Chrono24 pomoć i često postavljana pitanja

Najbolje je da koristite naše slobodno pretraživanje teksta kako biste brzo pronašli odgovore na svoja pitanja. Također alternativno možete s nama stupiti izravno u kontakt.

Traženje satova na portalu Chrono24

Kako mogu tražiti određeni sat na Chrono24?
Na portalu Chrono24 lako ćete pronaći svoj željeni sat putem alatne trake za pretraživanje. Stranica s rezultatima pretraživanja usto nudi višestruke mogućnosti filtriranja.

Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje najjednostavniji je način za pronalazak sata jer već tijekom unosa automatski primate prijedloge za svoje pretraživanje.

Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanjima nudi razne mogućnosti filtriranja: možete filtrirati, na primjer, po marki, modelu, referentnom broju ili raspoloživosti. Također, rezultate pretraživanja možete sortirati po cijeni, datumu postavljanja, važnosti i popularnosti.

Kliknite Spremi ovu pretragu kako biste stvorili zahtjev za pretraživanje ili kako biste putem e-pošte primali informacije o novim oglasima.
Kako mogu filtrirati rezultate pretraživanja prema određenim oglasima?
Nakon što ste pomoću alatne trake za pretraživanje potražili određeni artikl, pomoću filtara pokraj popisa rezultata možete dodatno ograničiti rezultat pretraživanja. Filtrirajte satove, na primjer, po marki, modelu, stanju ili materijalu. Kada kliknete više, prikazat će vam se dodatne opcije filtriranja. U svakoj kategoriji filtara možete odabrati više opcija istovremeno. Da biste ponovno deaktivirali neki filtar, jednostavno uklonite odgovarajuću kvačicu.

Putem izbornog polja na desnom gornjem rubu popisa prilagođavate sortiranje rezultata: birajte između cijene, datuma postavljanja, važnosti i popularnosti. Standardno sortiranje možete promijeniti u Postavkama u svojem myChrono24 području.
Koje je značenje referentnog broja luksuznog sata?
Referentni broj luksuznog sata jednoznačno identificira model sata. Pojedini proizvođači satova (npr. Breitling) također definiraju točnu varijantu sata (npr. narukvica ručnog sata, vrsta kopče itd.).

Kupnja satova

Općenito

Kako mogu kupiti određeni sat na portalu Chrono24?
Postoje dva načina kupnje sata putem portala Chrono24:

Realizacija kupnje putem portala Chrono24:
Brojni oglasi nude izravnu kupnju satova putem portala Chrono24. U tu svrhu na stranici s oglasom kliknite zeleni gumb „Kupnja”. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju tijekom cjelokupnog procesa kupnje i osigurava besprijekornu kupnju.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Stupanje u izravan kontakt s prodavateljem:
Ako prodavatelj sata ne nudi realizaciju kupnje putem portala Chrono24, obratite mu se putem gumba: „Kontakt s prodavateljem” ili telefonski. Uvjete u vezi s plaćanjem i slanjem tada dogovarate izravno s prodavateljem.

Imajte na umu: ugovorni partner u svakom je slučaju prodavatelj.
Od čega se sastoji prodajna cijena određenog sata?
Prodajna cijena određenog sata sastoji se od raznih komponenti. S jedne je strane važna cijena samog sata. S druge strane mogu nastati dodatni troškovi za pakiranje, osiguranje, slanje ili PDV i porez na promet za uvoz. Ovisno o tome naručujete li svoj sat kod nekog prodavatelja u tuzemstvu ili inozemstvu, potrebno je pribrojiti dodatne troškove s različitim iznosima. Za točne se informacije obratite prodavatelju.
Tko je moj ugovorni partner tijekom kupnje određenog sata?
Vaš ugovorni partner u svakom je slučaju dotični trgovac ili privatni prodavatelj. Ako se odlučite za realizaciju kupnje putem portala Chrono24, tijekom postupka kupnje prikazat će vam se uvjeti prodaje. Ako svoj sat kupujete izravno kod određenog trgovca, obratite pozornost na odgovarajuće Opće uvjete poslovanja toga trgovca.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Što trebam učiniti ako prodavatelj ne reagira na moj upit?
Ako prodavatelj ne odgovori unutar kratkog razdoblja, razlozi tomu mogu biti razni. Chrono24 je međunarodna internetska platforma s prodavateljima iz različitih država. Tijekom nacionalnih blagdana i praznika te tijekom razdoblja godišnjih odmora brojni trgovci ne rade. I kod povećane potražnje može doći do toga da se na upite odgovori s određenim kašnjenjem. Obratite pozornost na to da se prodavateljima javite na jednom od jezika navedenih pokraj obrasca za kontakt i dajte im vremena da odgovore na vaše poruke.
Gdje mogu prijaviti sumnje u vezi s autentičnošću sata?
Sumnjivi artikl možete prijaviti izravno u oglasu. Poveznicu Prijava sumnjivog oglasa pronaći ćete u svakom oglasu ispod odjeljka Detalji. Opišite svoje sumnje što preciznije. U nastavku ćemo provjeriti vašu prijavu te ćemo, bude li potrebno, poduzeti odgovarajuće mjere.
Kako mogu prepoznati krivotvorinu?
Na portalu Chrono24 potpuno se primjenjuje odredba da trgovci ne smiju nuditi krivotvorene satove. Mi provjeravamo profesionalne trgovce i već cijeli niz godina uspješno nudimo njihove luksuzne satove na portalu Chrono24. Pečat Trusted Seller dodatni je pokazatelj da je određeni trgovac vjerodostojan. Ako se dokaže da određeni trgovac nudi replike, mi ćemo njegov račun ponajprije blokirati.

Kako biste bili sigurni, već biste se prije kupnje svojeg željenog sata trebali informirati o njegovoj stvarnoj tržišnoj vrijednosti. Satovi marki Rolex, Breitling i drugih luksuznih marki u pravilu se ne nude za svega nekoliko stotina eura. Načelno vrijedi sljedeće: ako određena ponuda zvuči predobro, a da bi bila istinita, ili ako imate sumnje u vezi s autentičnošću određenog sata, ne biste se trebali odlučiti za kupnju. Umjesto toga nam prijavite svoje sumnje putem poveznice „Prijava sumnjivog oglasa” izravno u oglasu.

Obratite pozornost na to da se u autentične satove poznatih marki katkad tijekom popravka ugrađuju zamjenski dijelovi koji ne odgovaraju u potpunosti originalnim dijelovima koji su izvorno bili ugrađeni u dotični model. Posebno za starinske satove katkad vlada nestašica zamjenskih dijelova. U tomu je slučaju trgovac obvezan skrenuti pozornost na zamjenu dijelova.
Kako se mogu obratiti prodavatelju sata?
Sat čija se kupnja može realizirati izravno putem portala Chrono24 možete naručiti putem zelenog gumba „Kupnja”. Putem opcije „Kontakt s prodavateljem” možete prodavatelju postavljati pitanja u vezi s oglasom. Brojnim prodavateljima možete klikom gumba „Prijedlog cijene” također poslati prijedlog cijene.

Za sve ostale oglase prodavatelju se možete obratiti putem gumba „Kontakt s prodavateljem”.

Prodavatelj će primiti vašu poruku e-poštom. Ne raspolažemo informacijama o tome kada će on pročitati ili odgovoriti na poruke. Alternativno možete s prodavateljem stupiti telefonski u kontakt ako je naveo svoj telefonski broj. Telefonski broj pronaći ćete na stranici s oglasom pod rubrikom „Prodavatelj”.

Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:

Koliko je brzo artikl dostupan?
Artikli su u pravilu dostupni odmah ili u kratkom roku. Točne podatke pronaći ćete na dotičnoj stranici s oglasom.

Slanje

Koliko traje isporuka i koliki su troškovi slanja?
U brojnim oglasima profesionalnih trgovaca već ćete pronaći podatke o vremenu isporuke i troškovima slanja. Privatni prodavatelji uvijek će vam poslati ponudu koja sadrži te informacije.
Koja dostavljačka služba dostavlja artikl?
Načelno trgovac odlučuje o tome kojom dostavljačkom službom želi poslati artikl. U potvrdi o slanju vidjet ćete o kojoj se dostavljačkoj službi radi.
Mogu li pratiti status svoje pošiljke?
Dobit ćete obavijest čim prodavatelj pošalje artikl te ćemo vam putem e-pošte poslati ID broj za praćenje – ako on postoji.
Jesam li osiguran/a od oštećenja nastalih tijekom transporta ili krađe?
Narudžbe koje ste platili putem Trusted Checkout usluge uvijek se šalju osigurane, osim ako se s trgovcem niste dogovorili drukčije.
Do koje je vrijednosti pošiljka osigurana?
Artikl se tijekom slanja osigurava na punu vrijednost.

Kupnja od privatnih prodavatelja

Na što moram obratiti pozornost kod privatnih prodavatelja?
Ako želite kupiti od privatnog prodavatelja, usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji je način za plaćanje vašeg sata. Pritom novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim za podršku uvijek vam je na raspolaganju ako se nešto ne odvije kao što je dogovoreno.

U slučaju da privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na portalu Chrono24, savjetujemo vam da se osobno susretnete na sigurnom mjestu. Izravna realizacija kupnje u poslovnim prostorima etabliranog trgovca satovima koji odmah može provjeriti sat u tomu je pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem usluge PayPal ili upotreba usluge vanjskog povjerenika.

Kupnja od profesionalnih trgovaca

Koju mi sigurnost pruža jamstvo za sat?
Jamstvena obveza dodatna je, dobrovoljna usluga trgovca ili proizvođača kojom se osigurava obvezna naknada za odštetu. Odobrenje jamstva u pravilu se odnosi na funkcionalnost određenih dijelova ili cjelokupnog sata tijekom unaprijed određena razdoblja.

Internetski trgovci također djelomično pružaju jamstva za određene usluge. Stoga se unaprijed informirajte o tome koja jamstva trgovac pokriva te tijekom kojeg razdoblja ona vrijede. Nakon kupnje obratite pozornost na to jesu li na jamstvenoj kartici navedeni datum i pečat, odnosno potpis, te odgovaraju li podatci na računu onima na jamstvenoj kartici. U protivnom može doći do toga da se jamstvena kartica ne prihvati.
U kojoj mjeri portal Chrono24 provjerava trgovce?
Identitet i vjerodostojnost svakog trgovca detaljno se provjeravaju u okviru registracije na portal Chrono24. To obuhvaća, između ostaloga, obrtnicu i reference drugih trgovaca. Ocjena također sadržava povratne informacije klijenata.
Što pečat Trusted Seller govori o trgovcu?
Identitet i vjerodostojnost svakog trgovca na portalu Chrono24 opsežno se provjeravaju. Pečat Trusted Seller daje se isključivo onim trgovcima koji se na temelju iskustava portala Chrono24 te korisnika ističu posebnom pouzdanošću i vjerodostojnošću.

Trusted Seller jest profesionalni trgovac satovima koji se obvezuje na pridržavanje određenih uvjeta. Oni obuhvaćaju, između ostalog, to da

  • su podatci objavljeni na platformi i proslijeđeni tvrtki Chrono24 o njegovu subjektu i njegovu poduzeću istiniti
  • on trguje isključivo originalnom robom iz vjerodostojnih izvora
  • on navodi stvarno stanje svoje robe te riječima i slikama ukazuje na eventualno postojeće nedostatke
  • će putem portala Chrono24 odgovoriti na upite kupaca zaprimljene e-poštom u pravilu u roku od 5 radnih dana.

Prednost se uvijek daje poštenom odvijanju poslovanja. Ako bi došlo do nesuglasica, trgovac će zajedno s kupcem potražiti rješenje koje će biti zadovoljavajuće za obje strane. Povreda jedne navedene odredbe ili više njih može dovesti do privremenog ili trajnog gubitka pečata Trusted Seller ili – kod težih povreda – članstva na portalu Chrono24.
Odakle potječu preporuke trgovaca?
Trgovci satovima imaju mogućnost preporučivanja drugih trgovaca na portalu Chrono24. Pritom mogu dati najviše 10 preporuka. No samo trgovci koji su ujedno Trusted Seller mogu preporučivati druge trgovce i sami primati preporuke.

Kupnja satova iz inozemstva

Oglas je objavljen u inozemstvu. Na što moram obratiti pozornost tijekom kupnje i koje naknade postoje?
Cijena je u oglasu prikazana onako kako ju je naveo prodavatelj. Stoga mogu nastati dodatni troškovi kao što su carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.
Što su carinske pristojbe i porez na promet za uvoz?
Ako uvozite artikl u svoju zemlju, moguće su naplate carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Njih obračunavaju nadležne carinske uprave i oni dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u odredišnu zemlju. Za točne se informacije obratite svojoj nadležnoj carinskoj upravi.
Gdje i kako plaćam nastale carinske pristojbe i porez na promet za uvoz?
Pristojbe i poreze obračunavaju nadležne carinske uprave i oni dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u odredišnu zemlju. Nastale pristojbe i poreze većinom plaćate izravno dostavljačkoj službi tijekom isporuke.

Plaćanje

Koji su načini plaćanja dostupni?
Za većinu je oglasa moguće plaćanje putem povjereničkog računa portala Chrono24. Pritom svoj novac na povjerenički račun uplaćujete kreditnom karticom ili doznakom i na njemu ostaje siguran tako dugo dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.

Dodatne informacije o plaćanju putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Ako svoju kupnju ne realizirate putem povjereničkog računa portala Chrono24, obratite se izravno prodavatelju kako biste dogovorili detalje plaćanja.
Prodavatelj nudi samo mogućnost plaćanja unaprijed putem doznake. Je li to pouzdano?
U načelu preporučujemo realizaciju kupnje putem povjereničkog računa portala Chrono24. Ako to nije moguće, imajte na umu sljedeće:

Obraćamo vrlo veliku pozornost na to da trgovci na portalu Chrono24 budu pouzdani. Identitet i vjerodostojnost svakog trgovca detaljno se provjeravaju u okviru registracije na portal Chrono24. To obuhvaća, između ostaloga, informacije poput obrtnice i reference drugih trgovaca. Dakle, ako profesionalni trgovac nudi plaćanje unaprijed putem doznake, to zaista jest pouzdano. Alternativa je da se za plaćanje sata gotovinom i njegovu primopredaju osobno susretnete na sigurnom mjestu. Međutim, obratite pozornost na to da Chrono24 ne preuzima odgovornost za kupnju.

Pri kupnji od privatnog prodavatelja plaćanje unaprijed nije sigurna metoda. Ako privatni prodavatelj ustraje na plaćanju unaprijed, a zaista želite kupiti sat, i u vašem je interesu da provjerite vjerodostojnost trgovca i ponude. Na primjer, možete tražiti preporuke ili dodatne fotografije sata, odnosno možete tražiti da vam dostavi fotografije osobnih dokumenata. Moguće alternative plaćanju unaprijed su osobni susret na nekom sigurnom mjestu uz plaćanje u gotovini ili upotreba usluge pouzdanog povjerenika. Ako postoji sumnja u vjerodostojnost prodavatelja, radije odustanite od kupnje.

Brojni prodavatelji nude realizaciju kupnje putem portala Chrono24. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:

Je li plaćanje putem usluge PayPal ili kreditne kartice sigurno?
Mi vam preporučujemo sigurno plaćanje putem povjereničkog računa portala Chrono24. Tijekom plaćanja kreditnom karticom ili uslugom PayPal imajte na umu sljedeće:

I vi sami možete doprinijeti većem stupnju sigurnosti tako što tijekom internetske kupnje kreditnom karticom uvažite određena sigurnosna pravila. Provjerite koristite li se šifriranom vezom. To možete prepoznati po oznaci https i simbolu lokota u retku s adresom svojeg preglednika. Redovito provjeravajte izvode svoje kreditne kartice. Brojne kartične kuće imaju pravila nulte stope odgovornosti uz izuzetak nemara. To znači da kupac ne snosi odgovornost u slučaju zloupotrebe. U slučaju neautoriziranih plaćanja putem kreditne kartice obratite se što prije svojoj kartičnoj kući. U vezi s dodatnim detaljima i uvjetima za kupnju putem usluge PayPal obratite se izravno društvu PayPal. Također, imajte na umu da se u okviru plaćanja „Prijatelji i obitelj” nećete moći koristiti uslugom zaštite kupaca usluge PayPal te da vam nećemo moći pružiti podršku u tomu slučaju.
Može li se realizacija kupnje odvijati putem usluge povjerenika?
Za većinu je oglasa moguće plaćanje putem povjereničkog računa portala Chrono24. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Dodatne informacije o plaćanju putem povjereničkog računa portala Chrono24 možete pronaći ovdje:
Ako plaćanje putem povjereničkog računa portala Chrono24 nije moguće, imajte na umu sljedeće:

U vašoj su zemlji vjerojatno dostupni drugi vjerodostojni pružatelji usluga povjerenika za realizaciju kupnje. Unaprijed saznajte točne informacije za odabir usluge povjerenika.

Upotrebu usluge povjerenika moraju odobriti kupac i prodavatelj. Ako se koristite uslugom povjerenika, zatražite informacije izravno od pružatelja usluge povjerenika. Nemojte se pouzdati u proslijeđene e-poruke prodavatelja.

Povrat

Koji su uvjeti za povrat?
Prije kupnje svojeg sata trebali biste se informirati o tome koji su uvjeti za povrat određenog trgovca. Pojedini trgovci odobrit će povrat samo ako naljepnice i ambalaža sata nisu bili otvarani. Svoj biste sat, zbog vlastita interesa, trebali povratno slati samo uz osiguranje te biste se trebali pridržavati navedenog roka za povrat. Preporučujemo vam da se prije povratnog slanja obratite trgovcu kako biste razjasnili točan tijek postupka.
Što moram učiniti ako želim vratiti artikl?
Pri kupnji putem Trusted Checkout usluge: Ako želite iskoristiti svoje pravo na opoziv, odmah se obratite našem timu za podršku telefonski (+49 721 96693-920) ili putem e-pošte (withdraw@chrono24.com). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban primitak vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s povratom robe.

Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na opoziv ili povrat.
Tko snosi troškove povrata?
U slučaju opoziva neposredne troškove povrata snosite vi. Imajte na umu da troškovi slanja s obzirom na zaštitu osiguranjem mogu iznositi do 250 eura.

Zaštita kupca

Što je zaštita kupca portala Chrono24?

Uz besplatnu uslugu zaštite kupca portala Chrono24 zaštićeni ste od trenutka naručivanja do povrata robe:

  1. Provjereni trgovci
  2. Plaćanje putem povjereničkog računa
  3. Osigurano slanje
  4. Jamstvo autentičnosti
  5. Osobna podrška na više jezika
  6. Povrat robe

Dodatne informacije o zaštiti kupca pronaći ćete na https://www.chrono24.com.hr/about-us.htm
U kojim slučajevima vrijedi zaštita kupca portala Chrono24?
Zaštitu kupca portala Chrono24 možete iskoristiti uvijek kada putem portala Chrono24 naručite sat od trgovca. Pritom je obvezno da ste sat naručili putem sustava portala Chrono24. Ako svoj sat niste kupili putem Trusted Checkout usluge, zaštitu kupca možete aktivirati naknadno.

Imajte na umu da kupnje od privatnih prodavatelja nisu pokrivene zaštitom kupca portala Chrono24.
Koliko dugo vrijedi zaštita kupca portala Chrono24?
Ako želite prijaviti problem, obratite se unutar 14 dana nakon primitka isporuke našem timu za podršku portala Chrono24 uz navođenje svojeg broja narudžbe.

Trusted Checkout usluga

Koliko košta Trusted Checkout usluga?
Trusted Checkout usluga u načelu je za vas besplatna.

Samo se tijekom plaćanja karticom American Express (Amex) naplaćuje dodatna naknada jer nam za taj način plaćanja nastaju visoki troškovi. Visina pojedinačnog iznosa pravovremeno će vam se prikazati tijekom procesa kupnje pri odabiru dostupnih načina plaćanja.
Moram li se za kupnju registrirati na portal Chrono24?
Da. Tako vam u slučaju pitanja možemo pomoći na najbolji mogući način te vas izvješćivati o trenutačnom stanju vaše narudžbe.
Kako mogu platiti artikl?
Možete platiti kreditnom karticom (VISA, MasterCard ili American Express), uslugom Affirm (trenutačno samo u SAD-u) ili doznakom. Na stranici s oglasom prikazano je kako se određeni artikl može platiti.

Za provedbu plaćanja surađujemo sa servisom za plaćanje Mangopay. Mangopay je specijalizirani servis za plaćanje na internetskim prodajnim mjestima povezan s francuskom bankom Credit Mutuel Arkea.
Imam li posebna prava na jamstvo i garanciju pri kupnji putem Trusted Checkout usluge?
Trusted Checkout usluga u okviru kupnje primjenjuje zakonski regulirane odredbe u vezi s jamstvom. Proširenje prava na jamstvo ni jamstvenih zahtjeva ne postoji.

myChrono24

Općenito

Koje mi prednosti nudi registracija na myChrono24?
Svojom se registracijom približavate svijetu luksuznih satova: komunicirajte brzo i sigurno s prodavateljima te iskoristite raznovrsne mogućnosti koje vam nudi vaše osobno područje. Sve funkcije unutar vašeg računa prikazuju se pregledno kako biste mogli steći uvid u svoje podatke na jednom mjestu.

Brza i sigurna kupnja

Uz myChrono24 imate priliku brzo i sigurno kupiti svoj sat iz snova kod trgovca kojeg vi odaberete. Ako imate pitanja, odgovore možete zatražiti izravno od trgovca.

Zadržite pregled

Uz myChrono24 možete postavljati atraktivne oglase na svoj podsjetnik i brzo ih ponovno pronaći. Spremite svoje pretraživanje i uvijek budite u tijeku. Uz myChrono24 nećete propustiti nikakve uzbudljive ponude jer ćemo vas mi obavijestiti čim se novi oglasi objave.

Jednostavno objavljivanje i upravljanje oglasima

Uz portal Chrono24 nećete moći samo kupovati satove, već ih i vrlo jednostavno prodavati. Uz myChrono24 brzo ćete i jednostavno izraditi oglas, a u svega nekoliko će se koraka vaš sat predstaviti na našoj platformi.

Dodatne informacije: https://www.chrono24.com.hr/info/mychrono24.htm
Kako mogu urediti svoje osobne podatke?
Prijavite se svojom adresom e-pošte (korisničko ime) i lozinkom u myChrono24 područje. Pod Profil možete urediti i spremiti svoje osobne podatke kao što su ime i prezime, adresa, telefonski broj ili vaša lozinka. U području Postavke možete prilagoditi postavke portala i e-pošte te odabrati željeni jezik na kojem želite primati e-poštu od portala Chrono24. Ovdje se također možete pretplatiti ili otkazati pretplatu na naše novosti.
Kako mogu promijeniti svoju lozinku?
Lozinku možete promijeniti u svojem myChrono24 području pod Profil. Kada kliknete Promijeni lozinku na donjem rubu stranice, primit ćete zahtjev za unos svoje stare i nove lozinke. Ako ste zaboravili svoju lozinku, kliknite Zaboravljena lozinka. Unesite svoju adresu e-pošte i zatim kliknite Resetiranje lozinke. Sada ćemo vam poslati poruku e-pošte s uputama za promjenu vaše lozinke.
Kako mogu izbrisati svoj korisnički račun myChrono24?
U svom myChrono24 području u točci izbornika Profil kliknite „Izbriši korisnički račun”. Imajte na umu da će se također izbrisati vaš podsjetnik, vaša kolekcija Watch Collection, vaša spremljena pretraživanja te svi oglasi koje ste vi objavili.
Mogu li putem portala Chrono24 slati poruke?
Da, na portalu Chrono24 možete jednostavno i sigurno čitati i odgovarati na poruke prodavatelja i kupaca. Za upotrebu poruka potrebno je da budete prijavljeni u svoje osobno područje. Pristup svojim porukama imate kako putem web-mjesta Chrono24 tako i putem mobilne aplikacije.
Zašto bih trebao/la slati poruke putem portala Chrono24?
Sigurnost i zaštita

Putem poruka možete sigurno provoditi narudžbe i plaćanja. Kupcima ili prodavateljima nećete morati otkrivati svoju adresu e-pošte ni telefonske brojeve te tako možete komunicirati bez prosljeđivanja podataka trećim stranama. Time jamčimo sigurnost vaših podataka i poruka.

Učinkovita komunikacija

Na portalu Chrono24 poruke možete slati izravno, brzo i jednostavno. Nije potrebna upotreba dodatnog programa za e-poštu ni drugih servisa za razmjenu poruka.

Globalna komunikacija

Poruke koje su stvorene na drugim jezicima možete jednostavno prevesti klikom gumba „Prevedi” na svoj jezik. Taj gumb pronaći ćete ispod svake poruke.

Sve je nadohvat ruke

Jednostavno ćete zadržati pregled nad svojim porukama. Možete vidjeti i upravljati trenutačnim kao i prošlim interakcijama s kupcima i prodavateljima. Usto uvijek možete dobiti uvid u aktualni status upita i narudžbi. U svrhu zaštite ovdje ćete pronaći svoju dosadašnju komunikaciju – za slučaj da se pojavi nesuglasica između kupca i prodavatelja.

Filtar neželjene pošte

Prepoznajemo neozbiljne poruke i štitimo vas od njih: u okviru upotrebe poruka na portalu Chrono24 vaše poslane poruke automatski i ručno skeniramo i analiziramo. To se provodi u svrhu:

  • sprječavanja prevara
  • otkrivanja protuzakonitih radnji i kršenja naših Općih uvjeta poslovanja te
  • poboljšanja komunikacije i podrške kupcima.
  • Mogu li svojim porukama dodavati priloge?
    Da, jednostavnim klikom simbola spajalice možete dodavati priloge. Veličina datoteke ne smije premašivati 100 MB. Dopušteni su sljedeći formati: pdf, txt, eml, mp4, mov, rtf, m4v, csv, wmv, doc, docx, xls, zip, odt, pages, rar, ppt, pptx, ods, jpg, jpeg, png, gif, bmp.
    Mogu li izbrisati komunikaciju?
    Svojim poslanim i primljenim porukama možete samostalno upravljati te ih arhivirati. Na zahtjev, možemo vam ih izbrisati i mi.
    Mogu li opozvati poslanu poruku?
    Ne, poslane poruke ne mogu se opozvati.
    Mogu li filtrirati i pretraživati poruke?
    Da, poruke se mogu filtrirati prema statusu Nepročitane, Neodgovorene i Arhiva. Usto možete pretraživati poruke po ključnim riječima ili cijenama.

    Podsjetnik i pretrage

    Kako mogu spremiti pretragu?
    Kliknite gumb Spremi ovu pretragu iznad popisa rezultata pretraživanja kako biste stvorili nove pretrage. Broj pretraga koje možete spremati nije ograničen.
    Kako mogu urediti, odnosno izbrisati spremljenu pretragu?
    U svojem myChrono24 području pod Spremljene pretrage pronaći ćete pregled svojih spremljenih pretraga. Ovdje možete vidjeti aktualne rezultate pretraživanja za svoje pojedinačne pretrage, brisati pretrage te aktivirati, odnosno deaktivirati obavijesti za pretrage. Kada kliknete Obradi, možete promijeniti nazive pojedinih pretraga.
    Kako mogu vidjeti, odnosno urediti svoj podsjetnik?
    U rubrici Podsjetnik u svojem myChrono24 području pronaći ćete sve spremljene oglase kako biste im mogli brzo pristupiti. Klikom simbola srca u gornjem desnom dijelu oglasa spremit ćete ga na svoj osobni podsjetnik. Ponovnim klikom simbola srca oglas se ponovno uklanja iz vašeg podsjetnika. Ako neki od oglasa u međuvremenu postane nedostupan, više ga nećete moći pozvati.
    Čemu služi kronologija?
    U kronologiji vam se prikazuju posljednji pogledani satovi kako biste jednostavno mogli pronaći već pozvane oglase.

    Watch Collection

    Što je kolekcija Watch Collection?
    U kolekciji Watch Collection možete upravljati svojom kolekcijom satova i održavati je. Jednostavno dodajte sat, unesite koliko god podataka želite i učitajte vlastite slike sata. U kolekciji Watch Collection k tomu možete provjeriti povijesni razvoj vrijednosti te pratiti budući razvoj vrijednosti. Također možete promatrati satove koji vas zanimaju, a koje još ne posjedujete.
    Moram li posjedovati sat kako bih ga mogao/la dodati svojoj kolekciji Watch Collection?
    Ne, također možete promatrati satove koji vas zanimaju i čiji razvoj vrijednosti želite pratiti. Zato navedite referentni broj ili marku, model i stanje sata te odaberite opciju „Ne posjedujem ovaj sat”.

    Saznajte više
    Koliko satova mogu dodati svojoj kolekciji Watch Collection?
    Možete dodati neograničen broj satova.
    Zašto se u mojoj kolekciji Watch Collection nalazi sat koji nisam dodao/la?
    Čim kupite sat putem portala Chrono24, on se dodaje vašoj kolekciji Watch Collection kako biste mogli pratiti daljnji razvoj njegove vrijednosti.
    Koje procijenjene vrijednosti mogu vidjeti u svojoj kolekciji Watch Collection?
    U kolekciji Watch Collection vidite procijenjenu vrijednosti i razvoj vrijednosti svakog pojedinačnog sata kao i cjelokupne kolekcije satova.
    U kojim se razdobljima ponovno izračunavaju procijenjene vrijednosti?
    Procijenjene se vrijednosti izračunavaju svaki dan iznova. Međutim, fluktuacije nisu vidljive svakodnevno, nego tijekom dužih razdoblja.
    Mogu li drugi korisnici vidjeti moju kolekciju Watch Collection?
    Ne – mogu je vidjeti samo korisnici s kojima ste aktivno podijelili kolekciju Watch Collection.
    Mogu li spremiti osobne informacije u kolekciju Watch Collection?
    Da, uza svaki sat možete dodati vlastite slike ili bilješke.
    Mogu li u kolekciju Watch Collection dodati i rijetke satove?
    Da, u svoju kolekciju Watch Collection možete dodati sve satove kako bi ona bila potpuna. Međutim, nažalost, imamo vrlo malo podataka o rijetkim satovima ili ih uopće nemamo. No čim se sat češće oglašava i čim bude dovoljno raspoloživih informacija, te se informacije automatski unose u kolekciju Watch Collection.

    Privatna prodaja satova

    Općenito

    Koliko košta prodaja na portalu Chrono24?
    Na portalu Chrono24 besplatno oglašavate svoj sat. U slučaju uspješne prodaje naplaćujemo proviziju od 6,5 % prodajne cijene. Provizija se plaća samo ako uspješno prodate svoj sat. Proviziju zadržavamo pri izravnoj isplati prodajne cijene vama. Imajte na umu da u pojedinačnim slučajevima kupac ne može plaćati putem usluge povjerenika. U tim vam slučajevima naplaćujemo prodajnu proviziju.

    Saznajte više
    Kako se obračunavaju dijelovi dodatne opreme?
    Privatni prodavatelji mogu na portalu Chrono24 besplatno prodavati dodatnu opremu.

    Kako biste izradili oglas, odaberite točku izbornika Prodaja sata i zatim Prodaja dodatne opreme.
    Koliko dugo moj oglas ostaje na internetu?
    Vaš će oglas najprije biti 3 mjeseca internetski dostupan na portalu Chrono24. Tijekom tog razdoblja svoj sat ne smijete nuditi niti prodavati drugim putem. Ako svoj sat niste prodali tijekom tog razdoblja, svoj oglas možete produljiti za dodatna 3 mjeseca ili ga izbrisati. Pod određenim okolnostima nam za produžetak treba dokaz da se artikl i dalje nalazi u vašem vlasništvu.
    Koliko oglasa mogu objaviti kao privatni prodavatelj?
    Kao privatni prodavatelj privatno možete objavljivati koliko god oglasa želite. S druge strane, nije dopuštena komercijalna prodaja artikala privatnim prodavateljima. Stoga zadržavamo pravo da ne objavimo oglase privatnih prodavatelja ako nam se čini da je riječ o komercijalnim prodavateljima.

    Ako želite komercijalno prodavati artikle na portalu Chrono24, možete se registrirati kao trgovac. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.
    Mogu li kao privatni kolekcionar prodati svoju cjelokupnu kolekciju?
    Za kolekcionare ne postoje nikakvi posebni uvjeti. U tomu slučaju svakako objavite zasebni oglas za svaki sat.
    Kupuje li Chrono24 izravno satove?
    Chrono24 portal kao internetsko tržište povezuje ljubitelje satova iz cijelog svijeta. Pritom se trgovina odvija između kupca i prodavatelja. Stoga ne kupujemo, ne procjenjujemo ni ne provjeravamo robu. Preporučujemo vam da svoj sat prodate putem oglasa.

    Oglašavanje satova

    Kako mogu oglašavati sat?
    Pomoćnik za izradu oglasa omogućuje vam oglašavanje vašeg sata u samo nekoliko koraka:
    1. Jednostavno unesite referentni broj svog sata u polje za pretraživanje. Naš pomoćnik za izradu oglasa prepoznaje model i automatski popunjava obrazac.
    2. Zatim detaljno opišite svoj sat. Što je opis precizniji, potencijalni će kupci lakše pronaći vaš oglas.
    3. Oglasu dodajte do 10 slika sata iz različitih kutova. Pripremite svoju kameru i sat. Tijekom izrade oglasa od vas će se tražiti da svoj sat fotografirate 2 puta u vrijeme koje mi odredimo i da te fotografije učitate kao dokaz da posjedujete sat. Te će se slike kasnije također prikazati u vašem oglasu.
    4. Registrirajte se kao prodavatelj i navedite svoj bankovni račun kako bi se novac mogao izravno uplatiti na vaš račun.
    Saznajte više
    Što je referentni broj?
    Referentni broj označava model, odnosno varijantu modela vašeg sata i može se sastojati od više brojki i slova. Kod pojedinih proizvođača referentni je broj ugraviran na dnu kućišta (nemojte to pomiješati s brojem kućišta), na stezaču narukvice, a rijetko i na brojčaniku. U svakom slučaju, referentni broj mora se nalaziti u dokumentima vašeg sata ili na računu. Ako ne nađete referentni broj, potražite naziv proizvođača s brojčanika na internetu te usporedite slike sa svojim satom. Ta kratka pretraga većinom vam dodatno pomaže.
    Što trebam navesti za stanje sata?
    Što trebam učiniti ako ne mogu namjestiti tražena sigurnosna vremena?
    Pomoću sigurnosnih slika provjeravamo posjeduje li prodavatelj doista ponuđeni sat. Ako ne možete namjestiti zadana vremena, možete ih zabilježiti na papir te papir staviti pokraj svojeg sata. Zatim kao dokaz učitajte te fotografije. Ako to nije moguće, obratite nam se na PrivateSeller@chrono24.com
    Kako mogu dati procijeniti vrijednost sata?
    Koristite se besplatnim utvrđivanjem vrijednosti na portalu Chrono24. Mi uspoređujemo vaš sat s 475 000 oglasa iz cijelog svijeta i preporučujemo vam cijenu koja će vam pomoći da postignete najbolju moguću prodajnu cijenu.

    Naravno, možete i ručno pretražiti oglase na portalu Chrono24 kako biste analizirali cijene. Osim toga, svoj sat možete dati procijeniti u draguljarnicama i u aukcijskim kućama.

    Imajte na umu da možete postići veću prodajnu cijenu ako svoj sat oglašavate na internetu. Cijena koju ćete dobiti od lokalnih aukcijskih kuća i draguljara uglavnom je manja jer oni tom prilikom uračunavaju i svoju maržu.
    Što znače stručni izrazi poput repeticije ili kronografa?
    Opise najvažnijih stručnih izraza pronaći ćete u našem Leksikonu satova.
    Ne mogu pronaći svoj oglas. Kada se moj oglas aktivira na portalu Chrono24?
    Ako svoj oglas ne možete pronaći na portalu Chrono24, razlozi mogu biti sljedeći:
    1. I dalje nije provedena ručna provjera.
    2. Zbog sigurnosti svih Chrono24 korisnika ručno provjeravamo nove oglase. Provjera se provodi radnim danima, ali ne i vikendima. Aktivacija u pravilu traje od 1 do 3 radna dana.
    3. Sigurnosne slike nisu ispravne. U tomu slučaju primit ćete poruku e-pošte s molbom da u svojem myChrono24 području ažurirate sigurnosne slike.
    4. Vaš korisnički račun još nije aktiviran. Provjerite jeste li kliknuli poveznicu koju ste primili u aktivacijskoj poruci e-pošte i jeste li potvrdili svoj korisnički račun.
    5. U pojedinim zemljama potrebno je provjeriti identitet privatnog prodavatelja. Vaš identitet možda još nije provjeren. Imajte na umu da provjera vaših osobnih isprava može potrajati od 1 do 3 radna dana.
    Kako mogu urediti, odnosno izbrisati svoje privatne oglase?
    Svoje privatne oglase možete urediti u myChrono24 području „Oglasi”. Klikom odgovarajuće poveznice možete mijenjati ili brisati svoje oglase. Ako želite promijeniti cijenu, proizvođača ili model, obratite se na PrivateSeller@chrono24.com. Obratite pozornost na to da će vaš oglas biti trajno uklonjen iz naše arhive čim ga obrišete.
    Mogu li naknadno promijeniti način plaćanja za oglas?
    Ako plaćanje naknade za nadogradnju Premium usluge ne funkcionira, možete prekinuti transakciju i vratiti se na portal Chrono24. Ondje odaberite drugi način plaćanja. Za dodatna pitanja obratite se na PrivateSeller@chrono24.com
    Kada mogu izbrisati svoj oglas?
    Vaš će oglas najprije 3 mjeseca biti dostupan na internetu. U tom razdoblju nudite svoj artikl samo na portalu Chrono24 kako ne biste razočarali zainteresirane kupce. Zbog ozbiljnih razloga možete svoj oglas izbrisati iz svojeg područja myChrono24.
    Zašto portal Chrono24 unutar plaćenog vremena provjerava je li moj oglas i dalje aktualan?
    Posjetiteljima našeg prodajnog mjesta za satove uvijek želimo ponuditi najbolju moguću kvalitetu. Kako bi oglasi na portalu Chrono24 u svakom trenutku bili aktualni, svaka 3 mjeseca e-poštom provjeravamo raspoloživost oglašavanih artikala. Ako ne potvrdite svoj oglas, on će nakon tjedan dana biti automatski izbrisan.
    Kako mogu ponovno aktivirati svoj oglas nakon što je izbrisan tijekom provjere aktualnosti?
    Rado ćemo ponovno aktivirati vaš oglas. U tu nam svrhu pošaljite poruku e-pošte na PrivateSeller@chrono24.com

    Prodaja

    Kako se točno odvija prodaja?
    Prodajete sigurno putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da svoj sat šaljete tek nakon što vam kupac doznači kupovnu cijenu na povjerenički račun. Čim kupac sigurno primi sat, isplaćuje vam se kupovna cijena.

    U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim vam slučajevima kupac izravno uplaćuje novac. U tu ga svrhu obavijestite o načinu plaćanja po vašem izboru, na primjer, putem bankovne doznake ili usluge PayPal.

    Dodatne informacije o prodaji putem usluge povjerenika pronaći ćete ovdje.
    Kupac mi se čini neozbiljnim. Kako se trebam ponašati?
    U tom se slučaju ne upuštajte u nepotreban rizik. Kupcu možete ponuditi, primjerice, plaćanje putem PayPala. Vrlo važno: pošaljite artikl tek kad dobijete novac i kad je on trajno pohranjen na vašem računu. Nemojte se pouzdati u potvrdu o uplati poslanu putem e-pošte.

    Naravno, kupcu možete sat uručiti i osobno. Preporučujemo vam da za to odaberete sigurno ili nadzirano mjesto, na primjer, draguljarnicu.
    Zašto se meni kao prodavatelju ne prikazuje adresa e-pošte zainteresirane osobe?
    Radi zaštite podataka skrivamo adrese e-pošte tijekom komunikacije između kupca i prodavatelja putem svojeg sustava. Pritom se adrese e-pošte automatski prikazuju u anonimiziranu obliku. Tako vas štitimo od osoba koje žele zloupotrijebiti našu platformu za aktivnosti kao što su krađa identiteta ili druge prijevarne aktivnosti.

    Kada postignete dogovor s prodavateljem, možete zatražiti podatke za kontakt putem obrasca, na primjer, kako biste saznali adresu dostave ili poslali zahtjev za plaćanje putem usluge PayPal. Poveznicu za spomenuti obrazac pronaći ćete u svakoj poruci e-pošte koju vam zainteresirana osoba pošalje putem našeg sustava.

    Ovdje je prikazan primjer anonimizirane adrese e-pošte:
    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
    Koje načine plaćanja mogu ponuditi ako sam pronašao/la kupca?
    Kupac u pravilu plaća putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da kupac prodajnu cijenu nakon svoje narudžbe uplaćuje na siguran povjerenički račun. Zatim šaljete sat kupcu i isplaćuje vam se kupovna cijena čim kupac sigurno primi sat.

    U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim vam slučajevima kupac izravno uplaćuje novac. Za to možete odabrati način plaćanja po svojem izboru, na primjer, bankovnu doznaku ili uslugu PayPal. Portal Chrono24 zatim kupcu prosljeđuje vaše podatke za plaćanje.

    Dodatne informacije o usluzi povjerenika pronaći ćete ovdje.

    Naravno, kupcu možete artikl uručiti i osobno. Preporučujemo vam da za to odaberete sigurno ili nadzirano mjesto, na primjer, draguljarnicu. I u tom slučaju možete odabrati uslugu povjerenika kao siguran način plaćanja. Obratite pozornost i na naše sigurnosne napomene.
    Kada dospijeva prodajna provizija?
    Ako za svoj oglas upotrebljavate uslugu povjerenika, proviziju zadržavamo pri izravnoj isplati prodajne cijene vama.

    Ako vam prodavatelj izravno plaća, naplatit ćemo vam prodajnu proviziju. Podmirite iznos na računu u roku od 14 dana.

    Saznajte više
    Što se događa s prodajnom provizijom ako se kupnja nije ostvarila?
    Ako smo vam prodajnu proviziju naplatili iako niste prodali svoj sat, možete stornirati prodaju. Za to u pregledu svojih prodaja ponovno učitajte 2 slike svojeg sata kao dokaz o vlasništvu.

    Ako ste sat prodali na drugom mjestu, predočite nam dokaz i za to.
    Kako kao privatni prodavatelj mogu sigurno poslati svoj sat?
    Kako bi primatelj sigurno primio vaš sat, obratite pozornost na sljedeće točke:

    • Ambalaža: Odaberite stabilnu kartonsku kutiju za slanje odgovarajuće veličine i upotrebljavajte dovoljno ambalažnog materijala.
    • Adresa primatelja: Neka vam kupac unaprijed potvrdi adresu za dostavu. Pazite na to da ona bude čitljivo navedena na kartonskoj kutiji za slanje.
    • Osiguranje: Informirajte se o osiguranju pošiljke još prije slanja. Ona mora vrijediti i za vrijedne predmete poput satova te pokrivati punu vrijednost za oštećenja i gubitak.
    • Praćenje pošiljke: Odaberite vrstu slanja s praćenjem pošiljke. Kako bi kupac mogao pratiti pošiljku, nakon njezina slanja javite mu ID broj za praćenje.

    Komercijalna prodaja satova

    Kako se mogu registrirati kao profesionalni trgovac?
    Registrirajte se kao profesionalni trgovac u nekoliko koraka na portalu Chrono24:
    1. Unesite svoje osobne podatke
    2. Navedite podatke o plaćanju (kreditna kartica ili, diljem Europe, izravno SEPA terećenje)
    3. Učitajte svoje dokumente za provjeru autentičnosti
    Već sada možete učitati prve oglase. Prije nego što se vaši oglasi objave, portal Chrono24 ipak mora odobriti vaš račun trgovca. Obratite pozornost na to da će odobrenje uslijediti tek nakon što provjerimo vaše podatke i dokumentaciju. Za to trebamo kopije sljedećih dokumenata putem koje možete učitati, poslati e-poštom, telefaksom ili poštom:
    • Izvadak iz trgovačkog registra ili prijava obrta
    • Dokaz o adresi u obliku telefonskog računa, obračuna struje i sl.
    Iskoristite 30-dnevno besplatno razdoblje kako biste opsežno testirali portal Chrono24 i registrirajte se sada:
    Koji modeli cijena postoje za profesionalne trgovce?
    Chrono24 nudi tri paketa s različitim modelima cijena koji su točno usklađeni s vašim potrebama. Paketi Light, Pro i Premium razlikuju se, između ostalog, po broju sadržanih oglasa te prodajnoj proviziji. Svoj paket možete plaćati mjesečno ili unaprijed za godinu dana. Sve detalje pronaći ćete ovdje.
    Kako mogu objaviti svoje oglase?
    Svoje satove možete samostalno objaviti ili ćemo mi umjesto vas uvesti podatke s vašeg web-mjesta. U području za trgovce samostalno izrađujete svoje oglase – u tu vam svrhu na raspolaganju stoje brojne korisne funkcije. Neovisno o odabranom paketu, u svojem oglasu možete dodatno objaviti 16 slika. Uvoz podataka s vašeg web-mjesta moguć je ako imate više od 50 oglasa. Pritom se podatci uvoze potpuno automatski s vašeg web-mjesta i svakodnevno aktualiziraju.
    Kako mogu urediti, odnosno izbrisati svoj oglas?
    Pri uvozu podataka oglasi se s vašeg web-mjesta trgovca preuzimaju u potpunosti. Promjene na vašem web-mjestu stoga se nakon sljedećeg uvoza automatski prikazuju i na portalu Chrono24.

    Pri ručnom unosu možete svoje oglase uređivati ili brisati u području za trgovce. U tu svrhu pod Moji oglasi odaberite mogućnost Promjena/brisanje oglasa. Unesite odgovarajuće promjene u obrazac i zatim spremite oglas.
    Kako se obračunavaju dijelovi dodatne opreme?
    Za dijelove dodatne opreme nudimo posebne uvjete. 50 oglasa s dijelovima dodatne opreme preračunava se u jedan oglas za sat.
    Zašto se meni kao prodavatelju ne prikazuje adresa e-pošte zainteresirane osobe?
    Radi zaštite podataka skrivamo adrese e-pošte tijekom komunikacije između kupca i prodavatelja putem svojeg sustava. Pritom se adrese e-pošte automatski prikazuju u anonimiziranu obliku kako bismo vas zaštitili od korisnika koji našu platformu žele zloupotrebljavati za krađu identiteta ili druge prijevarne aktivnosti.

    Kada postignete dogovor s prodavateljem, možete zatražiti podatke za kontakt putem obrasca kako biste mu, na primjer, mogli poslati zahtjev za plaćanje putem usluge PayPal ili od njega saznati njegovu adresu slanja. Poveznicu za spomenuti obrazac pronaći ćete u svakoj poruci e-pošte koju vam zainteresirana osoba pošalje putem našeg sustava.

    Ovdje je prikazan primjer anonimizirane adrese e-pošte:

    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

    Zaštita podataka

    Jesu li moji podatci na portalu Chrono24 sigurni?
    Da. Upotrebljavamo najsuvremeniju sigurnosnu tehnologiju kako bismo vaše osobne podatke zaštitili od manipulacije, djelomičnog ili potpunog gubitka i od neovlaštenog pristupa trećih strana. Detalje možete pronaći u našim Odredbama o zaštiti podataka.
    Prosljeđuju li se moji podatci trećim stranama?
    Vaše osobne podatke upotrebljavamo isključivo za vaš upit za kupnju ili narudžbu. Prosljeđivanje podataka trećim stranama provodi se samo ako smo ga naveli u našim Odredbama o zaštiti podataka.
    Vaša pretraga nije dala rezultata