Imate li pitanja?
Rado ćemo vam pomoći.

Kako ću naručiti sat?

Kako biste naručili sat, na stranici s oglasom kliknite na zeleni gumb „Kupiti“. Ako to još nije bio slučaj, od vas će se tražiti da se prijavite, odn. da kreirate korisnički račun. Zatim navedite svoju adresu za dostavu. Pod „Pregled troškova“ možete vidjeti ukupnu cijenu vaše narudžbe, uklj. i troškove slanja. Imajte na umu da su uz ukupnu cijenu mogući i porezi na uvoz.

Napomena: Prije nego što naručujete iz inozemstva, obavezno se informirajte u nadležnoj carinskoj službi o uvoznim propisima koji vrijede u vašoj zemlji.

Imate sljedeće mogućnosti plaćanja svog novog sata:

  • Plaćanje putem besplatne usluge Trusted Checkout

    Svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Pritom možete platiti kreditnom karticom (VISA ili Mastercard karticom) ili doznakom. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.

    Nakon što unesete svoju adresu dostave, pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje. Zatim kliknite na „Naručivanje uz obvezu plaćanja“ kako biste završili svoju narudžbu.

    Saznajte više o usluzi Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • Izravno plaćanje kupoprodajne cijene prodavatelju

    Pritom se odričete besplatne usluge povjerenika portala Chrono24. Kupovnu cijenu doznačujete izravno trgovcu. Više nije moguće plaćanje kreditnom karticom.

    Nakon što unesete svoju adresu dostave, pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje. Zatim kliknite na „Naručivanje uz obvezu plaćanja“ kako biste završili svoju narudžbu. Čim prodavatelj obradi vašu narudžbu, poslat ćemo vam informacije o uplati putem e-pošte. Nakon što uplatite novac, prodavatelj šalje artikl.

  • Narudžba od privatnog prodavatelja

    Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji način za plaćanje sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama.

    Dodatne informacije možete pronaći ovdje: Privatna prodaja sata

Čim prodavatelj obradi vašu narudžbu, poslat ćemo vam informacije o uplati putem e-pošte. Nakon što uplatite novac, prodavatelj šalje artikl.

Kako mogu tražiti određeni sat na Chrono24?
Na portalu Chrono24 lako ćete pronaći svoj željeni sat putem alatne trake za pretraživanje. Stranica s rezultatima pretraživanja usto nudi višestruke mogućnosti filtriranja.

Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje najjednostavniji je način za pronalazak sata jer već tijekom unosa automatski primate prijedloge za svoje pretraživanje.

Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanjima nudi razne mogućnosti filtriranja: možete filtrirati, na primjer, po marki, modelu, referentnom broju ili raspoloživosti. Također, rezultate pretraživanja možete sortirati po cijeni, datumu postavljanja, važnosti i popularnosti.

Kliknite Spremi ovu pretragu kako biste stvorili zahtjev za pretraživanje ili kako biste putem e-pošte primali informacije o novim oglasima.
Kako mogu filtrirati rezultate pretraživanja prema određenim oglasima?
Nakon što ste pomoću alatne trake za pretraživanje potražili određeni artikl, pomoću filtara pokraj popisa rezultata možete dodatno ograničiti rezultat pretraživanja. Filtrirajte satove, na primjer, po marki, modelu, stanju ili materijalu. Kada kliknete više, prikazat će vam se dodatne opcije filtriranja. U svakoj kategoriji filtara možete odabrati više opcija istovremeno. Da biste ponovno deaktivirali neki filtar, jednostavno uklonite odgovarajuću kvačicu.

Putem izbornog polja na desnom gornjem rubu popisa prilagođavate sortiranje rezultata: birajte između cijene, datuma postavljanja, važnosti i popularnosti. Standardno sortiranje možete promijeniti u Postavkama u svojem myChrono24 području.
Moram li se za kupnju registrirati na portal Chrono24?
Da. Tako vam u slučaju pitanja možemo pomoći na najbolji mogući način te vas izvješćivati o trenutačnom stanju vaše narudžbe.
Oglas je objavljen u inozemstvu. Na što moram obratiti pozornost tijekom kupnje i koje naknade postoje?
Cijena je u oglasu prikazana onako kako ju je naveo prodavatelj. Stoga mogu nastati dodatni troškovi kao što su carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.
Kako mogu pregovarati s trgovcem?

Brojni prodavatelji prihvaćaju predložene cijene. Kako biste prodavatelju predložili cijenu, na stranici s oglasom kliknite na gumb „Predložiti cijenu“. Zatim predložite svoju cijenu i navedite svoju adresu isporuke. Pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje i kliknite na „Poslati prijedlog cijene“. Prodavatelj provjerava vašu predloženu cijenu i javlja vam se.

Ako prodavatelj načelno ne prihvaća prijedlog cijene, ta funkcija vam nije raspoloživa.

Od čega se sastoji prodajna cijena određenog sata?
Prodajna cijena određenog sata sastoji se od raznih komponenti. S jedne je strane važna cijena samog sata. S druge strane mogu nastati dodatni troškovi za pakiranje, osiguranje, slanje ili PDV i porez na promet za uvoz. Ovisno o tome naručujete li svoj sat kod nekog prodavatelja u tuzemstvu ili inozemstvu, potrebno je pribrojiti dodatne troškove s različitim iznosima. Za točne se informacije obratite prodavatelju.
Oglas je objavljen u inozemstvu. Na što moram obratiti pozornost tijekom kupnje i koje naknade postoje?
Cijena je u oglasu prikazana onako kako ju je naveo prodavatelj. Stoga mogu nastati dodatni troškovi kao što su carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.
Kako mogu platiti?

Plaćanje putem besplatne usluge Trusted Checkout

Putem usluge Trusted Checkout možete platiti kreditnom karticom (VISA ili Mastercard karticom) ili doznakom. Informacije o plaćanju dobit ćete u nastavku vaše narudžbe. Nažalost, više nije moguće plaćanje uslugom Paypal.

Saznajte više o usluzi Trusted Checkout: https://www.chrono24.com.hr/about-us.htm

Izravno plaćanje kupoprodajne cijene prodavatelju

Ako želite kupovnu cijenu izravno uplatiti prodavatelju, možete to napraviti putem doznake. Više nije moguće plaćanje kreditnom karticom.

Narudžba od privatnog prodavatelja

Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji način za plaćanje sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Dodatne informacije možete pronaći ovdje: Privatna prodaja sata

Napomena: Prije nego što naručujete iz inozemstva, obavezno se informirajte u nadležnoj carinskoj službi o uvoznim propisima koji vrijede u vašoj zemlji.

Je li plaćanje putem usluge PayPal ili kreditne kartice sigurno?
Mi vam preporučujemo sigurno plaćanje putem povjereničkog računa portala Chrono24. Tijekom plaćanja kreditnom karticom ili uslugom PayPal imajte na umu sljedeće:

I vi sami možete doprinijeti većem stupnju sigurnosti tako što tijekom internetske kupnje kreditnom karticom uvažite određena sigurnosna pravila. Provjerite koristite li se šifriranom vezom. To možete prepoznati po oznaci https i simbolu lokota u retku s adresom svojeg preglednika. Redovito provjeravajte izvode svoje kreditne kartice. Brojne kartične kuće imaju pravila nulte stope odgovornosti uz izuzetak nemara. To znači da kupac ne snosi odgovornost u slučaju zloupotrebe. U slučaju neautoriziranih plaćanja putem kreditne kartice obratite se što prije svojoj kartičnoj kući. U vezi s dodatnim detaljima i uvjetima za kupnju putem usluge PayPal obratite se izravno društvu PayPal. Također, imajte na umu da se u okviru plaćanja „Prijatelji i obitelj” nećete moći koristiti uslugom zaštite kupaca usluge PayPal te da vam nećemo moći pružiti podršku u tomu slučaju.
Prodavatelj nudi samo mogućnost plaćanja unaprijed putem doznake. Je li to pouzdano?
U načelu preporučujemo realizaciju kupnje putem povjereničkog računa portala Chrono24. Ako to nije moguće, imajte na umu sljedeće:

Obraćamo vrlo veliku pozornost na to da trgovci na portalu Chrono24 budu pouzdani. Identitet i vjerodostojnost svakog trgovca detaljno se provjeravaju u okviru registracije na portal Chrono24. To obuhvaća, između ostaloga, informacije poput obrtnice i reference drugih trgovaca. Dakle, ako profesionalni trgovac nudi plaćanje unaprijed putem doznake, to zaista jest pouzdano. Alternativa je da se za plaćanje sata gotovinom i njegovu primopredaju osobno susretnete na sigurnom mjestu. Međutim, obratite pozornost na to da Chrono24 ne preuzima odgovornost za kupnju.

Pri kupnji od privatnog prodavatelja plaćanje unaprijed nije sigurna metoda. Ako privatni prodavatelj ustraje na plaćanju unaprijed, a zaista želite kupiti sat, i u vašem je interesu da provjerite vjerodostojnost trgovca i ponude. Na primjer, možete tražiti preporuke ili dodatne fotografije sata, odnosno možete tražiti da vam dostavi fotografije osobnih dokumenata. Moguće alternative plaćanju unaprijed su osobni susret na nekom sigurnom mjestu uz plaćanje u gotovini ili upotreba usluge pouzdanog povjerenika. Ako postoji sumnja u vjerodostojnost prodavatelja, radije odustanite od kupnje.

Brojni prodavatelji nude realizaciju kupnje putem portala Chrono24. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem portala Chrono24 možete pronaći ovdje:

Koji uvjeti povrata vrijede?

Narudžbom putem usluge Trusted Checkout ostvarujete uvijek 14-dnevno pravo na povrat. Ako kupovnu cijenu uplaćujete izravno prodavatelju, informirajte se unaprijed o njegovim uvjetima povrata.

Prilikom kupnje od privatne osobe ne vrijedi zakonsko pravo na povrat. Međutim, u roku od 7 dana nakon što primite sat možete uložiti žalbu portalu Chrono24.

Tko snosi troškove povrata?
U slučaju opoziva neposredne troškove povrata snosite vi. Imajte na umu da troškovi slanja s obzirom na zaštitu osiguranjem mogu iznositi do 250 eura.
Što moram učiniti ako želim vratiti artikl?
Pri kupnji putem Trusted Checkout usluge: Ako želite iskoristiti svoje pravo na opoziv, odmah se obratite našem timu za podršku telefonski (+49 721 96693-920) ili putem e-pošte (withdraw@chrono24.com). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban primitak vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s povratom robe.

Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na opoziv ili povrat.
Što je usluga Trusted Checkout?

Usluga Trusted Checkout je najsigurniji put do vašeg omiljenog sata. Svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Tek se tada vaš novac uplaćuje prodavatelju. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.

Saznajte više o usluzi Trusted Checkout: https://www.chrono24.com.hr/about-us.htm

Koliko košta Trusted Checkout usluga?
Trusted Checkout usluga u načelu je za vas besplatna.

Samo se tijekom plaćanja karticom American Express (Amex) naplaćuje dodatna naknada jer nam za taj način plaćanja nastaju visoki troškovi. Visina pojedinačnog iznosa pravovremeno će vam se prikazati tijekom procesa kupnje pri odabiru dostupnih načina plaćanja.
Imam li posebna prava na jamstvo i garanciju pri kupnji putem Trusted Checkout usluge?
Trusted Checkout usluga u okviru kupnje primjenjuje zakonski regulirane odredbe u vezi s jamstvom. Proširenje prava na jamstvo ni jamstvenih zahtjeva ne postoji.
Kada je moguća kupnja putem usluge Trusted Checkout?
Oglase usluge Trusted Checkout možete prepoznati u rezultatima pretrage i na stranicama s oglasima po zelenom simbolu Trusted Checkout.
Na što moram obratiti pozornost kod privatnih prodavatelja?
Ako želite kupiti od privatnog prodavatelja, usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji je način za plaćanje vašeg sata. Pritom novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim za podršku uvijek vam je na raspolaganju ako se nešto ne odvije kao što je dogovoreno.

U slučaju da privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na portalu Chrono24, savjetujemo vam da se osobno susretnete na sigurnom mjestu. Izravna realizacija kupnje u poslovnim prostorima etabliranog trgovca satovima koji odmah može provjeriti sat u tomu je pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem usluge PayPal ili upotreba usluge vanjskog povjerenika.
Provjerava li portal Chrono24 trgovce?
Identitet i ozbiljnost svakog trgovca ispituje se opsežno u okviru registracije na portal Chrono24. To obuhvaća, između ostaloga, informacije poput obrtnice i reference drugih trgovaca. Ocjena uvijek sadržava i povratne informacije klijenata.
Što pečat Trusted Seller govori o trgovcu?
Identitet i vjerodostojnost svakog trgovca na portalu Chrono24 opsežno se provjeravaju. Pečat Trusted Seller daje se isključivo onim trgovcima koji se na temelju iskustava portala Chrono24 te korisnika ističu posebnom pouzdanošću i vjerodostojnošću.

Trusted Seller jest profesionalni trgovac satovima koji se obvezuje na pridržavanje određenih uvjeta. Oni obuhvaćaju, između ostalog, to da

  • su podatci objavljeni na platformi i proslijeđeni tvrtki Chrono24 o njegovu subjektu i njegovu poduzeću istiniti
  • on trguje isključivo originalnom robom iz vjerodostojnih izvora
  • on navodi stvarno stanje svoje robe te riječima i slikama ukazuje na eventualno postojeće nedostatke
  • će putem portala Chrono24 odgovoriti na upite kupaca zaprimljene e-poštom u pravilu u roku od 5 radnih dana.

Prednost se uvijek daje poštenom odvijanju poslovanja. Ako bi došlo do nesuglasica, trgovac će zajedno s kupcem potražiti rješenje koje će biti zadovoljavajuće za obje strane. Povreda jedne navedene odredbe ili više njih može dovesti do privremenog ili trajnog gubitka pečata Trusted Seller ili – kod težih povreda – članstva na portalu Chrono24.
Odakle potječu preporuke trgovaca?
Trgovci satovima imaju mogućnost preporučivanja drugih trgovaca na portalu Chrono24. Pritom mogu dati najviše 10 preporuka. No samo trgovci koji su ujedno Trusted Seller mogu preporučivati druge trgovce i sami primati preporuke.
Što je jamstvo autentičnosti?
Na portalu Chrono24 u cijelosti se primjenjuje odredba da trgovci ne smiju nuditi replike i krivotvorine. Svaki je trgovac obvezan prije prodaje provjeriti autentičnost sata i navesti odstupanja od izvornog stanja isporuke u opisu. Dodatne informacije možete pronaći u našim odredbama o jamstvu autentičnosti.
Kako mogu prepoznati krivotvorinu?
Na portalu Chrono24 potpuno se primjenjuje odredba da trgovci ne smiju nuditi krivotvorene satove. Mi provjeravamo profesionalne trgovce i već cijeli niz godina uspješno nudimo njihove luksuzne satove na portalu Chrono24. Pečat Trusted Seller dodatni je pokazatelj da je određeni trgovac vjerodostojan. Ako se dokaže da određeni trgovac nudi replike, mi ćemo njegov račun ponajprije blokirati.

Kako biste bili sigurni, već biste se prije kupnje svojeg željenog sata trebali informirati o njegovoj stvarnoj tržišnoj vrijednosti. Satovi marki Rolex, Breitling i drugih luksuznih marki u pravilu se ne nude za svega nekoliko stotina eura. Načelno vrijedi sljedeće: ako određena ponuda zvuči predobro, a da bi bila istinita, ili ako imate sumnje u vezi s autentičnošću određenog sata, ne biste se trebali odlučiti za kupnju. Umjesto toga nam prijavite svoje sumnje putem poveznice „Prijava sumnjivog oglasa” izravno u oglasu.

Obratite pozornost na to da se u autentične satove poznatih marki katkad tijekom popravka ugrađuju zamjenski dijelovi koji ne odgovaraju u potpunosti originalnim dijelovima koji su izvorno bili ugrađeni u dotični model. Posebno za starinske satove katkad vlada nestašica zamjenskih dijelova. U tomu je slučaju trgovac obvezan skrenuti pozornost na zamjenu dijelova.
Gdje mogu prijaviti sumnje u vezi s autentičnošću sata?
Sumnjivi artikl možete prijaviti izravno u oglasu. Poveznicu Prijava sumnjivog oglasa pronaći ćete u svakom oglasu ispod odjeljka Detalji. Opišite svoje sumnje što preciznije. U nastavku ćemo provjeriti vašu prijavu te ćemo, bude li potrebno, poduzeti odgovarajuće mjere.
Koju mi sigurnost pruža jamstvo za sat?
Jamstvena obveza dodatna je, dobrovoljna usluga trgovca ili proizvođača kojom se osigurava obvezna naknada za odštetu. Odobrenje jamstva u pravilu se odnosi na funkcionalnost određenih dijelova ili cjelokupnog sata tijekom unaprijed određena razdoblja.

Internetski trgovci također djelomično pružaju jamstva za određene usluge. Stoga se unaprijed informirajte o tome koja jamstva trgovac pokriva te tijekom kojeg razdoblja ona vrijede. Nakon kupnje obratite pozornost na to jesu li na jamstvenoj kartici navedeni datum i pečat, odnosno potpis, te odgovaraju li podatci na računu onima na jamstvenoj kartici. U protivnom može doći do toga da se jamstvena kartica ne prihvati.
Što je zaštita kupca?

Zahvaljujući zaštiti kupca portala Chrono24, i nakon svoje narudžbe ostajete u središtu: u rijetkim slučajevima kada nešto ne ide prema planu možete se pouzdati u našu podršku. Pritom vam pomažemo da zajedno s trgovcem pronađete zadovoljavajuće rješenje za vas. Obratite nam se najkasnije 14 dana nakon primitka isporuke (support@chrono24.com).

Dodatne podatke o zaštiti kupca pronaći ćete ovdje: Zaštita kupca portala Chrono24

Što moram učiniti ako želim vratiti artikl?
Pri kupnji putem Trusted Checkout usluge: Ako želite iskoristiti svoje pravo na opoziv, odmah se obratite našem timu za podršku telefonski (+49 721 96693-920) ili putem e-pošte (withdraw@chrono24.com). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban primitak vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s povratom robe.

Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na opoziv ili povrat.
Koju mi sigurnost pruža jamstvo za sat?
Jamstvena obveza dodatna je, dobrovoljna usluga trgovca ili proizvođača kojom se osigurava obvezna naknada za odštetu. Odobrenje jamstva u pravilu se odnosi na funkcionalnost određenih dijelova ili cjelokupnog sata tijekom unaprijed određena razdoblja.

Internetski trgovci također djelomično pružaju jamstva za određene usluge. Stoga se unaprijed informirajte o tome koja jamstva trgovac pokriva te tijekom kojeg razdoblja ona vrijede. Nakon kupnje obratite pozornost na to jesu li na jamstvenoj kartici navedeni datum i pečat, odnosno potpis, te odgovaraju li podatci na računu onima na jamstvenoj kartici. U protivnom može doći do toga da se jamstvena kartica ne prihvati.
Gdje i kako plaćam nastale carinske pristojbe i porez na promet za uvoz?
Pristojbe i poreze obračunavaju nadležne carinske uprave i oni dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u odredišnu zemlju. Nastale pristojbe i poreze većinom plaćate izravno dostavljačkoj službi tijekom isporuke.
Oglas je objavljen u inozemstvu. Na što moram obratiti pozornost tijekom kupnje i koje naknade postoje?
Cijena je u oglasu prikazana onako kako ju je naveo prodavatelj. Stoga mogu nastati dodatni troškovi kao što su carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.
Što su carinske pristojbe i porez na promet za uvoz?
Ako uvozite artikl u svoju zemlju, moguće su naplate carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Njih obračunavaju nadležne carinske uprave i oni dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u odredišnu zemlju. Za točne se informacije obratite svojoj nadležnoj carinskoj upravi.
Kome mogu postaviti pitanje o određenom satu?
Na sva pitanja o svojstvima, dostupnosti, stanju i opsegu isporuke artikla prodavatelj će vam rado odgovoriti. Kako biste prodavatelju postavili pitanje, na stranici s oglasom kliknite na gumb „Obratite se prodavatelju“.
Kako mogu tražiti određeni sat na Chrono24?
Na portalu Chrono24 lako ćete pronaći svoj željeni sat putem alatne trake za pretraživanje. Stranica s rezultatima pretraživanja usto nudi višestruke mogućnosti filtriranja.

Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje najjednostavniji je način za pronalazak sata jer već tijekom unosa automatski primate prijedloge za svoje pretraživanje.

Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanjima nudi razne mogućnosti filtriranja: možete filtrirati, na primjer, po marki, modelu, referentnom broju ili raspoloživosti. Također, rezultate pretraživanja možete sortirati po cijeni, datumu postavljanja, važnosti i popularnosti.

Kliknite Spremi ovu pretragu kako biste stvorili zahtjev za pretraživanje ili kako biste putem e-pošte primali informacije o novim oglasima.
U kojoj mjeri portal Chrono24 provjerava trgovce?
Identitet i vjerodostojnost svakog trgovca detaljno se provjeravaju u okviru registracije na portal Chrono24. To obuhvaća, između ostaloga, obrtnicu i reference drugih trgovaca. Ocjena također sadržava povratne informacije klijenata.
Što trebam učiniti ako prodavatelj ne reagira na moj upit?
Ako prodavatelj ne odgovori unutar kratkog razdoblja, razlozi tomu mogu biti razni. Chrono24 je međunarodna internetska platforma s prodavateljima iz različitih država. Tijekom nacionalnih blagdana i praznika te tijekom razdoblja godišnjih odmora brojni trgovci ne rade. I kod povećane potražnje može doći do toga da se na upite odgovori s određenim kašnjenjem. Obratite pozornost na to da se prodavateljima javite na jednom od jezika navedenih pokraj obrasca za kontakt i dajte im vremena da odgovore na vaše poruke.
Što znače stručni izrazi poput repeticije ili kronografa?
Opise najvažnijih stručnih izraza pronaći ćete u našem Leksikonu satova.
Kako mogu pronaći određeni sat?

Kako biste pronašli satove na portalu Chrono24, najbolje je da koristite funkciju pretrage. Nakon što pretražite portal, imate na raspolaganju brojne filtre poput „Model“, „Godina“ ili „Cijena“ kako biste dalje ograničili svoje rezultate pretrage.

Pretragu možete i spremiti i mi ćemo vas informirati o tome čim bude novih pogodaka za pretragu.

Kako mogu urediti, odnosno izbrisati spremljenu pretragu?
U svojem myChrono24 području pod Spremljene pretrage pronaći ćete pregled svojih spremljenih pretraga. Ovdje možete vidjeti aktualne rezultate pretraživanja za svoje pojedinačne pretrage, brisati pretrage te aktivirati, odnosno deaktivirati obavijesti za pretrage. Kada kliknete Obradi, možete promijeniti nazive pojedinih pretraga.
Kako mogu vidjeti, odnosno urediti svoj podsjetnik?
U rubrici Podsjetnik u svojem myChrono24 području pronaći ćete sve spremljene oglase kako biste im mogli brzo pristupiti. Klikom simbola srca u gornjem desnom dijelu oglasa spremit ćete ga na svoj osobni podsjetnik. Ponovnim klikom simbola srca oglas se ponovno uklanja iz vašeg podsjetnika. Ako neki od oglasa u međuvremenu postane nedostupan, više ga nećete moći pozvati.
Na što moram obratiti pozornost kod privatnih prodavatelja?
Ako želite kupiti od privatnog prodavatelja, usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji je način za plaćanje vašeg sata. Pritom novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim za podršku uvijek vam je na raspolaganju ako se nešto ne odvije kao što je dogovoreno.

U slučaju da privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na portalu Chrono24, savjetujemo vam da se osobno susretnete na sigurnom mjestu. Izravna realizacija kupnje u poslovnim prostorima etabliranog trgovca satovima koji odmah može provjeriti sat u tomu je pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem usluge PayPal ili upotreba usluge vanjskog povjerenika.
Što moram učiniti ako želim vratiti artikl?
Pri kupnji putem Trusted Checkout usluge: Ako želite iskoristiti svoje pravo na opoziv, odmah se obratite našem timu za podršku telefonski (+49 721 96693-920) ili putem e-pošte (withdraw@chrono24.com). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban primitak vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s povratom robe.

Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na opoziv ili povrat.
Tko snosi troškove povrata?
U slučaju opoziva neposredne troškove povrata snosite vi. Imajte na umu da troškovi slanja s obzirom na zaštitu osiguranjem mogu iznositi do 250 eura.

Ako želite navesti drugu adresu dostave, pošaljite nam potpunu novu adresu putem donjeg gumba „Obratite se portalu Chrono24“. Mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.

Imajte na umu da prilikom plaćanja kreditnom karticom u roku od nekoliko minuta dobivate povratnu informaciju sustava. Ako ne primite obavijest o uplati ili ako dobijete poruku o pogrešci, razlozi mogu biti sljedeći:

1. Provjerite jeste li registrirali svoju kreditnu karticu za takozvani proces 3D Secure (VerifiedByVisa / Mastercard Secure Code). Preporučujemo da se radi toga obratite svojoj banci.

2. Neke kreditne kartice, međutim, imaju ograničenje koje vam kartična kuća u svakom trenutku može povećati.

Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.

Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.

Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.

Kada ću dobiti sat?
Dostupnost i vrijeme isporuke navedeni su na stranici s ponudom. Imajte na umu da ta razdoblja vrijede od pristizanja uplate. Na sva pitanja o slanju artikla prodavatelj će vam rado odgovoriti. Kako biste prodavatelju postavili pitanje, na stranici s oglasom kliknite na gumb „Obratite se prodavatelju“.
Koliko je brzo artikl dostupan?
Artikli su u pravilu dostupni odmah ili u kratkom roku. Točne podatke pronaći ćete na dotičnoj stranici s oglasom.
Koja dostavljačka služba dostavlja artikl?
Načelno trgovac odlučuje o tome kojom dostavljačkom službom želi poslati artikl. U potvrdi o slanju vidjet ćete o kojoj se dostavljačkoj službi radi.
Mogu li pratiti status svoje pošiljke?
Dobit ćete obavijest čim prodavatelj pošalje artikl te ćemo vam putem e-pošte poslati ID broj za praćenje – ako on postoji.
Jesam li osiguran/a od oštećenja nastalih tijekom transporta ili krađe?
Narudžbe koje ste platili putem Trusted Checkout usluge uvijek se šalju osigurane, osim ako se s trgovcem niste dogovorili drukčije.
Do koje je vrijednosti pošiljka osigurana?
Artikl se tijekom slanja osigurava na punu vrijednost.
Što moram učiniti ako želim vratiti artikl?
Pri kupnji putem Trusted Checkout usluge: Ako želite iskoristiti svoje pravo na opoziv, odmah se obratite našem timu za podršku telefonski (+49 721 96693-920) ili putem e-pošte (withdraw@chrono24.com). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban primitak vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s povratom robe.

Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na opoziv ili povrat.
Što moram učiniti ako želim vratiti artikl?
Pri kupnji putem Trusted Checkout usluge: Ako želite iskoristiti svoje pravo na opoziv, odmah se obratite našem timu za podršku telefonski (+49 721 96693-920) ili putem e-pošte (withdraw@chrono24.com). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban primitak vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s povratom robe.

Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na opoziv ili povrat.

Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.

Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.

Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.

Kada ću dobiti sat?
Dostupnost i vrijeme isporuke navedeni su na stranici s ponudom. Imajte na umu da ta razdoblja vrijede od pristizanja uplate. Na sva pitanja o slanju artikla prodavatelj će vam rado odgovoriti. Kako biste prodavatelju postavili pitanje, na stranici s oglasom kliknite na gumb „Obratite se prodavatelju“.

Ako želite navesti drugu adresu dostave, pošaljite nam potpunu novu adresu putem donjeg gumba „Obratite se portalu Chrono24“. Mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.

Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.

Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.

Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.

Što mogu napraviti ako mi prodavatelj ne odgovori?
Naše prodavatelje potičemo na to da na upite odgovore u roku od 5 radnih dana. Brojni prodavatelji dobivaju svakodnevno bezbroj upita što u nekim slučajevima može dovesti do kašnjenja. Možete još pokušati obratiti se prodavatelju telefonski. U većini slučajeva telefonski broj pronaći ćete na stranici s oglasom pod „Prodavatelj“.
Kako se mogu izravno obratiti trgovcu?
U slučaju pitanja o artiklu možete se obratiti trgovcu putem podataka za kontakt koje je naveo. Na pitanja o narudžbi putem usluge Trusted Checkout tim za podršku rado će vam odgovoriti telefonski (+49 721 96693-920) ili e-poštom ().
Što moram učiniti ako želim vratiti artikl?
Pri kupnji putem Trusted Checkout usluge: Ako želite iskoristiti svoje pravo na opoziv, odmah se obratite našem timu za podršku telefonski (+49 721 96693-920) ili putem e-pošte (withdraw@chrono24.com). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban primitak vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s povratom robe.

Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na opoziv ili povrat.
Kako mi se vraća moj novac?

Prilikom plaćanja putem usluge povjerenika

Nakon što kupac doznači kupovnu cijenu na povjerenički račun, novac ostaje na njemu siguran sve dok kupac ne potvrdi da je primio naručeni artikl. Isplatu odobravamo najkasnije 7 dana nakon što kupac potvrdi primanje artikla. Isplata se može i ranije odobriti ako to dopusti kupac.

Obratite se izravno kupcu u slučaju da vam on izravno plaća kupovnu cijenu. Preporučujemo vam da se prodaja uvijek odvija uz plaćanje unaprijed.

Ne mogu pronaći svoj oglas. Kada se moj oglas aktivira na portalu Chrono24?
Ako svoj oglas ne možete pronaći na portalu Chrono24, razlozi mogu biti sljedeći:
  1. I dalje nije provedena ručna provjera.
  2. Zbog sigurnosti svih Chrono24 korisnika ručno provjeravamo nove oglase. Provjera se provodi radnim danima, ali ne i vikendima. Aktivacija u pravilu traje od 1 do 3 radna dana.
  3. Sigurnosne slike nisu ispravne. U tomu slučaju primit ćete poruku e-pošte s molbom da u svojem myChrono24 području ažurirate sigurnosne slike.
  4. Vaš korisnički račun još nije aktiviran. Provjerite jeste li kliknuli poveznicu koju ste primili u aktivacijskoj poruci e-pošte i jeste li potvrdili svoj korisnički račun.
  5. U pojedinim zemljama potrebno je provjeriti identitet privatnog prodavatelja. Vaš identitet možda još nije provjeren. Imajte na umu da provjera vaših osobnih isprava može potrajati od 1 do 3 radna dana.
Koliko vrijedi moj sat?

Na portalu Chrono24 možete jednostavno utvrditi vrijednost svog sata – naravno besplatno. Jednostavno odaberite svoj model i stanje, a mi ćemo usporediti vaš sat s 475 000 oglasa iz cijelog svijeta. Zatim ćete dobiti preporuku cijene koja će vam pomoći da postignete najbolju moguću prodajnu cijenu.
Za utvrđivanje vrijednosti

Kupuje li Chrono24 izravno satove?
Chrono24 portal kao internetsko tržište povezuje ljubitelje satova iz cijelog svijeta. Pritom se trgovina odvija između kupca i prodavatelja. Stoga ne kupujemo, ne procjenjujemo ni ne provjeravamo robu. Preporučujemo vam da svoj sat prodate putem oglasa.
Što je referentni broj?
Referentni broj označava model, odnosno varijantu modela vašeg sata i može se sastojati od više brojki i slova. Kod pojedinih proizvođača referentni je broj ugraviran na dnu kućišta (nemojte to pomiješati s brojem kućišta), na stezaču narukvice, a rijetko i na brojčaniku. U svakom slučaju, referentni broj mora se nalaziti u dokumentima vašeg sata ili na računu. Ako ne nađete referentni broj, potražite naziv proizvođača s brojčanika na internetu te usporedite slike sa svojim satom. Ta kratka pretraga većinom vam dodatno pomaže.
Kako se obračunavaju dijelovi dodatne opreme?
Privatni prodavatelji mogu na portalu Chrono24 besplatno prodavati dodatnu opremu.

Kako biste izradili oglas, odaberite točku izbornika Prodaja sata i zatim Prodaja dodatne opreme.
Kako mogu poslati svoj sat?
Portal Chrono24 trenutačno ne surađuje ni s jednim otpremnikom. Informirajte se unaprijed o lokalnom otpremniku za vrijednosne transporte. Raspitajte se izravno kod otpremnika o uvjetima slanja. Pritom obratite pozornost na to da sat prilikom slanja osigurate na cijelu njegovu vrijednost i da ima ID broj za praćenje. Primatelj treba potpisom potvrditi primanje paketa. Prilikom povrata u inozemstvo paket je potrebno izričito označiti kao povratnu pošiljku kako carinska služba ne bi naplatila uvoznu carinu za paket.
Kako mogu promijeniti svoj oglas?

Svoj oglas možete urediti bilo kada u svom području myChrono24 (trenutačno samo na internetskoj stranici portala Chrono24). Za to odaberite točku izbornika „Oglasi“ i zatim kliknite ispod oglasa na „Promjena oglasa“.

Ako želite urediti cijenu, proizvođača ili model, obratite nam se putem donjeg kontaktnog obrasca.

Koje načine plaćanja mogu ponuditi ako sam pronašao/la kupca?
Kupac u pravilu plaća putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da kupac prodajnu cijenu nakon svoje narudžbe uplaćuje na siguran povjerenički račun. Zatim šaljete sat kupcu i isplaćuje vam se kupovna cijena čim kupac sigurno primi sat.

U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim vam slučajevima kupac izravno uplaćuje novac. Za to možete odabrati način plaćanja po svojem izboru, na primjer, bankovnu doznaku ili uslugu PayPal. Portal Chrono24 zatim kupcu prosljeđuje vaše podatke za plaćanje.

Dodatne informacije o usluzi povjerenika pronaći ćete ovdje.

Naravno, kupcu možete artikl uručiti i osobno. Preporučujemo vam da za to odaberete sigurno ili nadzirano mjesto, na primjer, draguljarnicu. I u tom slučaju možete odabrati uslugu povjerenika kao siguran način plaćanja. Obratite pozornost i na naše sigurnosne napomene.
Moj sat nije prodan

Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos naknade za oglas. Preduvjeti za to su da je vaš sat 6 mjeseci bio online na portalu Chrono24, da nije bio prodan i da se još nalazi u vašem vlasništvu. Nakon isteka 6 mjeseci šaljemo vam kao dokaz 2 slike vašeg sata na kojima se mogu vidjeti vremena koja smo zadali. Obratite nam se u tom slučaju putem donjeg kontaktnog obrasca.

Imajte na umu da u skladu s našim Općim uvjetima poslovanja povrat nije moguć ako ste na drugačiji način prodali svoj sat.

Zašto portal Chrono24 unutar plaćenog vremena provjerava je li moj oglas i dalje aktualan?
Posjetiteljima našeg prodajnog mjesta za satove uvijek želimo ponuditi najbolju moguću kvalitetu. Kako bi oglasi na portalu Chrono24 u svakom trenutku bili aktualni, svaka 3 mjeseca e-poštom provjeravamo raspoloživost oglašavanih artikala. Ako ne potvrdite svoj oglas, on će nakon tjedan dana biti automatski izbrisan.
Moj oglas je izbrisan

Da bi oglasi na portalu Chrono24 u svakom trenutku bili aktualni, redovito e-poštom provjeravamo raspoloživost artikala koje oglašavaju privatni prodavatelji. Ako ne potvrdite svoj oglas, on će nakon tjedan dana biti automatski izbrisan. Rado ćemo ponovno aktivirati vaš oglas. Obratite nam se u tom slučaju putem donjeg kontaktnog obrasca.

Svojim oglasima možete također jednostavno upravljati u području myChrono24. Tamo ćete odmah pronaći sve važne informacije.

Koliko dugo moj oglas ostaje na internetu?
Vaš će oglas najprije biti 3 mjeseca internetski dostupan na portalu Chrono24. Tijekom tog razdoblja svoj sat ne smijete nuditi niti prodavati drugim putem. Ako svoj sat niste prodali tijekom tog razdoblja, svoj oglas možete produljiti za dodatna 3 mjeseca ili ga izbrisati. Pod određenim okolnostima nam za produžetak treba dokaz da se artikl i dalje nalazi u vašem vlasništvu.
Kako točno funkcionira jamstvo za povrat novca?
Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos cijene oglasa. Pretpostavke za to su da je vaš sat bio 6 mjeseci online na Chrono24, nije bio prodan i još se nalazi u vašem vlasništvu. Pritom morate nakon isteka 6 mjeseci u roku od 4 tjedna dokazati da još uvijek posjedujete svoj sat.
Ne mogu pronaći svoj oglas. Kada se aktivira moj oglas na portalu Chrono24?
Ako svoj oglas ne možete pronaći na portalu Chrono24, razlozi mogu biti sljedeći:
  1. Još nismo provjerili vaš oglas. Zbog sigurnosti svih Chrono24 korisnika ručno provjeravamo sve nove oglase – u pravilu provjera traje 1 do 2 radna dana.
  2. Sigurnosne slike nisu ispravne. Molimo vas da ih ažurirate u svom myChrono24 području.
  3. Ako ste platili putem doznake, oglas će se aktivirati tek kada primimo novac na naš račun. U slučaju inozemnih doznaka to može potrajati nekoliko dana.
  4. Vaš korisnički račun još nije aktiviran. Provjerite jeste li kliknuli na poveznicu koju ste primili u aktivacijskoj e-poruci i jeste li potvrdili svoj korisnički račun.
Koliko dugo moj oglas ostaje na internetu?
Vaš će oglas najprije biti 3 mjeseca internetski dostupan na portalu Chrono24. Tijekom tog razdoblja svoj sat ne smijete nuditi niti prodavati drugim putem. Ako svoj sat niste prodali tijekom tog razdoblja, svoj oglas možete produljiti za dodatna 3 mjeseca ili ga izbrisati. Pod određenim okolnostima nam za produžetak treba dokaz da se artikl i dalje nalazi u vašem vlasništvu.
Kada mogu izbrisati svoj oglas?
Vaš će oglas najprije 3 mjeseca biti dostupan na internetu. U tom razdoblju nudite svoj artikl samo na portalu Chrono24 kako ne biste razočarali zainteresirane kupce. Zbog ozbiljnih razloga možete svoj oglas izbrisati iz svojeg područja myChrono24.
Kako izrađujem oglas na portalu Chrono24?

Zahvaljujući pomoćniku za oglas, izrada oglasa je potpuno jednostavna na portalu Chrono24. Trebate samo referentni broj svog sata. Svoj model možete i ručno odabrati. Za to kliknite na „Dalje bez referentnog broja“. Dodatne informacije možete pronaći ovdje: Uspješna prodaja na portalu Chrono24

Koliko oglasa mogu objaviti kao privatni prodavatelj?
Kao privatni prodavatelj privatno možete objavljivati koliko god oglasa želite. S druge strane, nije dopuštena komercijalna prodaja artikala privatnim prodavateljima. Stoga zadržavamo pravo da ne objavimo oglase privatnih prodavatelja ako nam se čini da je riječ o komercijalnim prodavateljima.

Ako želite komercijalno prodavati artikle na portalu Chrono24, možete se registrirati kao trgovac. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.
Mogu li kao privatni kolekcionar prodati svoju cjelokupnu kolekciju?
Za kolekcionare ne postoje nikakvi posebni uvjeti. U tomu slučaju svakako objavite zasebni oglas za svaki sat.
Kako se obračunavaju dijelovi dodatne opreme?
Privatni prodavatelji mogu na portalu Chrono24 besplatno prodavati dodatnu opremu.

Kako biste izradili oglas, odaberite točku izbornika Prodaja sata i zatim Prodaja dodatne opreme.
Kako se točno odvija prodaja?
Prodajete sigurno putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da svoj sat šaljete tek nakon što vam kupac doznači kupovnu cijenu na povjerenički račun. Čim kupac sigurno primi sat, isplaćuje vam se kupovna cijena.

U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim vam slučajevima kupac izravno uplaćuje novac. U tu ga svrhu obavijestite o načinu plaćanja po vašem izboru, na primjer, putem bankovne doznake ili usluge PayPal.

Dodatne informacije o prodaji putem usluge povjerenika pronaći ćete ovdje.
Kako točno funkcionira jamstvo za povrat novca?
Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos cijene oglasa. Pretpostavke za to su da je vaš sat bio 6 mjeseci online na Chrono24, nije bio prodan i još se nalazi u vašem vlasništvu. Pritom morate nakon isteka 6 mjeseci u roku od 4 tjedna dokazati da još uvijek posjedujete svoj sat.
Kako mogu objaviti svoje oglase?
Svoje satove možete samostalno objaviti ili ćemo mi umjesto vas uvesti podatke s vašeg web-mjesta. U području za trgovce samostalno izrađujete svoje oglase – u tu vam svrhu na raspolaganju stoje brojne korisne funkcije. Neovisno o odabranom paketu, u svojem oglasu možete dodatno objaviti 16 slika. Uvoz podataka s vašeg web-mjesta moguć je ako imate više od 50 oglasa. Pritom se podatci uvoze potpuno automatski s vašeg web-mjesta i svakodnevno aktualiziraju.
Kako mogu urediti, odnosno izbrisati svoj oglas?
Pri uvozu podataka oglasi se s vašeg web-mjesta trgovca preuzimaju u potpunosti. Promjene na vašem web-mjestu stoga se nakon sljedećeg uvoza automatski prikazuju i na portalu Chrono24.

Pri ručnom unosu možete svoje oglase uređivati ili brisati u području za trgovce. U tu svrhu pod Moji oglasi odaberite mogućnost Promjena/brisanje oglasa. Unesite odgovarajuće promjene u obrazac i zatim spremite oglas.
Kako se mogu registrirati kao profesionalni trgovac?
Registrirajte se kao profesionalni trgovac u nekoliko koraka na portalu Chrono24:
  1. Unesite svoje osobne podatke
  2. Navedite podatke o plaćanju (kreditna kartica ili, diljem Europe, izravno SEPA terećenje)
  3. Učitajte svoje dokumente za provjeru autentičnosti
Već sada možete učitati prve oglase. Prije nego što se vaši oglasi objave, portal Chrono24 ipak mora odobriti vaš račun trgovca. Obratite pozornost na to da će odobrenje uslijediti tek nakon što provjerimo vaše podatke i dokumentaciju. Za to trebamo kopije sljedećih dokumenata putem koje možete učitati, poslati e-poštom, telefaksom ili poštom:
  • Izvadak iz trgovačkog registra ili prijava obrta
  • Dokaz o adresi u obliku telefonskog računa, obračuna struje i sl.
Iskoristite 30-dnevno besplatno razdoblje kako biste opsežno testirali portal Chrono24 i registrirajte se sada:

Do you have any questions or feedback? Would you like to feature as a guest author in the Chrono24 Magazine? Simply send us a message, and we'll get back to you as soon as we can.

Veselimo se tvom interesu!
Možeš slobodno stupiti u kontakt s nama pomoću gumba „Obratite se portalu Chrono24“.
Jesi li već pretražio/pretražila našu stranicu s ponudom radnih mjesta? Ovdje možeš vidjeti trenutačno slobodna radna mjesta:
https://about.chrono24.com/jobs/

Molimo da shvatite da upite za taj odabir ne možemo jednostavno pridružiti ponuđenim opcijama. Zato vrijeme reakcije može duže potrajati.

Kako bismo vam mogli brže pomoći, provjerite je li za vaš upit prikladnija neka druga mogućnost odabira.

Kontakt s Chrono24 časopisom

Obratite se portalu Chrono24
+1

Obvezno polje
Vrijede Odredbe o zaštiti podataka društva Chrono24

Saznajte više

Pronađite odgovore na najčešća pitanja o portalu Chrono24.

Pogledajte Često postavljena pitanja

Upoznajte nas

Pogledajte iza kulisa i saznajte više o portalu Chrono24.

Saznajte više