake te vas informirati na prikladan način.

Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.

Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
U slučaju opoziva neposredne troškove povrata snosite vi. Imajte na umu da troškovi slanja s obzirom na zaštitu osiguranjem mogu iznositi do 250 eura.

Zaštita kupca

Ako želite prijaviti problem, obratite se unutar 14 dana nakon primitka isporuke našem timu za podršku portala Chrono24 uz navođenje svojeg broja narudžbe.
Zaštita kupca portala Chrono24 obuhvaća različite sigurnosne usluge zahvaljujući kojima ćete biti sveobuhvatno zaštićeni od trenutka naručivanja sata do mogućeg povrata robe:

  • Plaćanje putem usluge povjerenika
  • Jamstvo autentičnosti
  • 14-dnevno zakonsko pravo na odustajanje
  • Stroge smjernice za trgovce
  • Osigurano slanje
  • Tim za kvalitetu i sigurnost


Dodatne informacije o zaštiti kupca portala Chrono24 pronaći ćete na web-mjestu https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Usluga zaštite kupca portala Chrono24 u načelu je besplatna za vas. Samo se tijekom plaćanja karticom American Express (Amex) putem usluge povjerenika naplaćuje dodatna naknada jer nam za taj način plaćanja nastaju visoki troškovi. Visina pojedinačnog iznosa pravovremeno će vam se prikazati tijekom procesa kupnje pri odabiru dostupnih načina plaćanja.
Zaštitu kupca možete iskoristiti uvijek kada naručite sat od trgovca na portalu Chrono24. Narudžba pri tome mora biti poslana putem sustava portala Chrono24. Ako plaćanje niste proveli putem naše usluge povjerenika, zaštitu kupca moći ćete aktivirati i naknadno.

Imajte na umu da kupnje od privatnih prodavatelja nisu pokrivene zaštitom kupca portala Chrono24.
U okviru kupnje uz zaštitu kupca primjenjuju se zakonski regulirane odredbe u vezi s jamstvom. Proširenje prava na jamstvo ni jamstvenih zahtjeva ne postoji.
Ako ste svoj sat kupili uz zaštitu kupca, u slučaju uspješnog povrata robe primit ćete povrat pune prodajne cijene te već plaćenih troškova slanja.

Međutim, uzmite u obzir da ćete sami morati snositi troškove povratnog slanja, koji zbog osigurateljne zaštite mogu iznositi do 250 EUR. Također, sami se morate pobrinuti za ishođenje povrata uvozne carine od nadležne carinske uprave.
Trusted Checkout bio je bivši naziv usluge Zaštita kupca portala Chrono24. Radi boljeg razumijevanja promijenili smo njezin naziv za svoje kupce. Naravno, vi ćete i dalje profitirati od već poznatih i brojnih drugih prednosti.

Zaštita kupca portala Chrono24 nudi vam sljedeće sigurnosne usluge:
  • Plaćanje putem usluge povjerenika
  • Jamstvo autentičnosti
  • 14-dnevno zakonsko pravo na odustajanje
  • Stroge smjernice za trgovce
  • Osigurano slanje
  • Tim za kvalitetu i sigurnost

Dodatne informacije o zaštiti kupca portala Chrono24 pronaći ćete na Zaštita kupca

myChrono24

Općenito

Svojom se registracijom približavate svijetu luksuznih satova: komunicirajte brzo i sigurno s prodavateljima te iskoristite raznovrsne mogućnosti koje vam nudi vaše osobno područje. Sve funkcije unutar vašeg računa prikazuju se pregledno kako biste mogli steći uvid u svoje podatke na jednom mjestu.

Brza i sigurna kupnja

Uz myChrono24 imate priliku brzo i sigurno kupiti svoj sat iz snova kod trgovca kojeg vi odaberete. Ako imate pitanja, odgovore možete zatražiti izravno od trgovca.

Zadržite pregled

Uz myChrono24 možete postavljati atraktivne oglase na svoj podsjetnik i brzo ih ponovno pronaći. Spremite svoje pretraživanje i uvijek budite u tijeku. Uz myChrono24 nećete propustiti nikakve uzbudljive ponude jer ćemo vas mi obavijestiti čim se novi oglasi objave.

Jednostavno objavljivanje i upravljanje oglasima

Uz portal Chrono24 nećete moći samo kupovati satove, već ih i vrlo jednostavno prodavati. Uz myChrono24 brzo ćete i jednostavno izraditi oglas, a u svega nekoliko će se koraka vaš sat predstaviti na našoj platformi.

Dodatne informacije: https://www.chrono24.com.hr/info/mychrono24.htm
Prijavite se svojom adresom e-pošte (korisničko ime) i lozinkom u myChrono24 područje. Pod Profil možete urediti i spremiti svoje osobne podatke kao što su ime i prezime, adresa, telefonski broj ili vaša lozinka. U području Postavke možete prilagoditi postavke portala i e-pošte te odabrati željeni jezik na kojem želite primati e-poštu od portala Chrono24. Ovdje se također možete pretplatiti ili otkazati pretplatu na naše novosti.
Lozinku možete promijeniti u svojem myChrono24 području pod Profil. Kada kliknete Promijeni lozinku na donjem rubu stranice, primit ćete zahtjev za unos svoje stare i nove lozinke. Ako ste zaboravili svoju lozinku, kliknite Zaboravljena lozinka. Unesite svoju adresu e-pošte i zatim kliknite Resetiranje lozinke. Sada ćemo vam poslati poruku e-pošte s uputama za promjenu vaše lozinke.
U svom myChrono24 području u točci izbornika Profil kliknite „Izbriši korisnički račun”. Imajte na umu da će se također izbrisati vaš podsjetnik, vaša kolekcija Watch Collection, vaša spremljena pretraživanja te svi oglasi koje ste vi objavili.
Da, na portalu Chrono24 možete jednostavno i sigurno čitati i odgovarati na poruke prodavatelja i kupaca. Za upotrebu poruka potrebno je da budete prijavljeni u svoje osobno područje. Pristup svojim porukama imate kako putem web-mjesta Chrono24 tako i putem mobilne aplikacije.
Sigurnost i zaštita

Putem poruka možete sigurno provoditi narudžbe i plaćanja. Kupcima ili prodavateljima nećete morati otkrivati svoju adresu e-pošte ni telefonske brojeve te tako možete komunicirati bez prosljeđivanja podataka trećim stranama. Time jamčimo sigurnost vaših podataka i poruka.

Učinkovita komunikacija

Na portalu Chrono24 poruke možete slati izravno, brzo i jednostavno. Nije potrebna upotreba dodatnog programa za e-poštu ni drugih servisa za razmjenu poruka.

Globalna komunikacija

Poruke koje su stvorene na drugim jezicima možete jednostavno prevesti klikom gumba „Prevedi” na svoj jezik. Taj gumb pronaći ćete ispod svake poruke.

Sve je nadohvat ruke

Jednostavno ćete zadržati pregled nad svojim porukama. Možete vidjeti i upravljati trenutačnim kao i prošlim interakcijama s kupcima i prodavateljima. Usto uvijek možete dobiti uvid u aktualni status upita i narudžbi. U svrhu zaštite ovdje ćete pronaći svoju dosadašnju komunikaciju – za slučaj da se pojavi nesuglasica između kupca i prodavatelja.

Filtar neželjene pošte

Prepoznajemo neozbiljne poruke i štitimo vas od njih: u okviru upotrebe poruka na portalu Chrono24 vaše poslane poruke automatski i ručno skeniramo i analiziramo. To se provodi u svrhu:

  • sprječavanja prevara
  • otkrivanja protuzakonitih radnji i kršenja naših Općih uvjeta poslovanja te
  • poboljšanja komunikacije i podrške kupcima.
  • Da, jednostavnim klikom simbola spajalice možete dodavati priloge. Veličina datoteke ne smije premašivati 60 MB. Dopušteni su sljedeći formati: pdf, txt, eml, mp4, mov, rtf, m4v, csv, wmv, doc, docx, xls, zip, odt, pages, rar, ppt, pptx, ods, jpg, jpeg, png, gif.
    Svojim poslanim i primljenim porukama možete samostalno upravljati te ih arhivirati. Na zahtjev, možemo vam ih izbrisati i mi.
    Ne, poslane poruke ne mogu se opozvati.
    Da, poruke se mogu filtrirati prema statusu Nepročitane, Neodgovorene i Arhiva. Usto možete pretraživati poruke po ključnim riječima ili cijenama.

    Prijava putem Googlea / Applea

    Za registraciju ili prijavu na portal Chrono24 dostupne su vam sljedeće opcije:

    1. Izrađujete novi račun na portalu Chrono24 svojom adresom e-pošte i lozinkom. Zatim se s njima prijavljujete.
    2. Registrirate se ili prijavite putem trećih pružatelja usluga – dakle, Googlea ili Applea. U tomu se slučaju provjera autentičnosti provodi putem vašeg Google računa ili Apple ID-ja. Stoga nećete morati izraditi novu lozinku za svoj račun na portalu Chrono24 te ćete se ubuduće moći brzo i jednostavno prijaviti.
    Napomena: U okviru registracije putem Apple ID-ja obratite pozornost i na posebnosti funkcije „Sakrij adresu e-pošte”.
    Bez obzira na to kako ste se registrirali na portalu Chrono24 – adresom e-pošte i lozinkom ili putem Google ili Apple računa – možete svoju adresu e-pošte jednostavno promijeniti u myChrono24 području u točci izbornika „Profil”. Promjena vaše adrese e-pošte ne utječe na vašu prijavu putem Google ili Apple računa. Njome se možete nastaviti koristiti kao i do sada.
    Jeste li svoj račun na portalu Chrono24 možda izradili upotrebom druge adrese e-pošte od one koju ste upotrijebili za prijavu putem Googlea ili Applea? Ako da, postupite na sljedeći način:
    1. Izbrišite račun na portalu Chrono24 koji ste upravo izradili prijavom putem Google računa ili Apple ID-ja. U tu svrhu u svojem myChrono24 području u točci izbornika „Profil” kliknite „Izbriši korisnički račun”.
    2. Ponovno pokrenite postupak registracije putem Googlea ili Applea. Kod pitanja o tome imate li već račun na portalu Chrono24 obvezno kliknite „Da, imam”. Zatim unesite adresu e-pošte svojeg računa na portalu Chrono24.
    3. Vaš račun na portalu Chrono24 sada će biti povezan s vašim Google računom ili Apple ID-jem. Sada imate pristup svim podatcima pohranjenim na vašem profilu.
    1. Pokrenite postupak registracije putem Googlea ili Applea. Kod pitanja o tome imate li već račun na portalu Chrono24 obvezno kliknite „Da, imam”. Napomena: Naknadno povezivanje računa nije moguće.
    2. Unesite adresu e-pošte svojeg računa na portalu Chrono24.
    3. Potvrdite povezivanje sa svojim Google računom ili Apple ID-jem –
    i odmah ćete imati pristup svim podatcima pohranjenim na vašem profilu.
    Da, sa svojim računom na portalu Chrono24 možete povezati neograničen broj Google i Apple računa.
    Kako biste poništili povezivanje svojeg računa na portalu Chrono24 s Google ili Apple računom, jednostavno provedite sljedeća tri koraka:
    1. Prijavite se na svoj račun na portalu Chrono24.
    2. U svojem myChrono24 području, u točci izbornika „Profil”, vidjet ćete Google / Apple račune koje ste povezali sa svojim računom na portalu Chrono24.
    3. Kliknite ikonu koša za smeće kako biste poništili dotično povezivanje.
    U pravilu se identificirate svojom adresom e-pošte i PIN-om. Svoj PIN pronaći ćete u myChrono24 području pod točkom izbornika „Profil”.
    Povezali ste svoj račun na portalu Chrono24 s Google ili Apple računom i niste sigurni koja je adresa e-pošte ondje pohranjena? Ili se koristite Appleovom funkcijom „Sakrij adresu e-pošte”? Tada se možete identificirati svojim brojem kupca, koji možete pronaći u myChrono24 području pod točkom izbornika „Profil” odmah ispod vaše profilne slike.
    U pravilu je vaš Apple ID privatna adresa e-pošte koju ste vi odredili. Međutim, umjesto toga možete i sakriti svoju adresu e-pošte te upotrebljavati jednokratnu adresu e-pošte koju Apple predlaže nasumičnim odabirom (npr. 12312455915123@appleid.com). Sve poruke e-pošte koje pošaljemo na tu adresu e-pošte bit će automatski proslijeđene na vašu privatnu adresu e-pošte, čiju tajnost time čuvate.
    1. Ponovno provjerite svoj poštanski pretinac. Može proteći nekoliko minuta dok ne primite poruku e-pošte s kôdom za potvrdu.

    2. Još niste primili poruku e-pošte od nas u svojem poštanskom pretincu? Tada također provjerite svoj pretinac neželjene pošte.

    3. Ni u pretincu neželjene pošte ne možete pronaći našu poruku e-pošte? Tada zatražite ponovno slanje poruke e-pošte putem poveznice u okviru postupka registracije.

    Napomena: Kôd za potvrdu valjan je samo 24 sata. Nakon toga ga više ne možete upotrebljavati.

    Podsjetnik i pretrage

    Kliknite gumb Spremi ovu pretragu iznad popisa rezultata pretraživanja kako biste stvorili nove pretrage. Broj pretraga koje možete spremati nije ograničen.
    U svojem myChrono24 području pod Spremljene pretrage pronaći ćete pregled svojih spremljenih pretraga. Ovdje možete vidjeti aktualne rezultate pretraživanja za svoje pojedinačne pretrage, brisati pretrage te aktivirati, odnosno deaktivirati obavijesti za pretrage. Kada kliknete Obradi, možete promijeniti nazive pojedinih pretraga.
    U rubrici „Podsjetnik” na vašem računu na portalu Chrono24 pronaći ćete sve spremljene oglase kako biste im mogli brzo pristupiti. Klikom na srce u gornjem desnom dijelu oglasa spremit ćete ga u svoj osobni podsjetnik. Ponovnim klikom na srce oglas se uklanja iz vašeg podsjetnika. Ako neki od oglasa u međuvremenu postane nedostupan, više ga nećete moći pozvati.
    U kronologiji vam se prikazuju posljednji pogledani satovi kako biste jednostavno mogli pronaći već pozvane oglase.

    Watch Collection

    U kolekciji Watch Collection možete upravljati svojom kolekcijom satova i održavati je. Jednostavno dodajte sat, unesite koliko god podataka želite i učitajte vlastite slike sata. U kolekciji Watch Collection k tomu možete provjeriti povijesni razvoj vrijednosti te pratiti budući razvoj vrijednosti. Također možete promatrati satove koji vas zanimaju, a koje još ne posjedujete.
    Ne, također možete promatrati satove koji vas zanimaju i čiji razvoj vrijednosti želite pratiti. Zato navedite referentni broj ili marku, model i stanje sata te odaberite opciju „Ne posjedujem ovaj sat”.

    Saznajte više
    Možete dodati neograničen broj satova.
    Čim kupite sat putem portala Chrono24, on se dodaje vašoj kolekciji Watch Collection kako biste mogli pratiti daljnji razvoj njegove vrijednosti.
    U kolekciji Watch Collection vidite procijenjenu vrijednosti i razvoj vrijednosti svakog pojedinačnog sata kao i cjelokupne kolekcije satova.
    Procijenjene se vrijednosti izračunavaju svaki dan iznova. Međutim, fluktuacije nisu vidljive svakodnevno, nego tijekom dužih razdoblja.
    Da, uza svaki sat možete dodati vlastite slike ili bilješke.
    Da, u svoju kolekciju Watch Collection možete dodati sve satove kako bi ona bila potpuna. Međutim, nažalost, imamo vrlo malo podataka o rijetkim satovima ili ih uopće nemamo. No čim se sat češće oglašava i čim bude dovoljno raspoloživih informacija, te se informacije automatski unose u kolekciju Watch Collection.

    Privatna prodaja satova

    Općenito

    Na portalu Chrono24 besplatno oglašavate svoj sat. U slučaju uspješne prodaje naplaćujemo proviziju od 6,5 % prodajne cijene. Provizija se plaća samo ako uspješno prodate svoj sat. Proviziju zadržavamo pri izravnoj isplati prodajne cijene vama. Imajte na umu da u pojedinačnim slučajevima kupac ne može plaćati putem usluge povjerenika. U tim vam slučajevima naplaćujemo prodajnu proviziju.

    Saznajte više
    Privatni prodavatelji mogu na portalu Chrono24 besplatno prodavati dodatnu opremu.

    Kako biste izradili oglas, odaberite točku izbornika Prodaja sata i zatim Prodaja dodatne opreme.
    Vaš će oglas najprije 3 mjeseca biti internetski dostupan na portalu Chrono24. Ako tijekom toga razdoblja ne prodate svoj sat, možete svoj oglas produljiti dodatna 3 mjeseca ili ga izbrisati. Pod određenim nam je okolnostima za produljenje potreban dokaz o tome da se sat i dalje nalazi u vašem vlasništvu.
    Kao privatni prodavatelj možete istovremeno objaviti do 10 oglasa. Privatnim prodavateljima nije dopuštena komercijalna prodaja artikala. Stoga zadržavamo pravo da ne objavimo oglase privatnih prodavatelja ako nam se čini da je riječ o komercijalnim prodavateljima.

    Ako želite komercijalno prodavati satove na portalu Chrono24, možete se registrirati kao trgovac. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.
    Za kolekcionare ne postoje nikakvi posebni uvjeti. U tomu slučaju svakako objavite zasebni oglas za svaki sat.
    Chrono24 portal kao internetsko tržište povezuje ljubitelje satova iz cijelog svijeta. Pritom se trgovina odvija između kupca i prodavatelja. Stoga ne kupujemo, ne procjenjujemo ni ne provjeravamo robu. Preporučujemo vam da svoj sat prodate putem oglasa.

    Oglašavanje satova

    Pomoćnik za izradu oglasa omogućuje vam oglašavanje vašeg sata u samo nekoliko koraka:
    1. Jednostavno unesite referentni broj svog sata u polje za pretraživanje. Naš pomoćnik za izradu oglasa prepoznaje model i automatski popunjava obrazac.
    2. Zatim detaljno opišite svoj sat. Što je opis precizniji, potencijalni će kupci lakše pronaći vaš oglas.
    3. Oglasu dodajte do 10 slika sata iz različitih kutova. Pripremite svoju kameru i sat. Tijekom izrade oglasa od vas će se tražiti da svoj sat fotografirate 2 puta u vrijeme koje mi odredimo i da te fotografije učitate kao dokaz da posjedujete sat. Te će se slike kasnije također prikazati u vašem oglasu.
    4. Registrirajte se kao prodavatelj i navedite svoj bankovni račun kako bi se novac mogao izravno uplatiti na vaš račun.
    Saznajte više
    Referentni broj označava model, odnosno varijantu modela vašeg sata i može se sastojati od više brojki i slova. Kod pojedinih proizvođača referentni je broj ugraviran na dnu kućišta (nemojte to pomiješati s brojem kućišta), na stezaču narukvice, a rijetko i na brojčaniku. U svakom slučaju, referentni broj mora se nalaziti u dokumentima vašeg sata ili na računu. Ako ne nađete referentni broj, potražite naziv proizvođača s brojčanika na internetu te usporedite slike sa svojim satom. Ta kratka pretraga većinom vam dodatno pomaže.
    Pomoću sigurnosnih slika provjeravamo posjeduje li prodavatelj doista ponuđeni sat. Ako ne možete namjestiti zadana vremena, možete ih zabilježiti na papir te papir staviti pokraj svojeg sata. Zatim kao dokaz učitajte te fotografije. Ako to nije moguće, obratite nam se na PrivateSeller@chrono24.com
    Koristite se besplatnim utvrđivanjem vrijednosti na portalu Chrono24. Mi uspoređujemo vaš sat s 500 000 oglasa iz cijelog svijeta i preporučujemo vam cijenu koja će vam pomoći da postignete najbolju moguću prodajnu cijenu.

    Naravno, možete i ručno pretraživati oglase na portalu Chrono24 kako biste analizirali cijene. Osim toga, svoj sat možete dati procijeniti u draguljarnicama i u aukcijskim kućama.

    Imajte na umu da možete postići veću prodajnu cijenu ako svoj sat oglašavate na internetu. Cijena koju ćete dobiti od lokalnih aukcijskih kuća i draguljara uglavnom je manja jer oni pri tome uračunavaju i svoju maržu.
    Opise najvažnijih stručnih izraza pronaći ćete u našem Leksikonu satova.
    Ako svoj oglas ne možete pronaći na portalu Chrono24, razlozi mogu biti sljedeći:
    1. I dalje nije provedena ručna provjera.
    2. Kako bismo zajamčili sigurnost svih Chrono24 korisnika, ručno provjeravamo nove oglase. Ta se provjera provodi radnim danima, ali ne i vikendima. Aktivacija u pravilu traje od 1 do 3 radna dana.
    3. Sigurnosne slike nisu ispravne. U tomu ste slučaju primili poruku e-pošte s molbom da ažurirate sigurnosne slike na svojem računu na portalu Chrono24.
    4. Vaš korisnički račun još nije aktiviran. Provjerite jeste li kliknuli poveznicu koju ste primili u aktivacijskoj poruci e-pošte i jeste li potvrdili svoj korisnički račun.
    5. U pojedinim zemljama potrebno je provjeriti identitet privatnog prodavatelja. Vaš identitet možda još nije provjeren. Imajte na umu da provjera valjanosti vaše osobne isprave može potrajati od 1 do 3 radna dana.
    6. Dodatno su nam potrebni vaši porezni podatci: ako ste porezni obveznik unutar EU-a, unesite svoj porezni identifikacijski broj.
    Svoje privatne oglase možete urediti u myChrono24 području „Oglasi”. Klikom odgovarajuće poveznice možete mijenjati ili brisati svoje oglase. Ako želite promijeniti cijenu, proizvođača ili model, obratite se na PrivateSeller@chrono24.com. Obratite pozornost na to da će vaš oglas biti trajno uklonjen iz naše arhive čim ga obrišete.
    Ako plaćanje naknade za nadogradnju Premium usluge ne funkcionira, možete prekinuti transakciju i vratiti se na portal Chrono24. Ondje odaberite drugi način plaćanja. Za dodatna pitanja obratite se na PrivateSeller@chrono24.com
    Vaš će oglas najprije 3 mjeseca biti internetski dostupan na portalu Chrono24. Ako tijekom toga razdoblja prodate svoj sat izvan platforme ili ga više ne želite prodati, svoj oglas možete u svakom trenutku izbrisati putem svojeg računa na portalu Chrono24.
    Posjetiteljima našeg prodajnog mjesta za satove uvijek želimo ponuditi najbolju moguću kvalitetu. Kako bi oglasi na portalu Chrono24 u svakom trenutku bili aktualni, svaka 3 mjeseca e-poštom provjeravamo raspoloživost oglašavanih artikala. Ako ne potvrdite svoj oglas, on će nakon tjedan dana biti automatski izbrisan.
    Rado ćemo ponovno aktivirati vaš oglas. U tu nam svrhu pošaljite poruku e-pošte na PrivateSeller@chrono24.com

    Prodaja

    Prodajete sigurno putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da svoj sat šaljete tek nakon što vam kupac doznači kupovnu cijenu na povjerenički račun. Čim kupac sigurno primi sat, isplaćuje vam se kupovna cijena.

    U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim vam slučajevima kupac izravno uplaćuje novac. U tu ga svrhu obavijestite o načinu plaćanja po vašem izboru, na primjer, putem bankovne doznake ili usluge PayPal.

    Dodatne informacije o prodaji putem usluge povjerenika pronaći ćete ovdje.
    U tom se slučaju ne upuštajte u nepotreban rizik. Kupcu možete ponuditi, primjerice, plaćanje putem PayPala. Vrlo važno: pošaljite artikl tek kad dobijete novac i kad je on trajno pohranjen na vašem računu. Nemojte se pouzdati u potvrdu o uplati poslanu putem e-pošte.

    Naravno, kupcu možete sat uručiti i osobno. Preporučujemo vam da za to odaberete sigurno ili nadzirano mjesto, na primjer, draguljarnicu.
    Radi zaštite podataka skrivamo adrese e-pošte tijekom komunikacije između kupca i prodavatelja putem svojeg sustava. Pritom se adrese e-pošte automatski prikazuju u anonimiziranu obliku. Tako vas štitimo od osoba koje žele zloupotrijebiti našu platformu za aktivnosti kao što su krađa identiteta ili druge prijevarne aktivnosti.

    Kada postignete dogovor s prodavateljem, možete zatražiti podatke za kontakt putem obrasca, na primjer, kako biste saznali adresu dostave ili poslali zahtjev za plaćanje putem usluge PayPal. Poveznicu za spomenuti obrazac pronaći ćete u svakoj poruci e-pošte koju vam zainteresirana osoba pošalje putem našeg sustava.

    Ovdje je prikazan primjer anonimizirane adrese e-pošte:
    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
    Kupac u pravilu plaća putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da kupac prodajnu cijenu nakon svoje narudžbe uplaćuje na siguran povjerenički račun. Zatim šaljete sat kupcu i isplaćuje vam se kupovna cijena čim kupac sigurno primi sat.

    U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim vam slučajevima kupac izravno uplaćuje novac. Za to možete odabrati način plaćanja po svojem izboru, na primjer, bankovnu doznaku ili uslugu PayPal. Portal Chrono24 zatim kupcu prosljeđuje vaše podatke za plaćanje.

    Dodatne informacije o usluzi povjerenika pronaći ćete ovdje.

    Naravno, kupcu možete artikl uručiti i osobno. Preporučujemo vam da za to odaberete sigurno ili nadzirano mjesto, na primjer, draguljarnicu. I u tom slučaju možete odabrati uslugu povjerenika kao siguran način plaćanja. Obratite pozornost i na naše sigurnosne napomene.
    Ako za svoj oglas upotrebljavate uslugu povjerenika, proviziju zadržavamo pri izravnoj isplati prodajne cijene vama.

    Ako vam prodavatelj izravno plaća, naplatit ćemo vam prodajnu proviziju. Podmirite iznos na računu u roku od 14 dana.

    Saznajte više
    Ako smo vam prodajnu proviziju naplatili iako niste prodali svoj sat, možete stornirati prodaju. Za to u pregledu svojih prodaja ponovno učitajte 2 slike svojeg sata kao dokaz o vlasništvu.

    Ako ste sat prodali na drugom mjestu, predočite nam dokaz i za to.
    Kako bi primatelj sigurno primio vaš sat, obratite pozornost na sljedeće točke:

    • Ambalaža: Odaberite stabilnu kartonsku kutiju za slanje odgovarajuće veličine i upotrebljavajte dovoljno ambalažnog materijala.
    • Adresa primatelja: Neka vam kupac unaprijed potvrdi adresu za dostavu. Pazite na to da ona bude čitljivo navedena na kartonskoj kutiji za slanje.
    • Osiguranje: Informirajte se o osiguranju pošiljke još prije slanja. Ona mora vrijediti i za vrijedne predmete poput satova te pokrivati punu vrijednost za oštećenja i gubitak.
    • Praćenje pošiljke: Odaberite vrstu slanja s praćenjem pošiljke. Kako bi kupac mogao pratiti pošiljku, nakon njezina slanja javite mu ID broj za praćenje.

    Komercijalna prodaja satova

    Registrirajte se kao profesionalni trgovac u nekoliko koraka na portalu Chrono24:
    1. Unesite svoje osobne podatke
    2. Navedite podatke o plaćanju (kreditna kartica ili, diljem Europe, izravno SEPA terećenje)
    3. Učitajte svoje dokumente za provjeru autentičnosti
    Već sada možete učitati prve oglase. Prije nego što se vaši oglasi objave, portal Chrono24 ipak mora odobriti vaš račun trgovca. Obratite pozornost na to da će odobrenje uslijediti tek nakon što provjerimo vaše podatke i dokumentaciju. Za to trebamo kopije sljedećih dokumenata putem koje možete učitati, poslati e-poštom, telefaksom ili poštom:
    • Izvadak iz trgovačkog registra ili prijava obrta
    • Dokaz o adresi u obliku telefonskog računa, obračuna struje i sl.
    Iskoristite 30-dnevno besplatno razdoblje kako biste opsežno testirali portal Chrono24 i registrirajte se sada:
    Chrono24 nudi tri paketa s različitim modelima cijena koji su točno usklađeni s vašim potrebama. Paketi Light, Pro i Premium razlikuju se, između ostalog, po broju sadržanih oglasa te prodajnoj proviziji. Svoj paket možete plaćati mjesečno ili unaprijed za godinu dana. Sve detalje pronaći ćete ovdje.
    Svoje satove možete samostalno objaviti ili ćemo mi umjesto vas uvesti podatke s vašeg web-mjesta. U području za trgovce samostalno izrađujete svoje oglase – u tu vam svrhu na raspolaganju stoje brojne korisne funkcije. Neovisno o odabranom paketu, u svojem oglasu možete dodatno objaviti 16 slika. Uvoz podataka s vašeg web-mjesta moguć je ako imate više od 50 oglasa. Pritom se podatci uvoze potpuno automatski s vašeg web-mjesta i svakodnevno aktualiziraju.
    Pri uvozu podataka oglasi se s vašeg web-mjesta trgovca preuzimaju u potpunosti. Promjene na vašem web-mjestu stoga se nakon sljedećeg uvoza automatski prikazuju i na portalu Chrono24.

    Pri ručnom unosu možete svoje oglase uređivati ili brisati u području za trgovce. U tu svrhu pod Moji oglasi odaberite mogućnost Promjena/brisanje oglasa. Unesite odgovarajuće promjene u obrazac i zatim spremite oglas.
    Za dijelove dodatne opreme nudimo posebne uvjete. 50 oglasa s dijelovima dodatne opreme preračunava se u jedan oglas za sat.
    Radi zaštite podataka skrivamo adrese e-pošte tijekom komunikacije između kupca i prodavatelja putem svojeg sustava. Pritom se adrese e-pošte automatski prikazuju u anonimiziranu obliku kako bismo vas zaštitili od korisnika koji našu platformu žele zloupotrebljavati za krađu identiteta ili druge prijevarne aktivnosti.

    Kada postignete dogovor s prodavateljem, možete zatražiti podatke za kontakt putem obrasca kako biste mu, na primjer, mogli poslati zahtjev za plaćanje putem usluge PayPal ili od njega saznati njegovu adresu slanja. Poveznicu za spomenuti obrazac pronaći ćete u svakoj poruci e-pošte koju vam zainteresirana osoba pošalje putem našeg sustava.

    Ovdje je prikazan primjer anonimizirane adrese e-pošte:

    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

    Zaštita podataka

    Da. Upotrebljavamo najsuvremeniju sigurnosnu tehnologiju kako bismo vaše osobne podatke zaštitili od manipulacije, djelomičnog ili potpunog gubitka i od neovlaštenog pristupa trećih strana. Detalje možete pronaći u našim Odredbama o zaštiti podataka.
    Vaše osobne podatke upotrebljavamo isključivo za vaš upit za kupnju ili narudžbu. Prosljeđivanje podataka trećim stranama provodi se samo ako smo ga naveli u našim Odredbama o zaštiti podataka.

    DAC 7

    Pojam „DAC 7” odnosi se na novu Direktivu EU-a 2021/514. U skladu s njome, mi kao prodajno mjesto obvezni smo njemačkom Saveznom središnjem poreznom uredu („Bundeszentralamt für Steuern”, BZSt) dostaviti podatke o prihodima prodavatelja na našoj platformi. Također, u okviru toga moramo proslijediti vaš porezni identifikacijski broj.

    Dodatne informacije o podatcima koje prosljeđujemo pronaći ćete u Izjavi o zaštiti podataka.

    Upit se temelji na Direktivi EU-a 2021/514 („DAC 7”) od 22. ožujka 2021., koja je na snagu stupila 1. siječnja 2023.

    Ta kratica znači „Directive on Administrative Cooperation”, odnosno „Direktiva o administrativnoj suradnji”.
    Podatke ćemo pohranjivati dokle god će postojati zakonska potreba za time.
    Ne – ako ste porezni rezident jedne od država članica EU-a. To je slučaj kada vam je u državi EU-a dodijeljen porezni identifikacijski broj.
    • Kod trgovaca i privatnih prodavatelja s prebivalištem izvan EU-a: budući da u ovom slučaju ne možemo utvrditi poreznu obvezu, aktivno postavljamo upit o tome postoji li relevantni PDV ID broj.
    • Kod trgovaca i privatnih prodavatelja unutar EU-a: pretpostavljamo da je posrijedi najmanje jedan PDV ID broj relevantan za DAC 7. Vi ste obvezni točno ga navesti.
    Za privatne smo prodavatelje na portalu Chrono24 obvezni Saveznom središnjem poreznom uredu (BZSt) proslijediti sljedeće podatke:
    • ime i prezime
    • adresa (ulica, poštanski broj, mjesto, država)
    • svaki PDV ID broj koji je proslijeđen ponuditelju i dotičnu državu članicu Europske unije koja ga je izdala
    • datum rođenja
    • podatke o financijskim računima
    • sve naknade, provizije ili poreze koje smo zadržali ili naplatili tijekom izvještajnog razdoblja
    • ukupna naknada koja je plaćena ili pripisana tijekom izvještajnog razdoblja te
    • broj relevantnih aktivnosti za koje je naknada u izvještajnom razdoblju isplaćena ili odobrena.

    Dodatne informacije o podatcima koje prosljeđujemo pronaći ćete u Izjavi o zaštiti podataka.
    Sve prihode generirane od 2023. godine te informacije o prodavateljima koji su aktivni na našem portalu, a koji su porezni rezidenti EU-a, moramo prijaviti Saveznom središnjem poreznom uredu (BZSt).
    Moramo dostaviti informacije o svim prodavateljima koji su porezni rezidenti EU-a, a koji su tijekom kalendarske godine putem naše platforme proveli najmanje 30 prodaja ili ostvarili prihode od najmanje 2.000 EUR.
    Obvezni smo tražiti porezne identifikacijske brojeve čim od 2023. godine putem portala Chrono24 prodajete satove – čak i kada je vaš oglas objavljen prije toga razdoblja.
    Morate navesti PDV ID broj svake države čiji ste porezni rezident.
    Ako ste porezni rezident jedne od država članica EU-a, morate navesti odgovarajući broj.
    Ne, ne zadržavamo porez niti ga plaćamo umjesto vas, već samo prosljeđujemo podatke o transakcijama na prodajnom mjestu koji su relevantni za porez putem šifrirane veze.
    Strogo se pridržavamo važećih zakona o zaštiti podataka. Svi se podatci koje unosite na portal Chrono24 šifriraju (SSL) i prenose putem sigurne internetske veze (HTTPS).
    Vaši porezni podatci upotrebljavaju se isključivo u okviru prosljeđivanja Saveznom središnjem poreznom uredu i ne objavljuju se.
    Slijedite ovu poveznicu da biste dospjeli do stranice za unos. Također, poveznicu ste već primili u poruci e-pošte koju smo vam poslali.
    Ako imate prebivalište unutar EU-a, unesite PDV ID broj države u kojoj imate prebivalište. Ako ste porezni rezident i drugih država EU-a, navedite i te porezne identifikacijske brojeve. Ako se vaše prebivalište nalazi izvan EU-a, možete navesti jeste li porezni rezident unutar EU-a.
    Ovisno o tome u kojoj državi imate prebivalište, svoj porezni identifikacijski broj možete pronaći na raznim dokumentima. Pregled dokumenata relevantnih u vašoj državi pronaći ćete na web-mjestu OECD-a.
    Slijedite poveznicu i odaberite svoju državu s popisa. U povezanom PDF dokumentu možete pročitati gdje možete pronaći svoj porezni identifikacijski broj.
    Ako ste slučajno unijeli pogrešan broj koji ne možete samostalno urediti, obratite se našem timu za podršku.

    Obveza prijave prodaja povezanih s Francuskom

    Odredbe članka 242. bis „Code général des impôts” (CGI, francuski porezni zakonik) iz članka 10. zakona N° 2018-898 (poznat i pod nazivom „Ecollab”) od 23. listopada 2018. u svrhu suzbijanja prijevara propisuju da operateri internetskih prodajnih mjesta moraju ispunjavati sljedeće obveze prijave:
    • Godišnja prijava francuskoj poreznoj upravi o aktivnostima prodavatelja povezanih s Francuskom koji su aktivni na platformi.
    • Informacije o prijavi prijavljenim prodavateljima.
    Obvezni smo francuskim poreznim upravama prijaviti prodaje putem platforme Chrono24 kada su u okviru njih ispunjeni sljedeći kriteriji:
    • Slanje se provelo na francusku adresu.
    • Slanje se provelo putem francuske adrese.
    • Prodavatelj ima prebivalište u Francuskoj ili ondje posjeduje poslovnu adresu – tada se, osim slanja, mora prijaviti i osobna primopredaja unutar i izvan Francuske.

    Od nas ćete dobiti poruku da smo jednu vašu prodaju ili više njih prijavili francuskim poreznim upravama. Dodatne informacije o poreznim obvezama i/ili obvezama u pogledu socijalnog osiguranja pronaći ćete na web-mjestima francuskih poreznih uprava: www.impots.gouv.fr i www.urssaf.fr.
    Ne možemo vas niti vas smijemo porezno savjetovati. U slučaju pitanja u vezi s prijavom obratite se francuskoj poreznoj upravi ili svojem poreznom savjetniku.
    U skladu s francuskim Zakonom o sprječavanju prijevara obvezni smo prijaviti sljedeće podatke:
    • vaš porezni identifikacijski broj, identifikacijski broj EU-a za porez na promet ili SIREN/SIRET
    • vaš prijavljeni status – pravna osoba, fizička osoba sa samostalnom djelatnošću ili fizička osoba koja djeluje kao privatni prodavatelj;
    • količinu i ukupni promet vaših transakcija koje su povezane s Francuskom.

    Pri tome se svi iznosi zaokružuju na viši cijeli broj i iskazuju u EUR.
    Postoji najmanji prag u pogledu prodaja koje je potrebno prijaviti francuskim poreznim upravama – ako je tijekom godine provedeno manje od 20 prodaja ili je ostvaren prihod manji od 3.000 EUR, te prijave nećemo prijaviti francuskim nadležnim tijelima.
    Ne možemo niti vas smijemo porezno savjetovati. U slučaju pitanja u vezi s prijavom obratite se francuskoj poreznoj upravi ili svojem poreznom savjetniku.
    Informacije o tome koje ćemo prodaje prijaviti francuskim poreznim upravama utvrđujemo na temelju
    • vaše adrese koju ste pohranili na svojem računu na portalu Chrono24
    • mjesta slanja
    • adrese dostave.

    Pobrinite se da podatci na vašem računu na portalu Chrono24 budu ažurirani. Na snazi su naši Opći uvjeti platforme.
    Ne možemo niti vas smijemo porezno savjetovati. U slučaju pitanja u vezi s prijavom obratite se francuskoj poreznoj upravi ili svojem poreznom savjetniku.

    Dodatne informacije o poreznim obvezama i/ili obvezama u pogledu socijalnog osiguranja pronaći ćete na web-mjestima francuskih poreznih uprava: www.impots.gouv.fr i www.urssaf.fr.
    U ovom slučaju svejedno možete podlijegati francuskim poreznim obvezama i/ili obvezama u pogledu socijalnog osiguranja. Primjeri:
    • Prodaja kupcima čije se prebivalište nalazi u Francuskoj može dovesti do obveza u pogledu poreza na promet.
    • Vaše se boravište ili poslovna jedinica nalazi u Francuskoj.
    • Kao poslodavac, posloprimac ili osoba sa samostalnom djelatnošću u Francuskoj možete imati obvezu plaćanja doprinosa za socijalno osiguranje.

    Ako niste sigurni morate li u Francuskoj ispuniti određene porezne obveze i/ili obveze u pogledu socijalnog osiguranja, slobodno se obratite ispostavi francuske porezne uprave nadležnoj za vas ili svojem poreznom savjetniku.
    Dodatne informacije o poreznim obvezama i/ili obvezama u pogledu socijalnog osiguranja pronaći ćete na web-mjestima francuskih poreznih uprava: www.impots.gouv.fr i www.urssaf.fr.
    Obvezni smo francuskoj poreznoj upravi prijaviti vaše prodaje od 2019. godine.
    Ne možemo niti vas smijemo porezno savjetovati. U slučaju pitanja u vezi s prijavom obratite se francuskoj poreznoj upravi ili svojem poreznom savjetniku.
    Vaša pretraga nije dala rezultata