Imate li pitanja?
Rado ćemo vam pomoći.

Kako ću naručiti sat?

Kako biste naručili sat, na stranici s ponudom kliknite na zeleni gumb „Kupiti“. Ako to još nije bio slučaj, od vas će se tražiti da se prijavite, odn. da kreirate korisnički račun. Zatim navedite svoju adresu za dostavu. Pod „Pregled troškova“ možete vidjeti ukupnu cijenu vaše narudžbe, uklj. i troškove slanja. Imajte na umu da su uz ukupnu cijenu mogući i porezi na uvoz.

Napomena: Prije nego što naručujete iz inozemstva, obavezno se informirajte u nadležnoj carinskoj službi o uvoznim propisima koji vrijede u vašoj zemlji.

Imate sljedeće mogućnosti plaćanja svog novog sata:

  • Plaćanje putem besplatne usluge Trusted Checkout

    Svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Pritom možete platiti kreditnom karticom (VISA ili MasterCard karticom) ili doznakom. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.

    Nakon što unesete svoju adresu dostave, pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje. Zatim kliknite na „Naručivanje uz obvezu plaćanja“ kako biste završili svoju narudžbu.

    Saznajte više o usluzi Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • Izravno plaćanje kupoprodajne cijene prodavatelju

    Pritom se odričete besplatne usluge povjerenika portala Chrono24. Kupovnu cijenu doznačujete izravno trgovcu. Više nije moguće plaćanje kreditnom karticom.

    Nakon što unesete svoju adresu dostave, pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje. Zatim kliknite na „Naručivanje uz obvezu plaćanja“ kako biste završili svoju narudžbu. Čim prodavatelj obradi vašu narudžbu, poslat ćemo vam informacije o uplati putem e-pošte. Nakon što uplatite novac, prodavatelj šalje artikl.

  • Narudžba od privatnog prodavatelja

    Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji način za plaćanje sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama.

    Dodatne informacije možete pronaći ovdje: Privatna prodaja sata

Čim prodavatelj obradi vašu narudžbu, poslat ćemo vam informacije o uplati putem e-pošte. Nakon što uplatite novac, prodavatelj šalje artikl.

Kako ću tražiti neki sat na Chrono24?
Na Chrono24 lako ćete pronaći svoj željeni sat putem alatne trake za pretraživanje. Stranica s rezultatima pretraživanja nudi usto višestruke mogućnosti filtriranja.

Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje nudi najjednostavniji i najbrži put. Traženi pojam se tijekom upisa automatski dodaje i nadopunjuje.

Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanja nudi razne opcije filtriranja. Filtrirati možete satove, primjerice, prema proizvođaču, modelu, referenci ili raspoloživosti. Popis rezultata pretraživanja možete usto sortirati prema važnosti, cijeni ili datumu objavljivanja.

Ako kliknete na Spremiti ovu pretragu, možete zadati nalog za pretraživanje kojim biste putem e-pošte dobivali informacije o novim ponudama. Filtar koji odaberete sprema se automatski.
Kako ću filtrirati rezultate pretraživanja prema određenim ponudama?
Nakon što ste pomoću alatne trake za pretraživanje potražili neki proizvod, možete pomoću filtara pokraj popisa rezultata dodatno ograničiti rezultat pretraživanja. Filtrirajte satove, primjerice, prema proizvođaču, modelu, stanju ili materijalu. Jednim klikom na više pojavljuju se dodatne opcije filtriranja. Istovremeno možete odabrati više vrijednosti jednog filtra. Da biste deaktivirali neki filtar, jednostavno uklonite odgovarajuću kvačicu.

Putem izbornog polja na desnom gornjem rubu popisa prilagođavate sortiranje rezultata. Birajte između cijene, datuma objavljivanja i važnosti. Standardno sortiranje možete promijeniti u Postavkama u svom myChrono24 području.
Moram li se za kupnju registrirati na Chrono24 portal?
Da. U slučaju pitanja tako vam možemo pomoći na najbolji mogući način te vas obavještavati o trenutačnom stanju vaše narudžbe.
Ponuda potječe iz inozemstva. Na što moram obratiti pozornost prilikom kupnje i koje naknade postoje?
Cijena je u oglasu prikazana tako kako ju je naveo prodavatelj. Na to mogu još doći dodatni troškovi kao carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

Za točnu cijenu i pripadajuće troškove kontaktirajte ponuđača sata. On vam isto tako može reći trebaju li se obaviti carinske formalnosti kod špeditera. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji molimo da se obratite svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske zajednice kupnja satova ne podliježe carini. Prilikom uvoza iz treće zemlje u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava neznatna carina i uvozni porez na promet. Za točne informacije kontaktirajte svoju carinsku službu.
Kako mogu pregovarati s trgovcem?

Brojni prodavatelji prihvaćaju predložene cijene. Kako biste prodavatelju predložili cijenu, na stranici s ponudom kliknite na gumb „Predložiti cijenu“. Zatim predložite svoju cijenu i navedite svoju adresu isporuke. Pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje i kliknite na „Poslati prijedlog cijene“. Prodavatelj provjerava vašu predloženu cijenu i javlja vam se.

Ako prodavatelj načelno ne prihvaća prijedlog cijene, ta funkcija vam nije raspoloživa.

Kako ću sastaviti prodajnu cijenu nekog sata?
Prodajna cijena nekog sata sastoji se od raznih komponenata. Najvažnija je ponuđena cijena samog sata. Usto su mogući i dodatni troškovi pakiranja, osiguranja, slanja ili PDV-a i carine. Ovisno o tome, naručujete li svoj sat kod nekog trgovca u inozemstvu ili tuzemstvu, treba pribrojiti različite dodatne troškove. Obratite se trgovcu za točne informacije.
Ponuda potječe iz inozemstva. Na što moram obratiti pozornost prilikom kupnje i koje naknade postoje?
Cijena je u oglasu prikazana tako kako ju je naveo prodavatelj. Na to mogu još doći dodatni troškovi kao carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

Za točnu cijenu i pripadajuće troškove kontaktirajte ponuđača sata. On vam isto tako može reći trebaju li se obaviti carinske formalnosti kod špeditera. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji molimo da se obratite svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske zajednice kupnja satova ne podliježe carini. Prilikom uvoza iz treće zemlje u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava neznatna carina i uvozni porez na promet. Za točne informacije kontaktirajte svoju carinsku službu.
Kako mogu platiti?

Plaćanje putem besplatne usluge Trusted Checkout

Putem usluge Trusted Checkout možete platiti kreditnom karticom (VISA ili MasterCard karticom) ili doznakom. Informacije o plaćanju dobit ćete u nastavku vaše narudžbe. Nažalost, više nije moguće plaćanje uslugom Paypal.

Saznajte više o usluzi Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

Izravno plaćanje kupoprodajne cijene prodavatelju

Ako želite kupovnu cijenu izravno uplatiti prodavatelju, možete to napraviti putem doznake. Više nije moguće plaćanje kreditnom karticom.

Narudžba od privatnog prodavatelja

Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji način za plaćanje sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Dodatne informacije možete pronaći ovdje: Privatna prodaja sata

Napomena: Prije nego što naručujete iz inozemstva, obavezno se informirajte u nadležnoj carinskoj službi o uvoznim propisima koji vrijede u vašoj zemlji.

Prodavatelj nudi samo mogućnost plaćanja unaprijed putem doznake. Je li to pouzdano?
Ako je prodavatelj profesionalni trgovac:
Da, brojni profesionalni trgovci traže plaćanje unaprijed putem doznake. Obraćamo vrlo veliku pozornost na to da su trgovci na Chrono24 portalu pouzdani. Identitet i ozbiljnost svakog trgovca ispituje se opsežno u okviru registracije na Chrono24 portal. To obuhvaća, između ostaloga, informacije poput obrtnice i reference drugih trgovaca. Alternativa je da se za plaćanje sata gotovinom i njegovu primopredaju osobno susretne na sigurnom mjestu. Obratite pozornost na to da Chrono24 ne preuzima odgovornost za kupnju.

Ako je riječ o privatnom prodavatelju:
Pri kupnji od privatnog prodavatelja plaćanje unaprijed nije sigurna metoda. Ako privatni prodavatelj inzistira na plaćanju unaprijed, a zaista želite kupiti sat, i u vašem je interesu da provjerite vjerodostojnost trgovca i ponude. Primjerice, možete tražiti preporuke ili dodatne slike sata odnosno možete tražiti da vam dostavi slike osobnih dokumenata. Moguće alternative plaćanju unaprijed su osobni susret na nekom sigurnom mjestu uz plaćanje u gotovini ili korištenje pouzdane usluge povjerenika. Ako postoji sumnja u vjerodostojnost prodavatelja, radije odustanite od kupnje.

Brojni prodavatelji nude realizaciju putem Chrono24 portala. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Dodatne informacije o realizaciji kupnje putem Chrono24 portala možete pronaći ovdje:
Koji uvjeti povrata vrijede?

Narudžbom putem usluge Trusted Checkout ostvarujete uvijek 14-dnevno pravo na povrat. Ako kupovnu cijenu uplaćujete izravno prodavatelju, informirajte se unaprijed o njegovim uvjetima povrata.

Prilikom kupnje od privatne osobe ne vrijedi zakonsko pravo na povrat. Međutim, u roku od 7 dana nakon što primite sat možete uložiti žalbu portalu Chrono24.

Tko snosi troškove povrata?
Vi snosite neposredne troškove povrata. Imajte na umu da troškovi slanja s obzirom na zaštitu osiguranjem mogu iznositi do 250 eura.
Što moram napraviti ako želim vratiti artikl?

Prilikom kupnje putem usluge Trusted Checkout: Ako želite iskoristiti svoje 14-dnevno pravo na povrat, obratite se našem timu za podršku u roku od 14 dana od dostave artikla telefonski (+1 646-887-3560) ili e-poštom (). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban ulaz vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s otkazivanjem narudžbe. Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na povrat.

Što je usluga Trusted Checkout?

Usluga Trusted Checkout je najsigurniji put do vašeg omiljenog sata. Svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Tek se tada vaš novac uplaćuje prodavatelju. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.

Saznajte više o usluzi Trusted Checkout: https://www.chrono24.com.hr/about-us.htm

Koliko košta Trusted Checkout usluga?
Usluga Trusted Checkout je besplatna.
Imam li posebna prava na jamstvo i garanciju pri kupnji putem usluge Trusted Checkout?
Usluga Trusted Checkout primjenjuje zakonski regulirane odredbe vezane uz jamstvo. Proširenje prava na jamstvo i jamstvene zahtjeve ne postoji.
Kada je moguća kupnja putem usluge Trusted Checkout?
Trusted Checkout ponude u rezultatima pretrage i stranicama s ponudama prepoznajete po zelenom simbolu Trusted Checkout.
Na što trebam paziti prilikom kupnje od privatnih osoba?
Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na Chrono24 portalu najsigurniji način za plaćanja sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju ako se nešto ne odvija kao što je dogovoreno.

Ako privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na Chrono24 portalu, savjetujemo vam da se osobno nađete na sigurnom mjestu. Osobna realizacija u poslovnim prostorijama uglednog trgovca satovima koji može odmah provjeriti sat je u tom pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem Paypala ili korištenje usluge vanjskog povjerenika. Pripazite na to da provjeravamo samo privatne prodavatelje koji nude uslugu povjerenika na Chrono24 portalu. Provjerite točno ponudu i uvjete prije nego što kupite sat od privatnog prodavatelja.
Provjerava li portal Chrono24 trgovce?
Identitet i ozbiljnost svakog trgovca ispituje se opsežno u okviru registracije na portal Chrono24. To obuhvaća, između ostaloga, informacije poput obrtnice i reference drugih trgovaca. Ocjena uvijek sadržava i povratne informacije klijenata.
Što kaže Trusted Seller pečat o trgovcu?
Identitet i ozbiljnost svakog trgovca na Chrono24 opsežno se ispituju. Trusted Seller pečat preporučuje isključivo trgovce koji se prema iskustvu Chrono24 i korisnika posebno odlikuju pouzdanošću i povjerljivošću.

Trusted Seller komercijalni je trgovac satovima i obvezuje se na pridržavanje određenih uvjeta.Oni sadrže, između ostalog, to da

  • su objavljeni podaci na platformi i prema Chrono24 o njegovom subjektu i njegovom poduzeću istiniti
  • on trguje isključivo originalnom robom iz povjerljivih izvora
  • on navodi stvarno stanje svoje robe te riječima i slikom ukazuje na eventualno postojeće nedostatke
  • će putem Chrono24 odgovoriti na upite kupaca zaprimljene e-poštom u pravilu u roku od 5 radnih dana.

Prednost se daje poštenom odvijanju posla. Ako bi došlo do nesuglasica, trgovac će zajedno s kupcem potražiti rješenje koje će biti zadovoljavajuće za obje strane. Povreda jedne ili više navedenih odredbi može dovesti do privremenog ili trajnog gubitka Trusted Seller pečata ili – kod težih povreda – članstva na Chrono24.
Što je jamstvo autentičnosti?

Na portalu Chrono24 u cijelosti se primjenjuje odredba da trgovci ne smiju nuditi replike i krivotvorine. Svaki je trgovac obvezan prije prodaje provjeriti autentičnost sata i navesti odstupanja od izvornog stanja isporuke u opisu. Dodatne informacije možete pronaći u našim odredbama o jamstvu autentičnosti.

Što je zaštita kupca?

Zahvaljujući zaštiti kupca portala Chrono24, i nakon svoje narudžbe ostajete u središtu: u rijetkim slučajevima kada nešto ne ide prema planu možete se pouzdati u našu podršku. Pritom vam pomažemo da zajedno s trgovcem pronađete zadovoljavajuće rješenje za vas. Obratite nam se najkasnije 14 dana nakon primitka isporuke (support@chrono24.com).

Dodatne podatke o zaštiti kupca pronaći ćete ovdje: Zaštita kupca portala Chrono24

Što moram napraviti ako želim vratiti artikl?

Prilikom kupnje putem usluge Trusted Checkout: Ako želite iskoristiti svoje 14-dnevno pravo na povrat, obratite se našem timu za podršku u roku od 14 dana od dostave artikla telefonski (+1 646-887-3560) ili e-poštom (). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban ulaz vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s otkazivanjem narudžbe. Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na povrat.

Gdje i kako plaćam nastale carinske pristojbe i poreze na uvoz?
Pristojbe i poreze obračunavaju nadležne carinarnice i dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u ciljanu zemlju. Nastale pristojbe i troškove većinom plaćate izravno prilikom isporuke otpremniku.
Ponuda potječe iz inozemstva. Na što moram obratiti pozornost prilikom kupnje i koje naknade postoje?
Cijena je u oglasu prikazana tako kako ju je naveo prodavatelj. Na to mogu još doći dodatni troškovi kao carina, porezi, troškovi slanja i osiguranja.

Za točnu cijenu i pripadajuće troškove kontaktirajte ponuđača sata. On vam isto tako može reći trebaju li se obaviti carinske formalnosti kod špeditera. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji molimo da se obratite svojoj lokalnoj carinskoj upravi.

Unutar Europske zajednice kupnja satova ne podliježe carini. Prilikom uvoza iz treće zemlje u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava neznatna carina i uvozni porez na promet. Za točne informacije kontaktirajte svoju carinsku službu.
Što su carinske pristojbe i porezi na uvoz?
Ako uvozite artikl u svoju zemlju, moguće su carinske pristojbe i porezi na uvoz. Njih obračunavaju nadležne carinarnice i oni dospijevaju na naplatu čim artikl stigne u ciljanu zemlju. Za točne informacije obratite se svojoj carinskoj službi.
Kome mogu postaviti pitanje o određenom satu?
Na sva pitanja o svojstvima, dostupnosti, stanju i opsegu isporuke artikla prodavatelj će vam rado odgovoriti. Kako biste postavili prodavatelju pitanje, na stranici s ponudom kliknite na gumb „Obratite se prodavatelju“.
Kako ću tražiti neki sat na Chrono24?
Na Chrono24 lako ćete pronaći svoj željeni sat putem alatne trake za pretraživanje. Stranica s rezultatima pretraživanja nudi usto višestruke mogućnosti filtriranja.

Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje nudi najjednostavniji i najbrži put. Traženi pojam se tijekom upisa automatski dodaje i nadopunjuje.

Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanja nudi razne opcije filtriranja. Filtrirati možete satove, primjerice, prema proizvođaču, modelu, referenci ili raspoloživosti. Popis rezultata pretraživanja možete usto sortirati prema važnosti, cijeni ili datumu objavljivanja.

Ako kliknete na Spremiti ovu pretragu, možete zadati nalog za pretraživanje kojim biste putem e-pošte dobivali informacije o novim ponudama. Filtar koji odaberete sprema se automatski.
Kako mogu pronaći određeni sat?

Kako biste pronašli satove na portalu Chrono24, najbolje je da koristite funkciju pretrage. Nakon što pretražite portal, imate na raspolaganju brojne filtre poput „Model“, „Godina“ ili „Cijena“ kako biste dalje ograničili svoje rezultate pretrage.

Pretragu možete i spremiti i mi ćemo vas informirati o tome čim bude novih pogodaka za pretragu.

Na što trebam paziti prilikom kupnje od privatnih osoba?
Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na Chrono24 portalu najsigurniji način za plaćanja sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju ako se nešto ne odvija kao što je dogovoreno.

Ako privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na Chrono24 portalu, savjetujemo vam da se osobno nađete na sigurnom mjestu. Osobna realizacija u poslovnim prostorijama uglednog trgovca satovima koji može odmah provjeriti sat je u tom pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem Paypala ili korištenje usluge vanjskog povjerenika. Pripazite na to da provjeravamo samo privatne prodavatelje koji nude uslugu povjerenika na Chrono24 portalu. Provjerite točno ponudu i uvjete prije nego što kupite sat od privatnog prodavatelja.
Što moram napraviti ako želim vratiti artikl?

Prilikom kupnje putem usluge Trusted Checkout: Ako želite iskoristiti svoje 14-dnevno pravo na povrat, obratite se našem timu za podršku u roku od 14 dana od dostave artikla telefonski (+1 646-887-3560) ili e-poštom (). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban ulaz vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s otkazivanjem narudžbe. Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na povrat.

Tko snosi troškove povrata?
Vi snosite neposredne troškove povrata. Imajte na umu da troškovi slanja s obzirom na zaštitu osiguranjem mogu iznositi do 250 eura.

Ako želite navesti drugu adresu dostave, pošaljite nam potpunu novu adresu putem donjeg gumba „Obratite se portalu Chrono24“. Mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.

Imajte na umu da prilikom plaćanja kreditnom karticom u roku od nekoliko minuta dobivate povratnu informaciju sustava. Ako ne primite obavijest o uplati ili ako dobijete poruku o pogrešci, razlozi mogu biti sljedeći:

1. Provjerite jeste li registrirali svoju kreditnu karticu za takozvani proces 3D Secure (VerifiedByVisa / MasterCard Secure Code). Preporučujemo da se radi toga obratite svojoj banci.

2. Neke kreditne kartice, međutim, imaju ograničenje koje vam kartična kuća u svakom trenutku može povećati.

Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.

Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.

Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.

Kada ću dobiti sat?
Dostupnost i vrijeme isporuke su navedeni na stranici s ponudom. Imajte na umu da ta razdoblja vrijede od pristizanja uplate. Na sva pitanja o slanju artikla prodavatelj će vam rado odgovoriti. Kako biste postavili prodavatelju pitanje, na stranici s ponudom kliknite na gumb „Obratite se prodavatelju“.
Koliko brzo je artikl dostupan?
Artikli koji su ponuđeni putem usluge Trusted Checkout u pravilu su dostupni odmah ili u kratkom roku. Točne podatke pronaći ćete na dotičnoj stranici s ponudama.
Koji otpremnik isporučuje artikl?
Načelno trgovac odlučuje o tome kojom službom za dostavu paketa želi poslati artikl. U potvrdi o slanju vidjet ćete koja je služba za dostavu paketa korištena.
Mogu li pratiti status svoje pošiljke?
Obavijestit ćemo vas čim prodavatelj pošalje artikl te ćemo vam poslati putem e-pošte ID broj za praćenje.
Jesam li osiguran/osigurana od oštećenja nastalih tijekom transporta i krađe?
Narudžbe putem usluge Trusted Checkout uvijek se šalju osigurane, osim ako se s trgovcem niste dogovorili drugačije.
Do koje vrijednosti je pošiljka osigurana?
Općenito se prilikom slanja artikl osigurava na punu vrijednost.
Što moram napraviti ako želim vratiti artikl?

Prilikom kupnje putem usluge Trusted Checkout: Ako želite iskoristiti svoje 14-dnevno pravo na povrat, obratite se našem timu za podršku u roku od 14 dana od dostave artikla telefonski (+1 646-887-3560) ili e-poštom (). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban ulaz vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s otkazivanjem narudžbe. Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na povrat.

Što moram napraviti ako želim vratiti artikl?

Prilikom kupnje putem usluge Trusted Checkout: Ako želite iskoristiti svoje 14-dnevno pravo na povrat, obratite se našem timu za podršku u roku od 14 dana od dostave artikla telefonski (+1 646-887-3560) ili e-poštom (). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban ulaz vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s otkazivanjem narudžbe. Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na povrat.

Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.

Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.

Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.

Kada ću dobiti sat?
Dostupnost i vrijeme isporuke su navedeni na stranici s ponudom. Imajte na umu da ta razdoblja vrijede od pristizanja uplate. Na sva pitanja o slanju artikla prodavatelj će vam rado odgovoriti. Kako biste postavili prodavatelju pitanje, na stranici s ponudom kliknite na gumb „Obratite se prodavatelju“.

Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.

Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.

Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.

Što mogu napraviti ako mi prodavatelj ne odgovori?
Naše prodavatelje potičemo na to da na upite odgovore u roku od 5 radnih dana. Brojni prodavatelji dobivaju svakodnevno bezbroj upita što pojedinačno može dovesti do kašnjenja. Možete još pokušati obratiti se prodavatelju telefonski. U većini slučajeva telefonski broj pronaći ćete na stranici s ponudom pod „Prodavatelj“.
Kako se mogu izravno obratiti trgovcu?
U slučaju pitanja o artiklu možete se obratiti trgovcu putem podataka za kontakt koje je naveo. Na pitanja o narudžbi putem usluge Trusted Checkout tim za podršku rado će vam odgovoriti telefonski (+1 646-887-3560) ili e-poštom ().
Što moram napraviti ako želim vratiti artikl?

Prilikom kupnje putem usluge Trusted Checkout: Ako želite iskoristiti svoje 14-dnevno pravo na povrat, obratite se našem timu za podršku u roku od 14 dana od dostave artikla telefonski (+1 646-887-3560) ili e-poštom (). Mi dokumentiramo i potvrđujemo pravodoban ulaz vašeg opoziva i provodimo sve daljnje korake.

Ako ste iznos kupnje izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, obratite mu se izravno u vezi s otkazivanjem narudžbe. Pritom imajte na umu da za kupnju od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski uređeno pravo na povrat.

Kako mi se vraća moj novac?

Prilikom plaćanja putem usluge povjerenika

Nakon što kupac doznači kupovnu cijenu na povjerenički račun, novac ostaje na njemu siguran sve dok kupac ne potvrdi da je primio naručeni artikl. Isplatu odobravamo najkasnije 7 dana nakon što kupac potvrdi primanje artikla. Isplata se može i ranije odobriti ako to dopusti kupac.

Obratite se izravno kupcu u slučaju da vam on izravno plaća kupovnu cijenu. Preporučujemo vam da se prodaja uvijek odvija uz plaćanje unaprijed.

Ne mogu pronaći svoj oglas. Kada se aktivira moj oglas na portalu Chrono24?
Ako svoj oglas ne možete pronaći na portalu Chrono24, razlozi mogu biti sljedeći:
  1. još uvijek nije provedena ručna provjera – zbog sigurnosti svih korisnika portala Chrono24 ručno provjeravamo nove oglase. Provjera se radi radnim danima, ali ne i vikendima. U pravilu aktivacija traje od 1 do 3 radna dana.
  2. Sigurnosne slike nisu ispravne. U tim slučajevima primate e-poštu s molbom da u svom području myChrono24 ažurirate sigurnosne slike.
  3. Vaš korisnički račun još nije aktiviran. Provjerite jeste li kliknuli na poveznicu koju ste primili u aktivacijskoj e-poruci i jeste li potvrdili svoj korisnički račun.
  4. Vaš identitet još nije provjeren. Imajte na umu da provjera vaših identifikacijskih isprava može trajati od 1 do 3 radna dana.
Koliko vrijedi moj sat?

Na portalu Chrono24 možete jednostavno utvrditi vrijednost svog sata – naravno besplatno. Jednostavno odaberite svoj model i stanje i mi ćemo usporediti vaš sat s 300 000 ponuda iz cijelog svijeta. Zatim ćete dobiti preporuku cijene koja će vam pomoći da postignete najbolju moguću prodajnu cijenu.
Za utvrđivanje vrijednosti

Kupuje li Chrono24 izravno satove?
Chrono24 portal kao online tržište spaja ljubitelje satova iz cijelog svijeta. Pritom se trgovina odvija između kupca i prodavatelja. Stoga ne kupujemo, ne procjenjujemo i ne provjeravamo robu. Preporučujemo vam da svoj sat prodate putem privatnog oglasa.
Koji je referentni broj?
Referentni broj označava model odnosno varijantu modela vašeg sata i može se sastojati od više brojki i slova. Kod pojedinih proizvođača referentni broj je ugraviran na dnu kućišta (nemojte to pomiješati s brojem kućišta), na stezaču narukvice, a rijetko na brojčaniku. U svakom slučaju referentni broj mora biti u dokumentima vašeg sata ili na računu. Ako ne nađete referentni broj, potražite ima proizvođača na brojčaniku na internetu te usporedite slike s vašim satom. Ta kratka pretraga većinom vam dodatno pomaže.
Kako mogu poslati svoj sat?
Portal Chrono24 trenutačno ne surađuje ni s jednim otpremnikom. Informirajte se unaprijed o lokalnom otpremniku za vrijednosne transporte. Raspitajte se izravno kod otpremnika o uvjetima slanja. Pritom obratite pozornost na to da sat prilikom slanja osigurate na cijelu njegovu vrijednost i da ima ID broj za praćenje. Primatelj treba potpisom potvrditi primanje paketa. Prilikom povrata u inozemstvo paket je potrebno izričito označiti kao povratnu pošiljku kako carinska služba ne bi naplatila uvoznu carinu za paket.
Kako mogu promijeniti svoj oglas?

Svoj oglas možete urediti bilo kada u svom području myChrono24 (trenutačno samo na internetskoj stranici portala Chrono24). Za to odaberite točku izbornika „Oglasi“ i zatim kliknite ispod oglasa na „Promjena oglasa“.

Ako želite urediti cijenu, proizvođača ili model, obratite nam se putem donjeg kontaktnog obrasca.

Koje metode plaćanja mogu ponuditi ako sam pronašao/pronašla kupca?
U pravilu kupac plaća putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da kupac plaća prodajnu cijenu nakon svoje narudžbe na siguran povjerenički račun. Potom šaljete sat kupcu i isplaćuje vam se kupovna cijena čim kupac sigurno primi sat.

U pojedinačnim slučajevima moguće je da kupac ne može koristiti uslugu povjerenika u svojoj zemlji. U takvim slučajevima kupac vam izravno uplaćuje novac. Za to možete odabrati metodu plaćanja po svom izboru, primjerice, bankovnu doznaku ili PayPal. Portal Chrono24 potom prosljeđuje kupcu vaše podatke za plaćenje.

Dodatne informacije o usluzi povjerenika pronaći ćete ovdje.

Naravno, kupcu možete artikl uručiti i osobno. Preporučujemo vam da za to odaberete sigurno ili nadzirano mjesto, primjerice, kod draguljara. I u tom slučaju možete uslugu povjerenika odabrati kao siguran način plaćanja.

Obratite pozornost i na naše sigurnosne napomene.
Moj sat nije prodan

Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos naknade za oglas. Preduvjeti za to su da je vaš sat 6 mjeseci bio online na portalu Chrono24, da nije bio prodan i da se još nalazi u vašem vlasništvu. Nakon isteka 6 mjeseci šaljemo vam kao dokaz 2 slike vašeg sata na kojima se mogu vidjeti vremena koja smo zadali. Obratite nam se u tom slučaju putem donjeg kontaktnog obrasca.

Imajte na umu da u skladu s našim Općim uvjetima poslovanja povrat nije moguć ako ste na drugačiji način prodali svoj sat.

Moj oglas je izbrisan

Da bi ponude na portalu Chrono24 bile u svakom trenutku aktualne, redovito provjeravamo raspoloživost artikala koje oglašavaju privatni prodavatelji. Ako ne potvrdite svoj oglas, on će biti automatski izbrisan. Rado ćemo ponovno aktivirati vaš oglas. Obratite nam se u tom slučaju putem donjeg kontaktnog obrasca.

Svojim oglasima možete također jednostavno upravljati u području myChrono24. Tamo ćete odmah pronaći sve važne informacije.

Koliko dugo moj oglas ostaje na internetu?
Trajanja vašeg oglasa ovisi o obliku ponude:
  1. Ako za uspješnu prodaju na portalu Chrono24 plaćate prodajnu proviziju, vaš oglas prvo ostaje 3 mjeseca na internetskom portalu Chrono24. U tom vremenu svoj sat ne smijete nuditi ili prodati drugim putem. Ako svoj sat niste prodali tijekom tog razdoblja, svoj oglas možete produljiti za dodatna 3 mjeseca ili ga izbrisati. Za brisanje nam treba dokaz da se artikl još uvijek nalazi u vašem vlasništvu.
  2. Ako ste za objavu oglasa unaprijed platili naknadu za oglas, vaš oglas na internetskom portalu Chrono24 ostaje 6 mjeseci. Nakon isteka tog vremena možete, ali ne morate izbrisati svoj oglas.
Kako točno funkcionira jamstvo za povrat novca?
Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos cijene oglasa. Pretpostavke za to su da je vaš sat bio 6 mjeseci online na Chrono24, nije bio prodan i još se nalazi u vašem vlasništvu. Pritom morate nakon isteka 6 mjeseci u roku od 4 tjedna dokazati da još uvijek posjedujete svoj sat.
Koliko dugo moj oglas ostaje na internetu?
Trajanja vašeg oglasa ovisi o obliku ponude:
  1. Ako za uspješnu prodaju na portalu Chrono24 plaćate prodajnu proviziju, vaš oglas prvo ostaje 3 mjeseca na internetskom portalu Chrono24. U tom vremenu svoj sat ne smijete nuditi ili prodati drugim putem. Ako svoj sat niste prodali tijekom tog razdoblja, svoj oglas možete produljiti za dodatna 3 mjeseca ili ga izbrisati. Za brisanje nam treba dokaz da se artikl još uvijek nalazi u vašem vlasništvu.
  2. Ako ste za objavu oglasa unaprijed platili naknadu za oglas, vaš oglas na internetskom portalu Chrono24 ostaje 6 mjeseci. Nakon isteka tog vremena možete, ali ne morate izbrisati svoj oglas.
Kako mogu izbrisati svoj oglas?
Kako i kada možete izbrisati svoj oglas, ovisi o obliku ponude:
  1. Ako za uspješnu prodaju na portalu Chrono24 plaćate prodajnu proviziju, možete tijekom trajanja oglasa zatražiti njegovo brisanje iz sljedećih razloga:
    • Artikl je prodan
    • Artikl je oštećen ili uništen
    • Artikl je ukraden
    • Drugi nepredvidljivi razlozi
    Nakon isteka roka možete izbrisati svoj oglas. U nekim slučajevima za to nam treba dokaz da se artikl još uvijek nalazi u vašem vlasništvu.
  2. Ako ste za objavu oglasa unaprijed platili naknadu za oglas, svoj oglas možete izbrisati bilo kada.
Kako izrađujem oglas na portalu Chrono24?

Zahvaljujući pomoćniku za oglas, izrada oglasa je potpuno jednostavna na portalu Chrono24. Trebate samo referentni broj svog sata. Svoj model možete i ručno odabrati. Za to kliknite na „Dalje bez referentnog broja“. Dodatne informacije možete pronaći ovdje: Prodajte svoj sat preko Chrono24 portala

Kako se točno odvija prodaja?
Prodajete sigurno putem usluge povjerenika na portalu Chrono24. To znači da svoj sat šaljete tek nakon što vam kupac doznači kupovnu cijenu na povjerenički račun. Čim kupac sigurno primi sat, isplaćuje vam se kupovna cijena.

U pojedinačnim slučajevima moguće je da kupac ne može koristiti uslugu povjerenika u svojoj zemlji. U takvim slučajevima kupac vam izravno uplaćuje novac. Za to ga obavijestite o metodi plaćanja po vašem izboru, primjerice, putem bankovne doznake ili PayPala.

Dodatne informacije o prodaji putem usluge povjerenika pronaći ćete ovdje.
Kako točno funkcionira jamstvo za povrat novca?
Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos cijene oglasa. Pretpostavke za to su da je vaš sat bio 6 mjeseci online na Chrono24, nije bio prodan i još se nalazi u vašem vlasništvu. Pritom morate nakon isteka 6 mjeseci u roku od 4 tjedna dokazati da još uvijek posjedujete svoj sat.
Kako ću objaviti svoje ponude?
Svoje satove možete sami objaviti ili možete uvesti podatke sa svoje stranice.

U trgovačkom području samo postavljate svoje ponude. Zato ispunite obrazac Nova ponuda. Naš upitnik vodit će vas brzo do potpunog opisa vašeg sata. Uz svaku ponudu možete, ovisno o rezerviranom paketu, objaviti 6 do 16 slika.

Uvoz podataka s vaše web stranice moguć je za više od 25 ponuda i PRO izlistavanja. Ovdje se podaci uvoze potpuno automatski s vaše web stranice i aktualiziraju dnevno.
Kako ću se registrirati kao komercijalni trgovac?
Registrirajte se u nekoliko koraka kao komercijalni trgovac na Chrono24:
  1. Upišite osobne podatke
  2. Navedite podatke o plaćanju (kreditna kartica ili za Njemačku SEPA doznaka)
  3. Pošaljite ovjerene dokumente
Nakon već možete postaviti prve ponude. Prije nego što će se vaše ponude objaviti, Chrono24 ipak mora odobriti vaš račun trgovca. Obratite pozornost na to da će odobrenje uslijediti tek nakon provjere vaših podataka i dokumentacije. Za to trebamo kopije sljedećih dokumenata putem koje možete poslati putem internetom, e-poštom, faksom ili poštom:
  • izvod iz trgovačkog registra ili registracija gospodarske djelatnosti
  • Dokaz adrese u obliku telefonskog računa, obračuna struje i sl.
Koristite besplatno probno razdoblje u trajanju od 30 dana da biste dobro testirali Chrono24.

Molimo da shvatite da upite za taj odabir ne možemo jednostavno pridružiti ponuđenim opcijama. Zato vrijeme reakcije može duže potrajati.

Kako bismo vam mogli brže pomoći, provjerite je li za vaš upit prikladnija neka druga mogućnost odabira.

Veselimo se tvom interesu!
Možeš slobodno stupiti u kontakt s nama pomoću gumba „Obratite se portalu Chrono24“.
Jesi li već pretražio/pretražila našu stranicu s ponudom radnih mjesta? Ovdje možeš vidjeti trenutačno slobodna radna mjesta:
https://about.chrono24.com/jobs/

Obratite se portalu Chrono24

Obvezno polje

Saznajte više

Saznajte više

Pronađite odgovore na najčešća pitanja o portalu Chrono24.

Pogledajte Često postavljena pitanja

Upoznajte nas

Upoznajte nas

Pogledajte iza kulisa i saznajte više o portalu Chrono24.

Saznajte više

Imate li pitanja?
Rado ćemo vam pomoći.

+1 646-887-3560

Kontakt