Prijava

Chrono24 pomoć i često postavljana pitanja

Najbolje je da koristite naše slobodno pretraživanje teksta kako biste brzo pronašli odgovore na svoja pitanja. Također alternativno možete s nama stupiti izravno u kontakt.

Traženje na Chrono24

Kako ću tražiti neki sat na Chrono24?
Na portalu Chrono24 lako ćete pronaći svoj željeni sat putem alatne trake za pretraživanje. Stranica s rezultatima pretraživanja nudi usto višestruke mogućnosti filtriranja.

Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje nudi najjednostavniji i najbrži put. Traženi pojam se tijekom upisa automatski dodaje i nadopunjuje.

Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanjima nudi razne opcije filtriranja. Satove možete filtritati, primjerice, prema proizvođaču, modelu, referenci ili raspoloživosti. Popis rezultata pretraživanja možete usto sortirati prema važnosti, cijeni ili datumu objavljivanja.

Ako kliknete na Spremiti ovo pretraživanje, možete zadati zahtjev za pretraživanje kojim biste putem e-pošte dobivali informacije o novim oglasima. Filtar koji odaberete sprema se automatski.
Kako ću filtrirati rezultate pretraživanja prema određenim oglasima?
Nakon što ste pomoću alatne trake za pretraživanje potražili neki proizvod, možete pomoću filtara pokraj popisa rezultata dodatno ograničiti rezultat pretraživanja. Filtrirajte satove, primjerice, prema proizvođaču, modelu, stanju ili materijalu. Jednim klikom na više pojavljuju se dodatne opcije filtriranja. Istovremeno možete odabrati više vrijednosti jednog filtra. Da biste deaktivirali neki filtar, jednostavno uklonite odgovarajuću kvačicu.

Putem izbornog polja na desnom gornjem rubu popisa prilagođavate sortiranje rezultata. Birajte između cijene, datuma objavljivanja i važnosti. Standardno sortiranje možete promijeniti u Postavkama u svom myChrono24 području.

Kupnja satova

Želim kupiti određeni sat. Što trebam napraviti?
Postoje dva načina kupnje sata putem portala Chrono24:

Realizacija kupnje putem portala Chrono24:
Brojni oglasi nude izravno naručivanje satova putem portala Chrono24. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Da biste kupili sat putem portala Chrono24, na stranici s oglasom trebate kliknuti na zeleni gumb „Kupiti“.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Stupanje u izravan kontakt s prodavateljem:
Ako prodavatelj sata ne nudi realizaciju kupnje putem portala Chrono24, obratite mu se putem kontaktnog obrasca (gumb: „Obratite se prodavatelju“) ili telefonski. Tada izravno s prodavateljem dogovarate uvjete plaćanja i slanja.
Tko mi je ugovorni partner prilikom kupnje nekog sata?
Vaš ugovorni partner u svakom je slučaju dotični trgovac ili privatni prodavatelj. Ako se odlučite za realizaciju putem Chrono24 portala, tijekom postupka kupnje će vam se prikazati uvjeti prodaje. Ako kupujete sat kod trgovca, molimo obratite pozornost na Opće uvjete poslovanja dotičnog trgovca.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem Chrono24 portala možete pronaći ovdje:
Na što trebam paziti prilikom kupnje od privatnih osoba?
Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na Chrono24 portalu najsigurniji način za plaćanja sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju ako se nešto ne odvija kao što je dogovoreno.

Ako privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na Chrono24 portalu, savjetujemo vam da se osobno nađete na sigurnom mjestu. Osobna realizacija u poslovnim prostorijama uglednog trgovca satovima koji može odmah provjeriti sat je u tom pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem Paypala ili korištenje usluge vanjskog povjerenika. Pripazite na to da provjeravamo samo privatne prodavatelje koji nude uslugu povjerenika na Chrono24 portalu. Provjerite točno ponudu i uvjete prije nego što kupite sat od privatnog prodavatelja.
Kako se točno odvija kupnja?
Postoje dva načina kupnje sata putem portala Chrono24:

Realizacija kupnje putem portala Chrono24:
Brojni oglasi nude izravno naručivanje satova putem portala Chrono24. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Da biste kupili sat putem portala Chrono24, na stranici s oglasom trebate kliknuti na zeleni gumb „Kupiti“.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Stupanje u izravan kontakt s prodavateljem:
Ako prodavatelj ne nudi realizaciju putem portala Chrono24, obratite mu se putem kontaktnog obrasca (gumb: „Obratite se prodavatelju“) ili telefonski. Tada izravno s prodavateljem dogovarate uvjete plaćanja i slanja.

Imajte na umu: ugovorni partner u svakom je slučaju prodavatelj.
Kako se mogu obratiti prodavatelju sata?
U slučaju oglasa čiji je artikl dostupan za kupnju putem portala Chrono24, artikl možete naručiti putem zelenog gumba „Kupiti“. Pomoću opcije „Obratite se prodavatelju“ prodavatelju možete postavljati općenita pitanja o oglasu.

Za sve ostale oglase prodavatelju se možete obratiti putem gumba „Obratite se prodavatelju“.

Prodavatelj će dobiti vašu poruku e-poštom. Ne raspolažemo informacijama o tome kada on čita ili odgovara na poruke. Alternativno se prodavatelju možete obratiti telefonski ako je naveo telefonski broj. Telefonski broj pronaći ćete na stranici s oglasom pod rubrikom „Prodavatelj“.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Kako ću sastaviti prodajnu cijenu nekog sata?
Prodajna cijena nekog sata sastoji se od raznih komponenata. Najvažnija je ponuđena cijena samog sata. Usto su mogući i dodatni troškovi pakiranja, osiguranja, slanja ili PDV-a i carine. Ovisno o tome, naručujete li svoj sat kod nekog trgovca u inozemstvu ili tuzemstvu, treba pribrojiti različite dodatne troškove. Obratite se trgovcu za točne informacije.
Oglas dolazi iz inozemstva. Na što moram obratiti pozornost prilikom kupnje i koje naknade postoje?
Cijena je u oglasu prikazana tako kako ju je naveo prodavatelj. Na to mogu još doći dodatni troškovi kao carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

Za točnu cijenu i pripadajuće troškove kontaktirajte ponuđača sata. On vam isto tako može reći trebaju li se obaviti carinske formalnosti kod špeditera. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji molimo da se obratite svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske zajednice kupnja satova ne podliježe carini. Prilikom uvoza iz treće zemlje u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava neznatna carina i uvozni porez na promet. Za točne informacije kontaktirajte svoju carinsku službu.
Što su carinske pristojbe i porezi na uvoz?
Ako uvozite artikl u svoju zemlju, moguće su carinske pristojbe i porezi na uvoz. Njih obračunavaju nadležne carinarnice i oni dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u ciljanu zemlju. Za točne informacije obratite se svojoj carinskoj službi.
Gdje i kako plaćam nastale carinske pristojbe i poreze na uvoz?
Pristojbe i poreze obračunavaju nadležne carinarnice i dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u ciljanu zemlju. Nastale pristojbe i troškove većinom plaćate izravno prilikom isporuke otpremniku.
Koji načini plaćanja su na raspolaganju?
Brojni prodavatelji nude realizaciju putem Chrono24 portala. Pritom svoj novac na povjerenički račun uplaćujete kreditnom karticom ili doznakom i na njemu ostaje siguran tako dugo dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem Chrono24 portala možete pronaći ovdje:
Međutim, svaki prodavatelj sam odlučuje koje načine plaćanja nudi. Obratite se izravno prodavatelju kako biste dogovorili detalje plaćanja. Ponekad prodavatelj moguće načine plaćanja nudi u opisnom tekstu.
Prodavatelj nudi samo mogućnost plaćanja unaprijed putem doznake. Je li to pouzdano?
Ako je prodavatelj profesionalni trgovac:
Da, brojni profesionalni trgovci traže plaćanje unaprijed putem doznake. Obraćamo vrlo veliku pozornost na to da su trgovci na Chrono24 portalu pouzdani. Identitet i ozbiljnost svakog trgovca ispituje se opsežno u okviru registracije na Chrono24 portal. To obuhvaća, između ostaloga, informacije poput obrtnice i reference drugih trgovaca. Alternativa je da se za plaćanje sata gotovinom i njegovu primopredaju osobno susretne na sigurnom mjestu. Obratite pozornost na to da Chrono24 ne preuzima odgovornost za kupnju.

Ako je riječ o privatnom prodavatelju:
Pri kupnji od privatnog prodavatelja plaćanje unaprijed nije sigurna metoda. Ako privatni prodavatelj inzistira na plaćanju unaprijed, a zaista želite kupiti sat, i u vašem je interesu da provjerite vjerodostojnost trgovca i ponude. Primjerice, možete tražiti preporuke ili dodatne slike sata odnosno možete tražiti da vam dostavi slike osobnih dokumenata. Moguće alternative plaćanju unaprijed su osobni susret na nekom sigurnom mjestu uz plaćanje u gotovini ili korištenje pouzdane usluge povjerenika. Ako postoji sumnja u vjerodostojnost prodavatelja, radije odustanite od kupnje.

Brojni prodavatelji nude realizaciju putem Chrono24 portala. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem Chrono24 portala možete pronaći ovdje:
Može li se kupnja odvijati putem založne usluge/usluge povjerenika?
Brojni prodavatelji nude realizaciju putem Chrono24 portala. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem Chrono24 portala možete pronaći ovdje:
Ako prodavatelj ne nudi realizaciju putem Chrono24 portala, obratite pozornost na sljedeće napomene:
Sljedeći pružatelji usluga povjerenika služe kao primjer, ali ne predstavljaju izričitu preporuku naše stranice: www.escrow.com i www.eco-treuhand.de. U vašoj su zemlji vjerojatno na raspolaganju drugi ozbiljni pružatelji usluga povjerenika. Unaprijed saznajte točne informacije za odabir usluge povjerenika.

Korištenje usluge povjerenika moraju odobriti kupac i prodavatelj. Ako koristite usluge povjerenika, zatražite informacije izravno od pružatelja usluge posrednika. Nemojte se pouzdati u proslijeđene e-poruke prodavatelja.
Što kaže Trusted Seller pečat o trgovcu?
Identitet i ozbiljnost svakog trgovca na Chrono24 opsežno se ispituju. Trusted Seller pečat preporučuje isključivo trgovce koji se prema iskustvu Chrono24 i korisnika posebno odlikuju pouzdanošću i povjerljivošću.

Trusted Seller komercijalni je trgovac satovima i obvezuje se na pridržavanje određenih uvjeta.Oni sadrže, između ostalog, to da

  • su objavljeni podaci na platformi i prema Chrono24 o njegovom subjektu i njegovom poduzeću istiniti
  • on trguje isključivo originalnom robom iz povjerljivih izvora
  • on navodi stvarno stanje svoje robe te riječima i slikom ukazuje na eventualno postojeće nedostatke
  • će putem Chrono24 odgovoriti na upite kupaca zaprimljene e-poštom u pravilu u roku od 5 radnih dana.

Prednost se daje poštenom odvijanju posla. Ako bi došlo do nesuglasica, trgovac će zajedno s kupcem potražiti rješenje koje će biti zadovoljavajuće za obje strane. Povreda jedne ili više navedenih odredbi može dovesti do privremenog ili trajnog gubitka Trusted Seller pečata ili – kod težih povreda – članstva na Chrono24.
Kako će prodavatelj vidjeti moju adresu e-pošte?
Radi zaštite podataka sakrivamo adrese e-pošte prilikom komunikacije putem našeg sustava između kupca i prodavatelja. Kada kontaktirate prodavatelja, vaša privatna adresa e-pošte neće se prikazati već će automatski ostati anonimna.

Kada postignete dogovor s prodavateljem, on vas može zatražiti podatke za kontakt. Putem e-pošte dobit ćete pritom poveznicu s obrascem na našoj stranici putem kojeg možete poslati svoje kontaktne podatke prodavatelju.

Ovdje je prikazan primjer anonimne adrese e-pošte:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
Zašto su adrese e-pošte mnogih prodavatelja anonimne, a od ostalih nisu?
Za prodavatelje u određenim zemljama uveli smo anoniman sustav komunikacije. Sada su adrese e-pošte u ovim slučajevima prikazane samo u šifriranom obliku. Uskoro ćemo proširiti naš sustav komunikacija na sve zemlje.

Privatna prodaja satova na Chrono24

Kako oglašavam sat?
Pomoćnik za izradu oglasa omogućuje vam oglašavanje vašeg sata u samo nekoliko koraka:
  1. Detaljno opišite svoj sat. Što je opis točniji, potencijalni će kupci lakše pronaći vaš oglas.
  2. Oglasu dodajte do 10 slika iz različitih perspektiva sata. Pripremite svoj fotoaparat i sat. Tijekom izrade oglasa od vas će se tražiti da svoj sat uslikate 2 puta u vrijeme koje mi odredimo i da te slike učitate kao dokaz da posjedujete sat. Ove se slike kasnije prikazuju i u vašem oglasu.
  3. Registrirajte se kao prodavatelj i navedite svoj bankovni račun kako bi se novac mogao izravno uplatiti na vaš račun.
Koliko košta prodaja na portalu Chrono24?
Na portalu Chrono24 besplatno oglašavate svoj sat. U slučaju uspješne prodaje naplaćujemo proviziju od 6,5 % prodajne cijene, ali maksimalno 299,00 €. Ukupna cijena sastoji se od cijene artikla i troškova slanja. Provizija se plaća samo ako uspješno prodate svoj sat. Proviziju zadržavamo pri izravnoj isplati prodajne cijene vama. Imajte na umu da u pojedinačnim slučajevima kupac ne može plaćati putem usluge povjerenika. U tim slučajevima ispostavljamo vam račun za prodajnu proviziju.
Ne mogu pronaći svoj oglas. Kada se aktivira moj oglas na portalu Chrono24?
Ako svoj oglas ne možete pronaći na portalu Chrono24, razlozi mogu biti sljedeći:
  1. Još uvijek nije provedena ručna provjera.
  2. Zbog sigurnosti svih korisnika portala Chrono24 ručno provjeravamo nove oglase. Provjera se radi radnim danima, ali ne i vikendima. U pravilu aktivacija traje od 1 do 3 radnih dana.
  3. Sigurnosne slike nisu ispravne. U tim slučajevima primate e-poštu s molbom da u svom myChrono24 području ažurirate sigurnosne slike.
  4. Vaš korisnički račun još nije aktiviran. Provjerite jeste li kliknuli na poveznicu koju ste primili u aktivacijskoj e-poruci i jeste li potvrdili svoj korisnički račun.
  5. U nekim zemljama treba provjeriti identitet privatnog prodavatelja. Vaš identitet možda još nije provjeren. Imajte na umu da provjera vaših identifikacijskih isprava može trajati od 1 do 3 radna dana.
Kako se točno odvija prodaja?
Prodajete sigurno putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da svoj sat šaljete tek nakon što vam kupac doznači kupovnu cijenu na povjerenički račun. Čim kupac sigurno primi sat, isplaćuje vam se kupovna cijena.

U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim slučajevima kupac vam izravno uplaćuje novac. U tu svrhu ga obavijestite o metodi plaćanja po vašem izboru, primjerice, putem bankovne doznake ili PayPala.

Dodatne informacije o prodaji putem usluge povjerenika pronaći ćete ovdje.
Koje metode plaćanja mogu ponuditi ako sam pronašao/pronašla kupca?
U pravilu kupac plaća putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da kupac plaća prodajnu cijenu nakon svoje narudžbe na siguran povjerenički račun. Potom šaljete sat kupcu i isplaćuje vam se kupovna cijena čim kupac sigurno primi sat.

U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim slučajevima kupac vam izravno uplaćuje novac. Za to možete odabrati metodu plaćanja po svom izboru, primjerice, bankovnu doznaku ili PayPal. Portal Chrono24 potom prosljeđuje kupcu vaše podatke za plaćanje.

Dodatne informacije o usluzi povjerenika pronaći ćete ovdje.

Naravno, kupcu možete artikl uručiti i osobno. Preporučujemo vam da za to odaberete sigurno ili nadzirano mjesto, primjerice, kod draguljara. I u tom slučaju možete uslugu povjerenika odabrati kao siguran način plaćanja. Obratite pozornost i na naše sigurnosne napomene.
Što se događa s prodajnom provizijom ako se nije ostvarila kupnja?
Ako smo vam ispostavili račun za prodajnu proviziju iako niste prodali svoj sat, možete stornirati prodaju. Za to učitajte u pregledu vaših prodaja ponovno 2 slike vašeg sata kao dokaz o kupnji.

Ako ste sat prodali na drugom mjestu, dajte nam i za to dokaz.
Kada dospijeva prodajna provizija?
Ako za svoj oglas koristite uslugu povjerenika, proviziju zadržavamo pri izravnoj isplati prodajne cijene vama.

Ako vam prodavatelj izravno plaća, ispostavit ćemo vam račun za prodajnu proviziju. Molimo podmirite iznos na računu u roku od 14 dana.
Koji je referentni broj?
Referentni broj označava model odnosno varijantu modela vašeg sata i može se sastojati od više brojki i slova. Kod pojedinih proizvođača referentni broj je ugraviran na dnu kućišta (nemojte to pomiješati s brojem kućišta), na stezaču narukvice, a rijetko na brojčaniku. U svakom slučaju referentni broj mora biti u dokumentima vašeg sata ili na računu. Ako ne nađete referentni broj, potražite ima proizvođača na brojčaniku na internetu te usporedite slike s vašim satom. Ta kratka pretraga većinom vam dodatno pomaže.
Što trebam navesti za stanje sata?
Što znače stručni izrazi poput repeticija ili kronograf?
Opise najvažnijih stručnih izraza pronaći ćete u našem Leksikonu satova.
Što trebam napraviti ako ne mogu namjestiti tražena sigurnosna vremena?
Sigurnosnim slikama provjeravamo posjeduje li doista prodavatelj ponuđeni sat. Ako ne možete namjestiti zadana vremena, možete ih zabilježiti na papir te papir staviti pored svog sata. Potom kao dokaz učitajte te fotografije. Ako to nije moguće obratite nam se na PrivateSeller@chrono24.com
Kako se obračunavaju dijelovi pribora?
Privatni prodavatelji mogu na portalu Chrono24 besplatno prodavati dodatnu opremu. Kako biste kreirali oglas, odaberite točku izbornika „Prodaja sata“ i zatim „Prodaja dodatne opreme“.
Mogu li naknadno promijeniti vrstu plaćanja za oglas?
Ako plaćanje naknade za oglas ne funkcionira, možete prekinuti transakciju i vratiti se na portal Chrono24. Tamo odaberite drugačiji način plaćanja. Za dodatna pitanja obratite se na PrivateSeller@chrono24.com
Kako mogu izbrisati svoj oglas?
Kako i kada možete izbrisati svoj oglas, ovisi o obliku oglasa:
  1. Ako za uspješnu prodaju na portalu Chrono24 plaćate prodajnu proviziju, možete tijekom trajanja oglasa zatražiti njegovo brisanje iz sljedećih razloga:
    • Artikl je prodan
    • Artikl je oštećen ili uništen
    • Artikl je ukraden
    • Drugi nepredvidljivi razlozi
    Nakon isteka roka možete izbrisati svoj oglas. U nekim slučajevima za to nam treba dokaz da se artikl još uvijek nalazi u vašem vlasništvu.
  2. Ako ste unaprijed platili naknadu za objavu oglasa, svoj oglas možete izbrisati bilo kada.
Koliko dugo moj oglas ostaje na internetu?
Trajanja vašeg oglasa ovisi o obliku ponude:
  1. Ako za uspješnu prodaju na portalu Chrono24 plaćate prodajnu proviziju, vaš oglas prvo ostaje 3 mjeseca na internetskom portalu Chrono24. U tom vremenu svoj sat ne smijete nuditi ili prodati drugim putem. Ako svoj sat niste prodali tijekom tog razdoblja, svoj oglas možete produljiti za dodatna 3 mjeseca ili ga izbrisati. Za brisanje nam treba dokaz da se artikl još uvijek nalazi u vašem vlasništvu.
  2. Ako ste za objavu oglasa unaprijed platili naknadu za oglas, vaš oglas na internetskom portalu Chrono24 ostaje 6 mjeseci. Nakon isteka tog vremena možete, ali ne morate izbrisati svoj oglas.
Zašto portal Chrono24 unutar plaćenog vremena provjerava je li moj oglas još uvijek aktualan?
Posjetiteljima našeg prodajnog mjesta za satove uvijek želimo ponuditi najveću moguću kvalitetu. Da bi oglasi na portalu Chrono24 u svakom trenutku bili aktualni, svakih 8 tjedana e-poštom provjeravamo raspoloživost oglašavanih artikala. Ako ne potvrdite svoj oglas, on će nakon tjedan dana biti automatski izbrisan.
Kako mogu ponovno aktivirati svoj oglas nakon što je izbrisan tijekom provjere aktualnosti?
Rado ćemo ponovno aktivirati vaš oglas. Za to nam pošaljite e-poštu na PrivateSeller@chrono24.com.
Kako mogu kao privatni prodavatelj sigurno poslati svoj sat?
Kako bi primatelj sigurno primio vaš sat, obratite pozornost na sljedeće točke:

  • Ambalaža: Odaberite stabilan karton za slanje odgovarajuće veličine i upotrebljavajte dovoljno ambalažnog materijala.
  • Adresa primatelja: Neka vam najprije kupac potvrdi adresu za dostavu. Pazite na to da je čitko napisana na kartonu za slanje.
  • Osiguranje: Informirajte se o osiguranju pošiljke još prije slanja. Ona mora vrijediti i za dragocjenosti poput satova i za oštećenja te gubitak pokrivati punu vrijednost.
  • Praćenje pošiljke: Odaberite vrstu slanja s praćenjem pošiljke. Kako bi kupac mogao pratiti pošiljku, nakon njezinog slanja javite mu ID broj za praćenje.
Kupac mi se čini neozbiljnim. Kako se trebam ponašati?
Zamolite kupca da plati putem usluge povjerenika na Chrono24 portalu. Pritom najprije uplaćuje novac na povjerenički račun. Čim kupac postane vlasnik sata, isplaćuje vam se kupovna cijena. Također je i plaćanje putem PayPala vrlo dobra mogućnost. Za primopredaju sata sastanite se osobno s kupcem na sigurnom, javnom mjestu, primjerice, u banci.
Kupuje li Chrono24 izravno satove?
Chrono24 portal kao online tržište spaja ljubitelje satova iz cijelog svijeta. Pritom se trgovina odvija između kupca i prodavatelja. Stoga ne kupujemo, ne procjenjujemo i ne provjeravamo robu. Preporučujemo vam da svoj sat prodate putem privatnog oglasa.
Zašto se meni kao prodavatelju ne prikazuje adresa e-pošte zainteresirane osobe?
Radi zaštite podataka sakrivamo adrese e-pošte prilikom komunikacije putem našeg sustava između kupca i prodavatelja. Pritom se adrese e-pošte automatski prikazuju kao anonimne. Tako vas štitimo od osoba koje žele zlouporabiti našu platformu za aktivnosti kao što su krađa identiteta ili druge prijevare.

Kada ste postigli dogovor s prodavateljem, možete zatražiti podatke za kontakt putem obrasca, npr. saznati adresu dostave ili poslati zahtjev za plaćanje putem usluge PayPal. Poveznicu za spomenuti obrazac naći ćete u svakoj e-pošti koju vam pošalje zainteresirana osoba putem našeg sustava.

Ovdje je prikazan primjer anonimne adrese e-pošte:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

myChrono24

Zašto se moram registrirati na myChrono24?

Ekskluzivne ponude
Steknite pristup oglasima koji su vidljivi samo korisnicima myChrono24 područja. Imate ekskluzivni pristup oglasima privatnih ponuđača u prvim danima nakon objave.

Brže do cilja
myChrono24 područje smanjuje posao registriranim korisnicima. Ne morate upisivati potvrdne znakove i naše automatsko popunjavanje olakšava pretraživanje željenog sata.

Uvijek ažurno
Sa spremljenim pretraživanjima više nećete propustiti zanimljive oglase. Spremite svoje pretraživanje i informirajte se čim se pojavi novi oglas.

Zadržite pregled
Sa svojim osobnim podsjetnikom uvijek ćete imati pregled nad atraktivnim oglasima.

Jednostavno upravljanje oglasima
U myChrono24 području svojim oglasom ćete upravljati pregledno s jednog mjesta.

Jednostavno pronalaženje zanimljivih oglasa
Vaši posljednji pregledani oglasi bilježe se automatski u kronologiju myChrono24 područja.

Na taj ćete način brzo pronaći zanimljive oglase.
Kako ću promijeniti odnosno izbrisati svoje privatne oglase?
Svoje privatne oglase obradit ćete u području myChrono24 Oglasi. Jednim klikom na odgovarajuću poveznicu možete mijenjati ili brisati svoje oglase. Ako želite promijeniti cijenu, proizvođača ili model, obratite se na PrivateSeller@chrono24.com. Obratite pozornost na to da će vaš oglas biti trajno uklonjen iz naše arhive čim ga obrišete.
Kako ću obraditi svoje osobne podatke?
Prijavite se sa svojom adresom e-pošte (korisničko ime) i lozinkom u myChrono24-područje. Pod Moji podaci možete obraditi i spremiti svoje osobne podatke, kao što su, ime, adresu, telefonski broj ili svoju lozinku. U području Postavke možete prilagoditi podatke u portalu i e-pošti te odabrati željeni jezik na kojem želite primati e-poštu od Chrono24. Ovdje se također možete pretplatiti ili otkazati naše novosti.
Kako mogu izbrisati svoj korisnički račun myChrono24?
U svom myChrono24 području u točci izbornika Profil kliknite na „Briši korisnički račun“. Obratite pozornost na to da se tako brišu i sve spremljene pretrage, podsjetnik, kao i svi vaši oglasi.

Komercijalna prodaja satova

Kako ću se registrirati kao komercijalni trgovac?
Registrirajte se u nekoliko koraka kao komercijalni trgovac na portalu Chrono24:
  1. Unesite osobne podatke
  2. Navedite podatke o plaćanju (kreditna kartica ili za Njemačku izravno SEPA terećenje)
  3. Pošaljite ovjerene dokumente s potvrdama
Već nakon toga možete učitati prve oglase. Prije nego što se vaši oglasi objave, portal Chrono24 ipak mora odobriti vaš račun trgovca. Obratite pozornost na to da će odobrenje uslijediti tek nakon provjere vaših podataka i dokumentacije. Za to trebamo kopije sljedećih dokumenata putem koje možete poslati internetom, e-poštom, faksom ili poštom:
  • Izvadak iz trgovačkog registra ili prijava obrta
  • Dokaz adrese u obliku telefonskog računa, obračuna struje i sl.
Koristite besplatno probno razdoblje u trajanju od 30 dana da biste dobro testirali Chrono24.
Koji modeli cijena postoje za gospodarske trgovce?
Chrono24 nudi razne pakete za razne potrebe. Paketi se razlikuju, između ostalog, u broju sadržanih ponuda i slika po ponudi. Dodatno na modele cijena utječe smještaj u popisu rezultata pretraživanja i TOP ponude na početnoj stranici Chrono24. Možete plaćati mjesečno ili unaprijed za godinu dana. Sve detalje pronaći ćete ovdje.
Kako mogu rezervirati Premium paket i koje on prednosti nudi?
Nudimo Premium paket isključivo trgovcima koji su prijavljeni na portal Chrono24 barem godinu dana. Osim toga trgovac mora biti pouzdani trgovac. Preduvjet za stjecanje statusa Trusted Seller i pečata pronaći ćete ovdje.

Premium paket nudi neke prednosti. On povećava vidljivost vaših oglasa na početnoj stranici i u popisima rezultata pretraživanja te možete objaviti više slika. Dodatno se svi vaši oglasi označavaju simbolom Premium trgovac. Vaše Top Offer označene su u popisu rezultata s TOP na slici. Na stranici s oglasima zainteresiranima se u području „Ovi satovi mogli bi vas također zanimati“ prikazuju isključivo vaši vlastiti oglasi satova. Osim toga profitirat ćete od oglasa bez reklama konkurencije jer se uz vaše oglase ne pojavljuju reklame ostalih trgovaca.
Kako izraditi vlastiti oglas?
Svoje satove možete sami objaviti ili možete uvesti podatke sa svoje stranice.

U trgovačkom području samo postavljate svoje ponude. Zato ispunite obrazac Nova ponuda. Naš upitnik vodit će vas brzo do potpunog opisa vašeg sata. Uz svaku ponudu možete, ovisno o rezerviranom paketu, objaviti 6 do 16 slika.

Uvoz podataka s vaše web stranice moguć je za više od 25 ponuda i PRO izlistavanja. Ovdje se podaci uvoze potpuno automatski s vaše web stranice i aktualiziraju dnevno.
Zašto se meni kao prodavatelju ne prikazuje adresa e-pošte zainteresirane osobe?
Radi zaštite podataka sakrivamo adrese e-pošte prilikom komunikacije putem našeg sustava između kupca i prodavatelja. Pritom se adrese e-pošte automatski prikazuju kao anonimne. Tako vas štitimo od osoba koje žele zlouporabiti našu platformu za aktivnosti kao što su krađa identiteta ili druge prijevare.

Kada ste postigli dogovor s prodavateljem, možete zatražiti podatke za kontakt putem obrasca, npr. saznati adresu dostave ili poslati zahtjev za plaćanje putem usluge PayPal. Poveznicu za spomenuti obrazac naći ćete u svakoj e-pošti koju vam pošalje zainteresirana osoba putem našeg sustava.

Ovdje je prikazan primjer anonimne adrese e-pošte:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

Zaštita kupca portala Chrono24

Što je zaštita kupca portala Chrono24?
Zahvaljujući zaštiti kupca portala Chrono24, i nakon svoje narudžbe ostajete u središtu: u rijetkim slučajevima kada nešto ne teče prema planu možete se pouzdati u našu podršku. Pritom vam pomažemo da zajedno s trgovcem pronađete zadovoljavajuće rješenje za vas.Obratite nam se najkasnije 14 dana nakon primitka isporuke.
Kada vrijedi zaštita kupca portala Chrono24?
Zaštitu kupca portala Chrono24 možete koristiti uvijek kada putem portala Chrono24 naručite sat od trgovca. Pritom morate formalno naručiti sat putem sustava portala Chrono24. Kupnje koje su izravno dogovorene s trgovcem (npr. telefonski, e-poštom, programom za razmjenu poruka ili osobno) i koje su se odvijale u izravnom dogovoru s njim, isključene su iz zaštite kupca.

Pazite na to da kupnje od privatnih osoba nisu pokrivene zaštitom kupca portala Chrono24.
Koliko dugo vrijedi zaštita kupca portala Chrono24?
Ako želite prijaviti problem, obratite nam se najkasnije 14 dana nakon primitka isporuke uz navođenje broja narudžbe putem našeg kontaktnog obrasca.

Watch Collection

Što je kolekcija Watch Collection?
U kolekciji Watch Collection možete upravljati svojom kolekcijom satova i njegovati ju. Jednostavno dodajte sat, unesite bezbroj podataka i učitajte vlastite slike sata. Možete pratiti povijesni razvoj vrijednosti i njezin budući razvoj. Ne samo da možete njegovati svoju kolekciju nego možete i promatrati satove koji vas zanimaju, a koje još ne posjedujete.
Moram li posjedovati sat kako bih ga mogao/mogla staviti u kolekciju Watch Collection?
Ne, možete promatrati i satove koji vas zanimaju i čiji razvoj vrijednosti pratite. Zato navedite referentni broj ili marku, model i stanje sata i odaberite opciju „Ne posjedujem ovaj sat“.
Koliko satova mogu dodati svojoj kolekciji Watch Collection?
Možete dodati neograničeni broj satova.
Zašto se u mojoj kolekciji Watch Collection nalazi sat koji nisam dodao/dodala?
Čim kupite sat putem portala Chrono24, on se dodaje vašoj kolekciji Watch Collection kako biste mogli pratiti daljnji razvoj njegove vrijednosti.
Koje procijenjene vrijednosti mogu vidjeti u svojoj kolekciji Watch Collection?
U kolekciji Watch Collection vidite procijenjenu vrijednost i razvoj vrijednosti vaše cijele kolekcije satova, kao i svakog pojedinačnog sata.
U kojim se razdobljima ponovno izračunavaju procijenjene vrijednosti?
Svakodnevno se iznova izračunavaju procijenjene vrijednosti. Međutim, fluktuacije nisu vidljive svakodnevno nego tijekom dužeg razdoblja.
Mogu li drugi korisnici vidjeti moju kolekciju Watch Collection?
Ne, mogu je vidjeti samo korisnici s kojima ste aktivno podijelili kolekciju Watch Collection.
Mogu li pohraniti osobne informacije u kolekciju Watch Collection?
Da, uz svaki sat možete dodati vlastite slike ili bilješke.
Mogu li dodati i rijetke satove?
Da, u svoju kolekciju Watch Collection možete dodati sve satove kako bi vam ona bila potpuna. Međutim, nažalost, imamo malo ili uopće nemamo podataka o rijetkim satovima. Čim se, međutim, vaš sat češće oglasi i čim bude dovoljno raspoloživih informacija, te se informacije automatski prikazuju u kolekciji Watch Collection.

Pitanja o Trusted Checkout usluzi

Kupnja

Kada je moguća kupnja putem usluge Trusted Checkout?
Trusted Checkout ponude u rezultatima pretrage i stranicama s ponudama prepoznajete po zelenom simbolu Trusted Checkout.
Moram li se za kupnju registrirati na Chrono24 portal?
Da. U slučaju pitanja tako vam možemo pomoći na najbolji mogući način te vas obavještavati o trenutačnom stanju vaše narudžbe.
Kako se mogu izravno obratiti trgovcu?
U slučaju pitanja o artiklu možete se obratiti trgovcu putem podataka za kontakt koje je naveo. Na pitanja o narudžbi putem usluge Trusted Checkout tim za podršku rado će vam odgovoriti telefonski (+49 721 96693-920) ili e-poštom ().
Koliko košta Trusted Checkout usluga?
Usluga Trusted Checkout je besplatna.

Plaćanje

Kako mogu platiti artikl?
Možete platiti kreditnom karticom (VISA ili MasterCard) ili doznakom. Kako se neki artikl može platiti, prikazano je na stranici s oglasom.

Za provedbu plaćanja surađujemo sa servisom za plaćanje Mangopay. Mangopay je specijalizirani servis za plaćanje na internetskim prodajnim mjestima povezan s francuskom bankom Credit Mutuel Arkea.

Slanje

Koliko brzo je artikl dostupan?
Artikli koji su ponuđeni putem usluge Trusted Checkout u pravilu su dostupni odmah ili u kratkom roku. Točne podatke pronaći ćete na dotičnoj stranici s oglasom.
Koliko traje isporuka i koliki su troškovi slanja?
U slučaju upita za kupnju
Kad postavite upit za kupnju, trgovac će vam poslati ponudu zajedno s vremenom isporuke i troškovima slanja.

U slučaju „trenutačne kupnje“
U slučaju „trenutačne kupnje“ na stranici s oglasom možete vidjeti dostupnost i troškove slanja.
Koji otpremnik isporučuje artikl?
Načelno trgovac odlučuje o tome kojom službom za dostavu paketa želi poslati artikl. U potvrdi o slanju vidjet ćete koja je služba za dostavu paketa korištena.
Mogu li pratiti status svoje pošiljke?
Obavijestit ćemo vas čim prodavatelj pošalje artikl te ćemo vam poslati putem e-pošte ID broj za praćenje.
Jesam li osiguran/osigurana od oštećenja nastalih tijekom transporta i krađe?
Narudžbe putem usluge Trusted Checkout uvijek se šalju osigurane, osim ako se s trgovcem niste dogovorili drugačije.
Do koje vrijednosti je pošiljka osigurana?
Općenito se prilikom slanja artikl osigurava na punu vrijednost.

Jamstvo

Imam li posebna prava na jamstvo i garanciju pri kupnji putem usluge Trusted Checkout?
Usluga Trusted Checkout primjenjuje zakonski regulirane odredbe vezane uz jamstvo. Proširenje prava na jamstvo i jamstvene zahtjeve ne postoji.

Povrat

Što moram napraviti ako želim vratiti artikl?

Prilikom kupnje putem usluge Trusted Checkout: Ako želite iskoristiti svoje 14-dnevno pravo na povrat, obratite se našem timu za podršku u roku od 14 dana od dostave artikla telefonski (+49 721 96693-920) ili e-poštom (). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban ulaz vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s otkazivanjem narudžbe. Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na povrat.

Tko snosi troškove povrata?
Vi snosite neposredne troškove povrata. Imajte na umu da troškovi slanja s obzirom na zaštitu osiguranjem mogu iznositi do 250 eura.
Jesu li moji podaci sigurni kod Chrono24?
Da. Koristimo najsuvremeniju sigurnosnu tehnologiju kako bismo vaše osobne podatke zaštitili od manipulacije, djelomičnog ili potpunog gubitka i od neovlaštenog pristupa trećih osoba. Informacije možete pronaći u našim odredbama o zaštiti podataka.
Prosljeđuju li se moji podaci trećim osobama?
Vaše osobne podatke koristimo isključivo za vaš upit za kupnju ili narudžbu. Podatci se ne prosljeđuju neovlaštenim trećim osobama. Informacije možete pronaći u našim odredbama o zaštiti podataka.
Vaša pretraga nema rezultata