Imate li pitanja?
Rado ćemo vam pomoći.
Kako biste naručili sat, na stranici s oglasom kliknite na zeleni gumb „Kupiti“. Ako to još nije bio slučaj, od vas će se tražiti da se prijavite, odn. da kreirate korisnički račun. Zatim navedite svoju adresu za dostavu. Pod „Pregled troškova“ možete vidjeti ukupnu cijenu vaše narudžbe, uklj. i troškove slanja. Imajte na umu da su uz ukupnu cijenu mogući i porezi na uvoz.
Napomena: Prije nego što naručujete iz inozemstva, obavezno se informirajte u nadležnoj carinskoj službi o uvoznim propisima koji vrijede u vašoj zemlji.
Imate sljedeće mogućnosti plaćanja svog novog sata:
-
Plaćanje putem besplatne usluge povjerenika
Svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Pritom možete platiti kreditnom karticom (VISA ili Mastercard karticom) ili doznakom. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.
Nakon što unesete svoju adresu dostave, pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje. Zatim kliknite na „Naručivanje uz obvezu plaćanja“ kako biste završili svoju narudžbu.
Dodatne informacije o plaćanju putem usluge povjerenika u okviru Zaštite kupca pronaći ćete ovdje: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm .
-
Izravno plaćanje kupoprodajne cijene prodavatelju
Pritom se odričete besplatne usluge povjerenika portala Chrono24. Kupovnu cijenu doznačujete izravno trgovcu. Više nije moguće plaćanje kreditnom karticom.
Nakon što unesete svoju adresu dostave, pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje. Zatim kliknite na „Naručivanje uz obvezu plaćanja“ kako biste završili svoju narudžbu. Čim prodavatelj obradi vašu narudžbu, poslat ćemo vam informacije o uplati putem e-pošte. Nakon što uplatite novac, prodavatelj šalje artikl.
-
Narudžba od privatnog prodavatelja
Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji način za plaćanje sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama.
Dodatne informacije možete pronaći ovdje: Kupnja sata od privatnih prodavatelja
Čim prodavatelj obradi vašu narudžbu, poslat ćemo vam informacije o uplati putem e-pošte. Nakon što uplatite novac, prodavatelj šalje artikl.
Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje najjednostavniji je način za pronalazak sata jer već tijekom unosa automatski primate prijedloge za svoje pretraživanje.
Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanjima nudi razne mogućnosti filtriranja: možete filtrirati, na primjer, po marki, modelu, referentnom broju ili raspoloživosti. Također, rezultate pretraživanja možete sortirati po cijeni, datumu postavljanja, važnosti i popularnosti.
Kliknite Spremi ovu pretragu kako biste stvorili zahtjev za pretraživanje ili kako biste putem e-pošte primali informacije o novim oglasima.
Putem izbornog polja na desnom gornjem rubu popisa prilagođavate sortiranje rezultata: birajte između cijene, datuma postavljanja, važnosti i popularnosti. Standardno sortiranje možete promijeniti u Postavkama u svojem myChrono24 području.
U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.
Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.
Brojni prodavatelji prihvaćaju predložene cijene. Kako biste prodavatelju predložili cijenu, na stranici s oglasom kliknite na gumb „Predložiti cijenu“. Zatim predložite svoju cijenu i navedite svoju adresu isporuke. Pročitajte i prihvatite Opće uvjete prodaje i kliknite na „Poslati prijedlog cijene“. Prodavatelj provjerava vašu predloženu cijenu i javlja vam se.
Ako prodavatelj načelno ne prihvaća prijedlog cijene, ta funkcija vam nije raspoloživa.U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.
Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.
Plaćanje putem besplatne usluge povjerenika
Možete plaćati kreditnom karticom (VISA ili Mastercard) ili doznakom. Informacije o plaćanju primit ćete u nastavku svoje narudžbe. Nažalost, trenutačno nije moguće plaćanje uslugom PayPal. Dodatne informacije o plaćanju putem usluge povjerenika u okviru Zaštite kupca primit ćete ovdje: https://www.chrono24.com.hr/about-us.htm Izravno plaćanje kupoprodajne cijene prodavatelju Ako želite kupovnu cijenu izravno uplatiti prodavatelju, možete to napraviti putem doznake. Više nije moguće plaćanje kreditnom karticom. Narudžba od privatnog prodavatelja Ako kupujete od privatnog prodavatelja, tada je usluga povjerenika na portalu Chrono24 najsigurniji način za plaćanje sata. Pritom svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Dodatne informacije možete pronaći ovdje: {0}Kupnja sata od privatnih prodavatelja{1} Napomena: Prije nego što naručujete iz inozemstva, obavezno se informirajte u nadležnoj carinskoj službi o uvoznim propisima koji vrijede u vašoj zemlji.I vi sami možete doprinijeti većem stupnju sigurnosti tako što tijekom internetske kupnje kreditnom karticom uvažite određena sigurnosna pravila. Provjerite koristite li se šifriranom vezom. To možete prepoznati po oznaci https i simbolu lokota u retku s adresom svojeg preglednika. Redovito provjeravajte izvode svoje kreditne kartice. Brojne kartične kuće imaju pravila nulte stope odgovornosti uz izuzetak nemara. To znači da kupac ne snosi odgovornost u slučaju zloupotrebe. U slučaju neautoriziranih plaćanja putem kreditne kartice obratite se što prije svojoj kartičnoj kući. U vezi s dodatnim detaljima i uvjetima za kupnju putem usluge PayPal obratite se izravno društvu PayPal. Također, imajte na umu da se u okviru plaćanja „Prijatelji i obitelj” nećete moći koristiti uslugom zaštite kupaca usluge PayPal te da vam nećemo moći pružiti podršku u tomu slučaju.
Za razliku od toga, tijekom kupnje od privatnog prodavatelja plaćanje unaprijed nije sigurna metoda. Ako privatni prodavatelj ustraje na tom načinu plaćanja, a vi zbilja želite kupiti sat, u vašem je interesu da provjerite pouzdanost prodavatelja i ponude. Na primjer, možete od njega zatražiti referencije ili ga zamoliti da vam pošalje dodatne fotografije sata ili osobnih dokumenata. Moguća alternativa plaćanju unaprijed jest upotreba vanjske usluge povjerenika. Ako načelno sumnjate u vjerodostojnost trgovca, radije odustanite od kupnje.
Brojni prodavatelji nude provedbu kupnje putem usluge povjerenika portala Chrono24. Pri tome svoj novac uplaćujete na naš povjerenički račun, gdje ostaje sigurno pohranjen sve dok sat ne budete držali u svojim rukama i uvjerili se u njegovu kvalitetu. Naš tim za podršku u svakom vam trenutku stoji na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju. Dodatne informacije o usluzi povjerenika portala Chrono24 pronaći ćete ovdje:
Pri kupnji uza Zaštitu kupca uvijek imate 14-dnevno zakonsko pravo na odustajanje. Ako iznos uplaćujete izravno prodavatelju, informirajte se unaprijed o njegovim uvjetima povrata.
Prilikom kupnje od privatne osobe ne vrijedi zakonsko pravo na povrat. Međutim, u roku od 7 dana nakon što primite sat možete uložiti žalbu portalu Chrono24.Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.
Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
Usluga Trusted Checkout je najsigurniji put do vašeg omiljenog sata. Svoj novac uplaćujete na povjerenički račun na kojem ostaje siguran sve dok svoj sat ne budete držali u rukama. Tek se tada vaš novac uplaćuje prodavatelju. Chrono24 tim uvijek vam je na raspolaganju i osigurava besprijekornu kupnju.
Saznajte više o usluzi Trusted Checkout: https://www.chrono24.com.hr/about-us.htmU slučaju da privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na portalu Chrono24, savjetujemo vam da se osobno susretnete na sigurnom mjestu. Izravna realizacija kupnje u poslovnim prostorima etabliranog trgovca satovima koji odmah može provjeriti sat u tomu je pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem usluge PayPal ili upotreba usluge vanjskog povjerenika.
Trusted Seller jest profesionalni trgovac satovima koji se obvezuje na pridržavanje određenih uvjeta. Oni obuhvaćaju, između ostalog, to da
- su podatci objavljeni na platformi i proslijeđeni tvrtki Chrono24 o njegovu subjektu i njegovu poduzeću istiniti
- on trguje isključivo originalnom robom iz vjerodostojnih izvora
- on navodi stvarno stanje svoje robe te riječima i slikama ukazuje na eventualno postojeće nedostatke
- će putem portala Chrono24 odgovoriti na upite kupaca zaprimljene e-poštom u pravilu u roku od 5 radnih dana.
Prednost se uvijek daje poštenom odvijanju poslovanja. Ako bi došlo do nesuglasica, trgovac će zajedno s kupcem potražiti rješenje koje će biti zadovoljavajuće za obje strane. Povreda jedne navedene odredbe ili više njih može dovesti do privremenog ili trajnog gubitka pečata Trusted Seller ili – kod težih povreda – članstva na portalu Chrono24.
Internetski trgovci također djelomično pružaju jamstva za određene usluge. Stoga se unaprijed informirajte o tome koja jamstva trgovac pokriva te tijekom kojeg razdoblja ona vrijede. Nakon kupnje obratite pozornost na to jesu li na jamstvenoj kartici navedeni datum i pečat, odnosno potpis, te odgovaraju li podatci na računu onima na jamstvenoj kartici. U protivnom može doći do toga da se jamstvena kartica ne prihvati.
Kako biste bili sigurni, već biste se prije kupnje svojeg željenog sata trebali informirati o njegovoj stvarnoj tržišnoj vrijednosti. Satovi marki Rolex, Breitling i drugih luksuznih marki u pravilu se ne nude za svega nekoliko stotina eura. Načelno vrijedi sljedeće: ako određena ponuda zvuči predobro, a da bi bila istinita, ili ako imate sumnje u vezi s autentičnošću određenog sata, ne biste se trebali odlučiti za kupnju. Umjesto toga nam prijavite svoje sumnje putem poveznice „Prijava oglasa” izravno u oglasu.
Obratite pozornost na to da se u autentične satove poznatih marki katkad tijekom popravka ugrađuju zamjenski dijelovi koji ne odgovaraju u potpunosti originalnim dijelovima koji su izvorno bili ugrađeni u dotični model. Posebno za starinske satove katkad vlada nestašica zamjenskih dijelova. U tomu je slučaju trgovac obvezan skrenuti pozornost na zamjenu dijelova.
Internetski trgovci također djelomično pružaju jamstva za određene usluge. Stoga se unaprijed informirajte o tome koja jamstva trgovac pokriva te tijekom kojeg razdoblja ona vrijede. Nakon kupnje obratite pozornost na to jesu li na jamstvenoj kartici navedeni datum i pečat, odnosno potpis, te odgovaraju li podatci na računu onima na jamstvenoj kartici. U protivnom može doći do toga da se jamstvena kartica ne prihvati.
Zahvaljujući zaštiti kupca portala Chrono24, i nakon svoje narudžbe ostajete u središtu: u rijetkim slučajevima kada nešto ne ide prema planu možete se pouzdati u našu podršku. Pritom vam pomažemo da zajedno s trgovcem pronađete zadovoljavajuće rješenje za vas. Obratite nam se najkasnije 14 dana nakon primitka isporuke (support@chrono24.com).
Dodatne podatke o zaštiti kupca pronaći ćete ovdje: Zaštita kupca portala Chrono24Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.
Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
Internetski trgovci također djelomično pružaju jamstva za određene usluge. Stoga se unaprijed informirajte o tome koja jamstva trgovac pokriva te tijekom kojeg razdoblja ona vrijede. Nakon kupnje obratite pozornost na to jesu li na jamstvenoj kartici navedeni datum i pečat, odnosno potpis, te odgovaraju li podatci na računu onima na jamstvenoj kartici. U protivnom može doći do toga da se jamstvena kartica ne prihvati.
- Plaćanje putem usluge povjerenika
- Jamstvo autentičnosti
- 14-dnevno zakonsko pravo na odustajanje
- Stroge smjernice za trgovce
- Osigurano slanje
- Tim za kvalitetu i sigurnost
Dodatne informacije o zaštiti kupca portala Chrono24 pronaći ćete na web-mjestu https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.
Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
U slučaju da privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na portalu Chrono24, savjetujemo vam da se osobno susretnete na sigurnom mjestu. Izravna realizacija kupnje u poslovnim prostorima etabliranog trgovca satovima koji odmah može provjeriti sat u tomu je pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem usluge PayPal ili upotreba usluge vanjskog povjerenika.
U pogledu točne cijene te povezanih troškova obratite se prodavatelju sata. On vam također može reći obavlja li dostavljačka služba carinske formalnosti. Za odredbe koje vrijede u vašoj zemlji obratite se svojoj lokalnoj carinskoj upravi.
Unutar Europske unije kupnja satova ne podliježe carini. Tijekom uvoza iz trećih zemalja u Europsku uniju, primjerice iz SAD-a, dodatno se na cijenu obračunava nizak iznos carinske pristojbe i poreza na promet za uvoz. Za točne informacije obratite se svojoj nadležnoj carinskoj službi.
Alatna traka za pretraživanje
Alatna traka za pretraživanje najjednostavniji je način za pronalazak sata jer već tijekom unosa automatski primate prijedloge za svoje pretraživanje.
Stranica s rezultatima pretraživanja
Stranica s rezultatima pretraživanjima nudi razne mogućnosti filtriranja: možete filtrirati, na primjer, po marki, modelu, referentnom broju ili raspoloživosti. Također, rezultate pretraživanja možete sortirati po cijeni, datumu postavljanja, važnosti i popularnosti.
Kliknite Spremi ovu pretragu kako biste stvorili zahtjev za pretraživanje ili kako biste putem e-pošte primali informacije o novim oglasima.
Kako biste pronašli satove na portalu Chrono24, najbolje je da koristite funkciju pretrage. Nakon što pretražite portal, imate na raspolaganju brojne filtre poput „Model“, „Godina“ ili „Cijena“ kako biste dalje ograničili svoje rezultate pretrage.
Pretragu možete i spremiti i mi ćemo vas informirati o tome čim bude novih pogodaka za pretragu.U slučaju da privatni prodavatelj ne nudi uslugu povjerenika na portalu Chrono24, savjetujemo vam da se osobno susretnete na sigurnom mjestu. Izravna realizacija kupnje u poslovnim prostorima etabliranog trgovca satovima koji odmah može provjeriti sat u tomu je pogledu najsigurniji način. Druge mogućnosti su plaćanje putem usluge PayPal ili upotreba usluge vanjskog povjerenika.
Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.
Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
Ako želite navesti drugu adresu dostave, pošaljite nam potpunu novu adresu putem donjeg gumba „Obratite se portalu Chrono24“. Mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.
Imajte na umu da prilikom plaćanja kreditnom karticom u roku od nekoliko minuta dobivate povratnu informaciju sustava. Ako ne primite obavijest o uplati ili ako dobijete poruku o pogrešci, razlozi mogu biti sljedeći:
1. Provjerite jeste li registrirali svoju kreditnu karticu za takozvani proces 3D Secure (VerifiedByVisa / Mastercard Secure Code). Preporučujemo da se radi toga obratite svojoj banci.
2. Neke kreditne kartice, međutim, imaju ograničenje koje vam kartična kuća u svakom trenutku može povećati.
Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.
Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.
Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.
Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.
Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.
Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.
Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.
Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.
Ako želite navesti drugu adresu dostave, pošaljite nam potpunu novu adresu putem donjeg gumba „Obratite se portalu Chrono24“. Mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.
Zahvaljujemo na uplati. U svom myChrono24 području možete pod rubrikom „Kupnja“ svoju uplatu potvrditi gumbom „Da, platio/platila sam“.
Naravno da ćemo vas obavijestiti čim primimo uplatu. Zanemarite druge obavijesti u kojima se traži da platite. Te se poruke automatski generiraju i isključuju čim primimo uplatu.
Imajte na umu: kod plaćanja putem doznake uplatu ćete primiti nakon 2 do 3 radna dana.
Ako ste iznos izravno uplatili trgovcu ili privatnom prodavatelju, stupite u kontakt s njim u pogledu povrata robe.
Imajte na umu da u pogledu kupnje od privatnog prodavatelja ne postoji zakonski regulirano pravo na opoziv ni povrat.
Prilikom plaćanja putem usluge povjerenika
Nakon što kupac doznači kupovnu cijenu na povjerenički račun, novac ostaje na njemu siguran sve dok kupac ne potvrdi da je primio naručeni artikl. Isplatu odobravamo najkasnije 7 dana nakon što kupac potvrdi primanje artikla. Isplata se može i ranije odobriti ako to dopusti kupac. Obratite se izravno kupcu u slučaju da vam on izravno plaća kupovnu cijenu. Preporučujemo vam da se prodaja uvijek odvija uz plaćanje unaprijed.- I dalje nije provedena ručna provjera.
- Kako bismo zajamčili sigurnost svih Chrono24 korisnika, ručno provjeravamo nove oglase. Ta se provjera provodi radnim danima, ali ne i vikendima. Aktivacija u pravilu traje od 1 do 3 radna dana.
- Sigurnosne slike nisu ispravne. U tomu ste slučaju primili poruku e-pošte s molbom da ažurirate sigurnosne slike na svojem računu na portalu Chrono24.
- Vaš korisnički račun još nije aktiviran. Provjerite jeste li kliknuli poveznicu koju ste primili u aktivacijskoj poruci e-pošte i jeste li potvrdili svoj korisnički račun.
- U pojedinim zemljama potrebno je provjeriti identitet privatnog prodavatelja. Vaš identitet možda još nije provjeren. Imajte na umu da provjera valjanosti vaše osobne isprave može potrajati od 1 do 3 radna dana.
- Dodatno su nam potrebni vaši porezni podatci: ako ste porezni obveznik unutar EU-a, unesite svoj porezni identifikacijski broj.
Na portalu Chrono24 možete jednostavno utvrditi vrijednost svojeg sata – naravno, potpuno besplatno. Jednostavno odaberite svoj model i stanje, a mi ćemo usporediti vaš sat s 500 000 oglasa iz cijelog svijeta. Zatim ćete dobiti preporuku cijene koja će vam pomoći da postignete najbolju moguću prodajnu cijenu.
Na utvrđivanje vrijednosti
Kako biste izradili oglas, odaberite točku izbornika Prodaja sata i zatim Prodaja dodatne opreme.
Svoj oglas možete urediti bilo kada u svom području myChrono24 (trenutačno samo na internetskoj stranici portala Chrono24). Za to odaberite točku izbornika „Oglasi“ i zatim kliknite ispod oglasa na „Promjena oglasa“.
Ako želite urediti cijenu, proizvođača ili model, obratite nam se putem donjeg kontaktnog obrasca.U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim vam slučajevima kupac izravno uplaćuje novac. Za to možete odabrati način plaćanja po svojem izboru, na primjer, bankovnu doznaku ili uslugu PayPal. Portal Chrono24 zatim kupcu prosljeđuje vaše podatke za plaćanje.
Dodatne informacije o usluzi povjerenika pronaći ćete ovdje.
Naravno, kupcu možete artikl uručiti i osobno. Preporučujemo vam da za to odaberete sigurno ili nadzirano mjesto, na primjer, draguljarnicu. I u tom slučaju možete odabrati uslugu povjerenika kao siguran način plaćanja. Obratite pozornost i na naše sigurnosne napomene.
Ako ne prodate svoj sat u roku od 6 mjeseci, vratit ćemo vam iznos naknade za oglas. Preduvjeti za to su da je vaš sat 6 mjeseci bio online na portalu Chrono24, da nije bio prodan i da se još nalazi u vašem vlasništvu. Nakon isteka 6 mjeseci šaljemo vam kao dokaz 2 slike vašeg sata na kojima se mogu vidjeti vremena koja smo zadali. Obratite nam se u tom slučaju putem donjeg kontaktnog obrasca.
Imajte na umu da u skladu s našim Općim uvjetima poslovanja povrat nije moguć ako ste na drugačiji način prodali svoj sat.Da bi oglasi na portalu Chrono24 u svakom trenutku bili aktualni, redovito e-poštom provjeravamo raspoloživost artikala koje oglašavaju privatni prodavatelji. Ako ne potvrdite svoj oglas, on će nakon tjedan dana biti automatski izbrisan. Rado ćemo ponovno aktivirati vaš oglas. Obratite nam se u tom slučaju putem donjeg kontaktnog obrasca.
Svojim oglasima možete također jednostavno upravljati u području myChrono24. Tamo ćete odmah pronaći sve važne informacije.- Još nismo provjerili vaš oglas. Zbog sigurnosti svih Chrono24 korisnika ručno provjeravamo sve nove oglase – u pravilu provjera traje 1 do 2 radna dana.
- Sigurnosne slike nisu ispravne. Molimo vas da ih ažurirate u svom myChrono24 području.
- Ako ste platili putem doznake, oglas će se aktivirati tek kada primimo novac na naš račun. U slučaju inozemnih doznaka to može potrajati nekoliko dana.
- Vaš korisnički račun još nije aktiviran. Provjerite jeste li kliknuli na poveznicu koju ste primili u aktivacijskoj e-poruci i jeste li potvrdili svoj korisnički račun.
Zahvaljujući pomoćniku za oglas, izrada oglasa je potpuno jednostavna na portalu Chrono24. Trebate samo referentni broj svog sata. Svoj model možete i ručno odabrati. Za to kliknite na „Dalje bez referentnog broja“. Dodatne informacije možete pronaći ovdje: Uspješna prodaja na portalu Chrono24
Ako želite komercijalno prodavati satove na portalu Chrono24, možete se registrirati kao trgovac. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.
Kako biste izradili oglas, odaberite točku izbornika Prodaja sata i zatim Prodaja dodatne opreme.
U pojedinačnim slučajevima moguće je da se kupac ili prodavatelj u svojoj zemlji ne mogu koristiti uslugom povjerenika. U takvim vam slučajevima kupac izravno uplaćuje novac. U tu ga svrhu obavijestite o načinu plaćanja po vašem izboru, na primjer, putem bankovne doznake ili usluge PayPal.
Dodatne informacije o prodaji putem usluge povjerenika pronaći ćete ovdje.
Pri ručnom unosu možete svoje oglase uređivati ili brisati u području za trgovce. U tu svrhu pod Moji oglasi odaberite mogućnost Promjena/brisanje oglasa. Unesite odgovarajuće promjene u obrazac i zatim spremite oglas.
- Unesite svoje osobne podatke.
- Navedite podatke o plaćanju (kreditna kartica ili, diljem Europe, izravno SEPA terećenje).
- Prenesite svoje dokumente za provjeru autentičnosti.
- Izvadak iz trgovačkog registra ili prijava obrta.
- Dokaz o adresi u obliku telefonskog računa, obračuna struje i sl.
Radujemo se tvojem interesu!
Imaš li pitanja o društvu Chrono24 kao poslodavcu ili te zanima zapošljavanje u našem poduzeću?
Onda pogledaj našu stranicu s oglasima za radna mjesta. Ovdje možeš pronaći naše podatke za kontakt i trenutačne oglase za radna mjesta: https://about.chrono24.com/jobs/
Molimo da shvatite da upite za taj odabir ne možemo jednostavno pridružiti ponuđenim opcijama. Zato vrijeme reakcije može duže potrajati.
Kako bismo vam mogli brže pomoći, provjerite je li za vaš upit prikladnija neka druga mogućnost odabira.
Je li neko vaše pitanje ostalo neodgovoreno?
Obratite se našem timu za podršku.